1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PC] World of Warcraft [Deel 16]

Discussie in 'Games' gestart door Angelus, 14 jan 2011.

1. Maikel BRL

Maikel BRL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Met Rated BG's moet je behoorlijk goede gear heb, zo moet je er bij ons in de guild al full pvp gear voor hebben. PuG's kan, maar ik denk dat je dan geownt gaat worden ;)

2. Maikel BRL

Maikel BRL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
  3. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.777
  4. Maikel BRL

Maikel BRL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ga weg met je lvl 100, zal wel 90 worden.

5. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Denk ik ook. Anders ben je zo een keer door de content mogelijkheden heen. Gewoon stapjes van 5 is genoeg. Daar zijn ze denk ik ook al achter bij blizzard.

6. Nukem 007

Nukem 007 Tots units fem força

Leuk Bevonden:
    453
    Ik wens je alvast veel geluk met 1045 resilience (volgens je armory). 8)

7. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.777
    Ik zei ook dat ik het wel eens een keertje wilde proberen. Ik weet ook wel dat ik zuig in PvP.

Mag misschien vragen waar resilience dan voor dient? Ik heb het namelijk niet nodig op mijn main, ook al heb ik het wel, en dus daardoor nooit geweten welke classes het nodig hebben en waarvoor.

8. Nukem 007

Nukem 007 Tots units fem força

Leuk Bevonden:
    453
    Elke class die aan PvP wilt doen heeft resilience nodig, dit reduced namelijk de damage van andere spelers. Op mijn Priest heb ik 3526 resilience en dit is goed voor 36,10% damage reduction.

Rated battlegrounds zijn echt wel wat pittiger dan de normale random BG's. Ik heb er eentje gedaan met een pug maar we werden keihard ingemaakt, terwijl we toch allemaal meer dan 3300 resilience hadden. :)

9. Maikel BRL

Maikel BRL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Het is een pure pvp stat, kijk maar eens in je character tab. Weet niet precies hoe ik het moet uitleggen maar het is een soort damage reduction.

10. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Damage reduction puur voor PvP. Main stat eigenlijk. Begint van 3k een beetje redelijk te worden. Zonder res krijg je zomaar 100k crits voor je kiezen ;)

11. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.777
    Bedankt jongens, het is duidelijk. :thumbs:

12. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Bedankt. Werkt idd beter. Uphouden van de proc lukt me trouwens niet echt. 7 seconde duurt die maar 2x SS + een AS/CS/AI dan is hij meestal net uitgewerkt. Of hoeft dat geen probleem te zijn? Dat hij ca. 0-1 seconde niet up is.

13. Legacy

Legacy Dodelijk

Leuk Bevonden:
    0
    Altijd leuk om eens als arcane een random BG in te gaan en PvE geared players te 3 shotten met AB. \o/

14. Inferius

Inferius Baller.

Leuk Bevonden:
    45
    Jawel, moet altijd up zijn. Hoezo is het moeilijk? Als het goed is ben je met een CS en 1 á 2 AS al focus starved? Gewoon altijd 2x achter elkaar je SS doen. :)

15. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    2x SS doe ik sowieso. Maar als ik daarna CS + AS doe en dan weer 2x SS ben ik langer dan 7 seconden bezig dus is Improved SS uitgewerkt.

Edit: Armoury link: http://eu.battle.net/wow/en/character/khadgar/Omegasupreme/simple

Heb 2200+ JP dus morgen even broek halen.

Laatst bewerkt: 4 aug 2011
  16. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.777
    Als er idd een nieuwe uitbreiding komt, via Blizznerdcon, dan schooi ik volgend jaar weer een beta bij GForce. :+:):

17. Pim

Pim XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    76
    Dan doe je toch geen CS+AS?
    SSx2 - CS - SSx2 - AS AS (3x AS maybe) - SSx2 etc.

Kan ff niet inloggen op m'n hunter, moet priestje levelen :eek:

Edit: Enjoy
    http://elitistjerks.com/f74/t112408...p_guide/#6_0_Shots_and_Shot_Priority/Rotation

18. Pride

Pride Active Member

Leuk Bevonden:
    397
  19. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Als ik er weer 1 kan scoren dan mag je hem weer hebben.

Thx. Ga ff proberen het onder de knie te krijgen op een target dummy.

Laatst bewerkt: 5 aug 2011
  20. Pride

Pride Active Member

Leuk Bevonden:
    397
    Met mijn warlock speel ik steeds beter, mijn maat zijn feral druid die mij eerst dik ownde kan ik nu dood krijgen :D ook fully pvp beide.

Toch zie ik 1 gast rond lopen die ik nog niet 20% af krijg... is een affliction warlock en die healed zoveel dat ik het gewoon niet meer snap. sowieso ben ik destruction omdat ik burste veel leuker vind als DoTten en rennen maar blijft vreemd.

Deel Deze Pagina