Ja idd, maar hopelijk kunnen we dan ook ''finden'' op oude content en niet alleen Cata. Of je level moet niet te hoog zijn zoals het wel zou gaan.
LFR zal vooral voor oude content worden gebruikt, het is nu al vaak een ramp in een heroic met random players dus een raid en van de huidige tier zie ik niet echt zitten. _0/
Sexy time met die andere Orc zeker? Verschrikkelijk moet dat zijn voor de die hard horde speler. Vond het ook bepaald niet zo'n geweldige chain. Firelands opzich wel leuk, daily's bedoel ik dan, maar ook best wel standaard.
Heeft ook plate tank boots, agi ring en str necklace. Als je de hele chain daar afmaakt (75 + 150 +150) dan kun je nog meer 365 epics kopen. Nee idd. Nu kom ik vaak met PvP geared spelers die crap dps hebben in een party. Nu is mijn DPS ook niet top maar ik zit rond de 20k in ZA/ZG en dan speel ik met speler die soms de helft van de tank doen...heb in 20 ZA runs ook maximaal 3 man kunnen redden. Wel mooi is dat niemand die trollen uit hun kooi haalt. Gratis epics en best wel wat gold. Aan het einde van de run wacht ik tot iedereen weg is en dan haal ik ze op 3 gratis Maelstrom Crystals
Die Firelands dailies kan je pas doen zodra je de Thrall questline hebt gedaan, vandaar dat ik het classificeer als 'vervolgdailies'. En ja je kunt ook nog meer items kopen daar als je lange tijd meer dailies doet maar die necklace is snel en gemakkelijk te krijgen en daarom raadde ik aan om die te doen op zijn priest. Niet iedereen heeft tijd om op 2-3 characters al die Molten Front dailies te doen.
thnx, maar zou niet weten wat je bedoeld of waar te beginnen waar kan ik de eerste quest vinden voor deze chain? gelieve plaats en dorpje te noemen Ben echt niet goed in waar wat is, zo lang doe ik het nog niet echt.
Ja daar krijg je die. Moet je die saaie quests doen waar Thrall getrapped is en jij elementals moet killen. Dan gaat er een metertje lopen en als die vol is ben je klaar. Dat moet je 4x doen. 1x voor ieder element (wind, water, aarde en vuur en ook in die volgorde.) Voor iedere normale elemental krijg je 5% en de elite 15% (je kunt beter alleen die normale doen want je doet er 4-5 in de tijd dat je 1 elite doet (iig als je net 85 geworden bent.)). Bij de laatste (vuur) moet je 4x 25% op verschillende plekken in dat gebied halen. Als je klaar bent kun je uit 4 iL365 cloaks kiezen. Daarna kun je de FL dailies gaan doen. Let op! Je moet wel aardig wat questen in Hyjal daarvoor gedaan hebben. Er zijn daar 4 ancients voor wie je alle questen gedaan moet hebben. Je krijgt dan ook een quests eerst waarbij je hun moet assiten. Dat assiten is dus alle questen voor hun doen. Zodra je dat gedaan hebt kun je de FL dailies doen. Je bent er met 3 waarvan er 1 altijd het zelfde is. Als je die gedaan hebt moet je hem inleveren in het Molten Front. Ik weet niet meer precies hoe het zit maar de eerste keer moet je 75 'Marks' brengen. Per quest die je doet krijg je 1 of 2 Marks. Daarna krijg je 2 questen waarbij je dus 2x 150 Marks inleveren moet. Als je er 150 hebt kun je 1 van de 2 questen kiezen om te completen. Zodra je dit doet krijg je 4/5 extra dailies in the Molten Front. In het begin als je er komt heb je er dus maar 4 en later kun je er een stuk of 12 krijgen.
Thnx Gforce, ga er straks even mee beginnen. Zijn dit beetje handige quests? mijn Priest is Disc dus kan niet echt veel mobs tegelijkertijd downen...
Dit is atm mijn char http://eu.battle.net/wow/en/character/bladefist/Roeli/simple Als pvp Gear heb ik full s10 en 3 stukken ruthless atm.
Dan heb je nu je pve gear aan want ik zie geen S10 gear...En ook nergens ressi, ook is je equipped ilvl maar 361 dus iets klopt er niet
Aaah ja ik ziet het, idd heb nu PVE Gear equipped. Ja ik heb met pvp gear 3415ressi. Maargoed ben aan sparen voor de 2x dagger die beschikbaar moeten komen @t 7250 arena points.