Snap niet dat ze dat dan niet doen met Diablo III. Ik weet trouwens wel zeker dat de Goldwebsites etc ook genoeg geld verdienen met andere dingen. Die soulbound items houd hun niet tegen denk ik. Had er trouwens een paar maanden geleden een gesprek over met een GM. Die zei toen dat ze er weinig of niets tegen konden doen, of Blizzard moest zin hebben in een duur proces. In theorie doen ze ook niks verkeerds, ze bieden producten aan, het is alleen dat Blizzard het niet wil. Mochten ze een website spotten, vooral een die goed georganiseerd is, dan is het volgens de GM moeilijk voor Blizzard om die te sluiten. Men zegt dat die lui heel goed weten wat er in de wet staat en geloof mij maar dat het Blizzard ook wel frustreert. Afgaande op het verhaaltje van Diablo III heeft Blizzard nu helemaal geen recht van spreken meer, andere game en andere regels of niet. Je moet toch consequent zijn of niet???
Diablo had geen bound items. Alles wat je gebruikte kun je weer weggeven. Wel waren alle items die je kon kopen unidentified. Zo kon je alleen zien dat ze niet duped waren. Waren ze wel duped en de server werd een keer opgeruimd dan waren die items allemaal weg Een Shako heette bv. Harlequin Crest als hij nog niet geïdentificeerd was. Allemaal een beetje anders als in WoW.
In WoW is het redelijk goed Gold verdienen btw... Ik heb nu 10K gespaard op mijn warlock en ik spaar op mijn Priest elke week Valors van die valors kan ik gear kopen die ik kan verkopen, + ik houd AH bij wat er op komt te staan, bijvoorbeeld staff voor 20K ipv 30K koop ik die en verkoop ik weer voor wel 30K... altijd iemand die het doet. Op mijn Priest heb ik nu totaal iets van 35K dus gaat wel lekker =)
Zit zelf op 16K ongeveer, waarvan 15,5 op mijn main. Het is inderdaad redelijk makkelijk verdienen, maar soms blijf ik dit soort dingen in de gamewereld een rare en haast onbegrijpelijke zaak vinden.
Ik wil net mijn Worgen DK naar horde overzetten, merendeel omdat mijn Warlock alleen nog maar beter word van Conquest en die cap heb ik altijd vrij snel. Maar telkens als ik mijn bank gegevens etc heb ingevult en op Finish druk krijg ik blanko scherm? betekend dit dat het wel gewoon gelukt is of niet? Zit namelijk op mijn werk at the moment. Hoop niet dat het dalijk 3 keer afgeschreven is.
Nee, dat is dan niet goed. Je moet een aantal in-game chars op je scherm krijgen met de tekst congratulations eronder. Als je dat gezien hebt is het goed. Ik kan het weten.
Haha ja het is me gister toch nog gelukt. Maar ik dacht dat iki me DK wel weer vet vond maar viel tegen Hij kan niet de helft van wat mijn Warlock allemaal kan. En ik ga fcking snel dood kan er ook aan liggen dat ik geen pvp gear heb en gewoon nog suck met me DK en slechte gear ofc.
Mijn hunter zit nu op iLvl350+ In 1 dag alle HCs gedaan Moet alleen nog reforgen. Hit zit nu boven de cap. Moet ik dan alle hit erboven naar CSR reforgen? En voor de rest? Haste ook naar CSR? Wil ook PvP gaan doen maar zoek nog een goede build. Iemand die toevallig PvP (BGs) op zijn hunter doet?
Misschien kun je hier is op kijken: http://www.almostgaming.com/wowguides/hunter-talent-guide Volgensmij is Markmanship meer voor BG's en Survivel voor Arena's. Kan het mis hebben tho!
Ik ga eens kijken. Sorry MM op het moment (PvE). Ben even op mijn armory aan het kijken, maar het enige dat ik vind is dat ik er nu 45/50 heb. Nergens kan ik zien welke ik nog moet of al heb.
Ik was net even goed bezig in 2s arena met een frost Mage. We hadden 7-0, dus bijna die achievement van 10 matches achter elkaar winnen. Dus we komen tegen een andere frost Mage en Warrior. Nou geen probleem, dachten we. Frost Mage bijna dood, doet blink en verstopt zich ergens op zijn beginplek en begint te eten (terwijl mijn Mage geslowed werd door de Warrior). Dit gebeurde ongeveer twee keer en ik had dus geen mana meer en we verliezen. Probeerden we te leaven, maar dat lukte niet. Dus ik wacht 2 minuten en er gebeurt nog niks. Toen maar gewoon afgesloten met alt+f4. Ik probeer weer in te loggen op mijn Priest en blijf ik hangen in het laadscherm van de arena. Dus nu heb ik weer afgesloten en ik kom niet eens meer op mijn eigen realm. Het blijft staan op "Retrieving character list", maar ik kan wel inloggen op mijn characters van andere realms. :{
Geforce, MM PvE is als volgt, hit tot cap > crit > haste > mastery. Dus alle mastery reforgen naar crit, zo niet dan naar haste.
Ik heb nu precies hetzelfde. Lijkt dat er op bepaalde servers nog iets gedaan wordt. Ik kan op 3 server niet komen en 4 anderen wel weer (waar ik chars op heb). Ok ben er nog niet zo bekend mee. Als er al crit op het item zit dan kan ik niet naar crit reforgen? Of wat bedoel je dan met "zo niet"?
Als ik bij auctions kijk op de armory staat er dit: Edit: nu staat er bij de serverlijst dat hij offline is Edit2: lijkt dat alle 'low populated' servers offline zijn. Zouden ze daar iets mee aan het doen zijn? Edit3: server staat niet meer in de lijst. Zouden ze nu 'low populated' servers aan het mergen zijn?
Dude: http://eu.battle.net/wow/en/character/runetotem/menora/simple Zie je companions & mounts staan? Die moet je hebben. Bovenstaande is mijn armory.
Nukem, hoe gaat het gearen? en jij was healer toch? interesse in 3 vs 3 arena met mij en een vriend van mij? Of wel ik ( Warlock ), jij Priest en die maat van mij heeft Fully pvp Paladin en Druid =) wil mijn cap gaan halen op 3 vs 3 voor de epic gear..