Settings toch maar een stuk lager gezet. Kreeg er iets teveel last van. Loopt nu weer een stuk soepeler. Edit: WoW spelen en naar Bohemian Rhapsody luisteren = Epic.
Jij hebt vast wel ergens een lijst waar alle mounts op staan? Enige lijsten die ik vind zijn zonder Cata (of erg beknopt met Cata).
Mijn Warlock is gisteren volledig season 10 gemaakt ;D behalve mijn wapens dan daar moet ik nog de rating voor halen dmv Arena's. Ook heb ik mijn Ruthless shoulders al en na de reset kan ik ook mijn Head gaan halen . Helaas kan ik deze week alleen zaterdag spelen maar toch
http://www.warcraftmounts.com/ Vergeet niet gebruik te maken van Battle.net he, dan weet je wat je hebt en wat je nog moet.
http://www.evilgamerz.com/index.php...s-en-nog-wat-aan-voor-echt-geld-in-Diablo-III Dan zou het in theorie toch in WoW ook legaal zijn of niet? @ GForce: My bad, idd armory. Daar is nu een optie companions and mounts, je ziet hem zo staan. Bekijk het maar eens, vind het wel een aardige feature. Probleem is dat er geen procenten achter de droprates van mounts staan. Neem Anzu. Er staat alleen in woorden iets achter, maar zelf heb ik meer aan procenten. Zoals met Anzu, wat 0,8 of 0,08% is geloof ik. Eerste leek mij het meest logisch gezien de tekst op Armory onder de Anzu mount.
Toch blijf ik het vreemd vinden. In WoW is het verboden en Diablo III mag het straks wel. Beide zijn van Blizzard en ik dacht dat ze met WoW over dit soort dingen wel een duidelijk beleid hadden. In WoW word je er toch ook voor geband als je ingame items koopt en verkoopt met echt geld of niet? Waarom mag het dan nu in eens wel in Diablo III? In theorie zou het dan in WoW ook mogen.
Slaat nergens op is gewoon belachelijk. Weer iets om geld te vangen en dat kan qua balans nooit goed zijn
Ja, maar toch zou ik van jullie wel willen weten hoe jullie dit t.o.v. World of Warcraft vinden? Don't get me wrong, geen intenties ofzo.
Haha nee meer dat andere mensen dingen kopen zoals gold en evt. goeie gear. Dat zou de balans alleen maar verstoren want ik persoonlijk zou niet zo snel betalen voor ingame dingen. Vind het leuker om zelf iets te "verdienen" dan dat de gene die het meeste geld besteed de beste gear zou hebben. Al zit dat bij wow weer anders met soulbound etc.