1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PC] World of Warcraft [Deel 16]

Discussie in 'Games' gestart door Angelus, 14 jan 2011.

1. Inferius

Inferius Baller.

Leuk Bevonden:
    45
    Hoezo is dat automatische piloot?

2. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Idd.

@yellow: Het gewoon brains hebben en de game begrijpen. Als mensen een goede leader hebben en daar naar luisteren gaat alles al een stuk makkelijker. PuGs failen juist omdat er geen organisatie is. Blijkbaar heeft Pim het gewoon goed voor elkaar in zijn guild.

En automatisch piloot is bij mij de boss engagen en dan alt+tab ;)

3. Seh

Seh Guest

Ik snap Yellow zijn opmerking in deze wel, het lijkt alsof het allemaal geen moeite (meer) kost bij Pim. ;)

4. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.767
    Precies. Ik zal er aan denken het de volgende keer op die manier te zeggen.

Pim is denk ik wel de beste onder ons, althans de actievelingen in dit topic.

Ik kan natuurlijk niks over wie dan ook zeggen hier, maar afgaande op wat ik heb gezien, gelezen of gehoort heb denk ik dat Pim dat wel is.

Snap zelf ook wel dat ik onder aan de ladder sta, maar de dingen gaan steeds beter. Van de week namelijk een raid gehad, niet afgemaakt, met de guild. De eerste boss, voor Al' Akir, is vet easy qua tactics. De tweede boss vond ik lastiger. Mijn DPS was wat te laag en ze vonden het niet erg dat ik leavde, want ze hadden nog iemand op standby. Heel vriendelijk in eens de guild, zo heb ik het graag.

Ik had trouwens nog een vraagje voor iemand die verstand heeft van Dual Wielding PvE wise met een DK.

Ik heb al een talentspec daarvoor, glyphs etc, maar nog geen rotation. Ik kan wel gaan kijken op DK Builds, maar heel veel wijzer word ik daar niet van.

Heeft een van jullie, mits jullie er verstand van hebben, een volledige rotation voor mij? Dus inclusief alle diseases etc die up moeten zijn. Ik speel in een frost spec, Unholy Presence, als dat goed is natuurlijk. Ik zou het waarderen als jullie de rotation voluit konden posten, mijn afkortingen zijn nog steeds niet al te best.

Bij voorbaat dank. Ik zal dan ook meteen zeggen dat bovenstaand verzoek een uitzondering is op de regel ''zelf uitzoeken Yellow.'' Ik maak er dus geen gewoonte meer van. Rotations is altijd al mijn zwakste punt geweest, vandaar. :thumbs:

Laatst bewerkt: 26 aug 2011
  5. Nukem 007

Nukem 007 Tots units fem força

Leuk Bevonden:
    453
    Imo kan je niet oordelen of iemand beter is door alleen naar raid progress te kijken. ;)

6. Inferius

Inferius Baller.

Leuk Bevonden:
    45
    En dat snap ik dus niet, hoe kan je nu beoordelen dat Pim beter is dan de rest? Genoeg mensen hier die ook raiden/pvpen en het beter doen hoor. ;)

7. Deoxis

Deoxis Coloris

Leuk Bevonden:
    0
    Rag left.

Laatst bewerkt: 26 aug 2011
  8. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.767
    Ik snap jullie redenering wel, maar zijn posts hier komen soms zo op mij over. Ach, misschien is Pim wel mijn WoW held!? :+

Kan een van jullie me misschien dan verder helpen met mijn laatste post op de vorige pagina? AUB. Lees die ook even goed door, wil geen misverstanden. :thumbs:

9. Legacy

Legacy Dodelijk

Leuk Bevonden:
    0
    Elitejerks
    Mmo-champion

10. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.767
    Thanx, was EJ even vergeten. :thumbs:

11. Seh

Seh Guest

Ik heb maar weer een maandje playtime gekocht... School gaat weer beginnen, dus heb ik genoeg tijd. 8) Ga mijn druid van 65 maar weer eens oppakken. Healing als mainspec, zit alleen nog te twijfelen wat voor offspec ik neem. En ik twijfel of ik ga questen of dat ik gewoon instances blijf doen. Keuzes, keuzes.

12. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.767
    Ik wilde weer eens een name change doen. Krijg ik bij iedere poging error 404 aan het eind, als ik op bevestigen heb geklikt. Iemand die iets weer over problemen bij deze services?

13. Seh

Seh Guest

Don't do it, doe er wat nuttigs met je geld. 8) Ik pm je wel voor mijn rekening!:+

14. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.767
    I know, I know. Het is alleen wanneer ik er gebruik van wil maken ik dit soort dingen niet wil. Om die reden wil ik dus ook weten of er ergens problemen bekend zijn.

Nee, je krijgt mijn rekeningnummer niet. Ik ben de veloren zoon niet hoor. :+

15. Pim

Pim XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    76
    Deoxis is loopt voorop wat betreft PvE-progress hoor. Ze raiden waarschijnlijk meer, en raiden 25man (ipv 10, wat ik doe). Dus Deoxis is veel beterder!

Ik heb bewust gekozen om een guild om mezelf heen te vormen, met mensen die ik er graag in wil hebben (infie is te lam om te migraten!). Ik mag ook blij zijn dat dat lukt, anders was ik waarschijnlijk wel gestopt. We raiden maar 2 avonden per week, wat meer dan genoeg is voor mij op het moment (vroegah kon 6 keer nog 8)). Het kost genoeg moeite, het blijft toch een avond wipen op een boss met de domste fouten waar je wel het geduld voor moet hebben. WoW is ook veruit het meest vermoeiende spel dat ik ooit gespeeld heb.

@ Deoxis: catphases only? Of op de standaard normal tactic?
    Wij kiezen voor catphases only en skippen de 2e orb (dps is nog niet hoog genoeg, ook al ranken er 4 dps op domo HC) door em meteen dubbel te laten switchen (oftewel 18% buff in totaal er extra bij).

En succes op Rag, klote P1 duurt te lang op HC ^^

16. Deoxis

Deoxis Coloris

Leuk Bevonden:
    0
    Normal tactic. We verwachten wel eventjes op Rag te zitten. Een hoop gaan nu nog met vakantie dus er is sowieso een korte pauze van twee weken, alhoewel een paar raiders uit wat andere guilds graag mee zouden willen, moeten we nog eventjes zien of we dat doen of niet.

17. Inferius

Inferius Baller.

Leuk Bevonden:
    45
    Migraten vergt nogal wat! In patch 4.3 raid ik (en eventueel een aantal goeie guildies van me) met je mee als de raid finder dat toelaat. :)

18. Muamba123

Muamba123 FC TWENTE

Leuk Bevonden:
    7
    Ik vind raiden leuk, ik heb van Cata alles gedaan behalve Firelands. Maar ik vind de verplichting niet leuk, je bent verplicht om 2 a 3 keer te raiden in de week en daar heb ik gewoon niet altijd zin in.

Ik ben nu vooral met PvP bezig, mijn mage is van 57 naar 62 gegaan in een paar uurtjes. AV-weekend ftw:thumbs:

19. Seh

Seh Guest

Level 67 nu, mijn rested xp is op. :mad: Nog 1 level in instances en dan ga ik als Boomkin denk ik even questen. Druid bevalt me wel.

20. Nukem 007

Nukem 007 Tots units fem força

Leuk Bevonden:
    453
    Doe PvP als feral! Ik heb op mijn Priest vrijwel alleen battlegrounds gedaan van lvl 70-80. Terwijl je in de queue staat gewoon wat questen doen en dan meteen de BG joinen. Als je een battleground wint krijg je toch wel een paar % XP erbij en als je PvP erg leuk vindt merk je niet eens dat je ondertussen ook bezig bent met levelen. Je bent nu pas 65 dus je kan nog even Honor sparen voor een volledig Brutal Gladiator setje. Dat heb ik toen ook meteen op 70 gekocht en deed het pas weg toen ik naar Mount Hyjal ging op level 80. :+

Deel Deze Pagina