1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PC] World of Warcraft [Deel 16]

Discussie in 'Games' gestart door Angelus, 14 jan 2011.

1. Deoxis

Deoxis Coloris

Leuk Bevonden:
    0
    Is dat zo'n gemodde Tuk? Ziet er wel tof uit.

2. Pride

Pride Active Member

Leuk Bevonden:
    397
    Haha, ik ben ook voor de staff aan het sparen:p als ik nu 3400 conquest heb kan ik hem halen. Dat is bij mij het enige wat nog niet season 10 is. en dan nog mijn wand maar die kosten maar 700 conquesten.

3. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.767
    True. Duidelijk dus. :thumbs:

4. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Alle mobs zijn geel als je begrijpt wat ik bedoel. Dus niet agressief en ze linken (FFXI term) ook niet.

5. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.767
    Zo, we gaan met de guild een oude content raid doen. Zondag dus ICC in met wat lijkt 10 man en vooralsnog geen tekort aan tanks, healers en dps zeker niet.

Heb er wel weer zin in. Maanden niet geraid en ICC is Piece of Cake, zeker de LK, maar Kingslayer ben ik helaas voor de toppers al. :+

6. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Noem ik niet raiden meer...

7. Syn3rgy

Syn3rgy Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Ja.

8. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Ik gister achter de flagcarrier aan in EoE. Heb ik hem dood was er geen flag. Ik dus wtf en snapte er niks meer van. Blijkt hij gewoon een guild mount te hebben >< Wat een Huntard was ik toch lol.

9. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.767
    Nee dat snap ik volkomen, maar wel leuk voor achievements een dizzing items zeg maar. Bovendien vind ik ICC nog altijd de vetste old content raid die er is. Die nieuwe kunnen mij totaal niet boeien. :cool:

10. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
  11. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.767
  12. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Valt mij vooral op dat het gratis is. Was wel veel ophef over omdat het geld zou moeten kosten.

13. Inferius

Inferius Baller.

Leuk Bevonden:
    45
    Soms kan Blizzard wél luisteren. :+

14. Sloober

Sloober Active Member

Leuk Bevonden:
    16
    Denk eerder dat het niet zo'n success was als ze gehoopt hadden, en het daarom maar gratis gemaakt hebben..

[yt]vF5x_AS1yYw[/yt]

Laatst bewerkt: 21 aug 2011
  15. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Zie dat er een groot verschil is tussen tanken op 80 en tanken op 85. Voorheen was het sta stacken en niet neer te krijgen zijn en nu is het vooral mitigation waar het om gaat. Toen had de tank bijna 4x zoveel HP als een DPS en nu ca. 1,5x.

Wie was hier ook alweer Prot Pala? Pim? Kun je anders even je char linken dan kan ik een impressie op doen.

16. Muamba123

Muamba123 FC TWENTE

Leuk Bevonden:
    7
    Mooi gemaakt:thumbs:

Pim was toch retri? of ook prot?:+

17. Pim

Pim XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    76
    Ben alle 3 de specs :p, in raids prot though.
    http://eu.battle.net/wow/en/character/tarren-mill/Mudpie/advanced

Afhankelijk van de trinkets die ik gebruik, heb ik andere gear die ik equip. Als ik een stamina-trinket gebruik, heb ik gear met meer mastery, en andersom ook. De gearset die ik daar draag is over het algemeen wat ik gebruik voor bosses, bijna bij de block-cap. :)

Over het algemeen wil je mastery stacken, en afhankelijk van de trinkets en andere gear die je hebt ga je voor hybrid gems of pure mastery gems.
    Er zijn nog steeds hardcore tanks die voor stamina gaan
    Treckie bijvoorbeeld, een van Method's tanks.
    Ik ben er zelf nog niet compleet over uit wat het beste is, het zal voor een groot deel van je healers afhangen. Als je net komt kijken bij het tanken op level 85 zou ik voor de hybrid gems gaan, zo blijf je aan je mitigation werken terwijl je health pool omhoog blijft gaan.
    Stamina-stacken werkt in ieder geval niet, begin daar dus ook niet aan. Het wordt ook niet meer geaccepteerd in de community.

18. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Dank je. Ik ben ook een beetje aan het puzzelen wat het beste voor mij is. Zo eenvoudig als voorheen is het idd niet meer. Stamina stacken heeft idd weinig zin omdat het verschil in HP tussen jou en de dps/healer gewoon veels te klein is.

19. Pim

Pim XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    76
    Alle gear heeft dezelfe stamina (dps plate/tank plate) afhankelijk van item level. Je krijgt alleen door spec 15% extra, niet zo heel veel dus. Daarbij hoeft het ook niet echt als je toch de 5/10/15% buff krijgt via de LFD tool.

Avoidance/mitigation is wat je wil. Link je armory anders even, wil er wel even naar kijken :)

20. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.767
    Over die LFD buff: Zou dat bij raids niet nog eens met 10% stijgen, als die LFR tool er komt. Dus 15/20/25%?

Opzich mooi voor pugs, als dat zou gebeuren, maar denk dat het ook niet vreselijk veel uitmaakt, zeker niet voor pugs.

Deel Deze Pagina