1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PC] World of Warcraft [Deel 16]

Discussie in 'Games' gestart door Angelus, 14 jan 2011.

1. Maikel BRL

Maikel BRL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Windowed mode blijft toch het meest relaxt wat er is!

2. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.767
    Besloten me toch maar meer op te geven voor Raids. Ik kan anders old content raids wel schudden denk ik. Ik moet en zal deze keer wel zondag ICC even in. Instructies waren ook duidelijk. Je geeft je vaker op, anders kom je er niet in.

Heel begrijpelijk, was alleen zondag even pissed dat ze me ruim een uur lieten wachten zonder netjes te zeggen dat ik er niet meer bij kon of bij mocht.

Logisch als je het mij vraagt, niemand houd van wachten. :cool:

3. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Oude raids gewoon puggen. Als je de tacts kent gewoon leader zijn.

4. Maikel BRL

Maikel BRL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hier erger ik me altijd gruwelijk aan, onze guilds doen rated bg's met verschillende groupen. We hebben een group met 1900+ rating en dan geef ik me op en dan hoor ik niks terwijl ze dan later gewoon bezig zijn. Zit zelf op rating 1600+ en pas er gewoon tussen kwa gear en skills etc, weten zij ook maar denk dat ik nooit gepickt wordt omdat ik geen microfoon heb!

5. Seh

Seh Guest

Als ze de keuze hebben tussen iemand met ongeveer gelijke skills en gear mét mic of zonder, lijkt mij de keuze ook snel gemaakt. ;) Of niet?

6. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.767
    Ja, maar Maikel lijkt me nu niet eens persoon die Mixed gear heeft, of teveel daar van. Ik ga er wel vanuit dat hij zich niet hersenloos opgeeft en ik vind zijn reactie op dergelijke dingen heel begrijpelijk. ;)

7. Seh

Seh Guest

Als jij kunt kiezen tussen een raid member mét mic of zonder, die beide gelijk zijn. Dan snap ik de keuze voor degene met mic.

8. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Kun je dat nog steeds aangeven zodat die persoon de reden heeft en er misschien iets aan kan veranderen. Overigens trek ik een microfoon helemaal niet meer. Vroeger met raiden wel gedaan, maar nu hoef ik die kinderen echt niet meer te horen.

9. Pim

Pim XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    76
    Ligt aan je eigen groepen dan. Jongste bij ons is 23, oudste is 33. No kiddo's in my groups bizotch!

10. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.767
    Mag je blij zijn dat je niet bij mij in de Guild zit. 8)

@ Seh: Ik doelde meer op het idee dat Maikel wel weet wat je Gear wel of niet voor gebruikt kan worden. Ik had bij zijn laatste post het idee dat hij juist wel de goede gear had voor een RBG. Ik snap dan ook niet waarom die idioten in zijn guild hem niet toelaten, puur omdat die geen Mic heeft.

Mijn guild is daarin dan weer juist soepel. Je hoeft alleen maar de anderen te kunnen horen en klaar. Mic is niet zo belangrijk, wel voor de raidleader natuurlijk.

11. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Waren FL Pugs. Een aantal had vent maar dat heb ik dus snel afgezet ;)

12. Maikel BRL

Maikel BRL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik snap beide jullie punten ook wel, maar heb vaker aangegeven aan de guild dat ik geen mic heb omdat ik meestal in de woonkamer game :+ Heel suf, maar deze pc is gewoon veel sneller en zit liever in de woonkamer bij me mams en broertje dan boven in een kille kamer. En hier kan ik lekker in de woonkamer roken dus ideaal!

Hier een linkje trouwens, tips zijn welkom! Ben nog opzoek naar een serieuze 3v3 team maar dat komt wel goed!

http://eu.battle.net/wow/en/character/spinebreaker/Gavver/simple

Even cap halen deze week en dan komt er een nieuwe shield en relic bij!

Edit: Ook me oude main op 85, BE hunter. Gemaakt bij het begin van TBC!

Laatst bewerkt: 24 aug 2011
  13. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Link naar Hunter?

14. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.767
    Ik ga voor roken altijd naar beneden, tussen de bedrijven door. En gamen bij mijn pa en ma in de buurt is uitgesloten.

Ik zou die PC van je toch op je kamer zetten. Ik moest er in het begin ook erg aan wennen, maar na een tijdje voel je je best baas hoor. Is imho toch een heel stuk relaxter en in zeker zin kan je langer doorgaan. ;)

15. Maikel BRL

Maikel BRL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
  16. Legacy

Legacy Dodelijk

Leuk Bevonden:
    0
    Mic is alleen handig voor Tanks imo., maar zelf niet eens noodzakelijk. Zelfs met DBM kom je al een heel end.

17. Maikel BRL

Maikel BRL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Klopt, maar in RBG wel nodig, ben er dernet helaas zelf ook achtergekomen. Ik verloor gelukkig geen rating maar de rest wel toen we verloren!

18. Pim

Leuk Bevonden:
    76
    Ik vind het toch echt heel erg prettig als mensen kunnen laten weten wat er aan de hand is. Over het algemeen is het niet veel wat de meeste mensen rondbléren, maar het kan handig zijn.

Ik praat de halve avond op vent tijdens raids, maargoed, dat is m'n taak :+
    De rest wordt gevuld door lamme kuthumor.

19. Pim

Leuk Bevonden:
    76
    Pfff, 3/7 HC nu. Deze week Rhyo/Domo erbij. Beiden eigenlijk een tikkie makkelijk als ik eerlijk ben, (2.5 uur per boss) maargoed, is niet erg.

Komende week Alysrazor dan maar.

20. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.767
    Jij gaat echt op de automatische piloot met deze game he? ;)

Deel Deze Pagina