Als rogue valt dat wel mee hoor, hij heeft nog steeds 3k+ met pvp gear en we hebben verschrikkelijk veel defensive cooldowns.
Van mij ook niet, maar je kunt je wel een beetje verdiepen in de game. PvP is gewoon een mix van survivability en damage doen. Als je vollidig op 1 richt doe je of geen drol damage of je wordt ge1shot.
Ja, zit wat in. Het is soms vreemd om te zien dat ik bij de ene Hordie in 2 sec dood ben, letterlijk ofzo, en bij de andere lever ik een minuten lang gevecht tot Hordies merken dat ik aan het winnen ben. Dit is een van de redenen waarom ik nooit op een PvP realm zou kunnen spelen. Ik hoop trouwens wel dat ik van jullie allen nog eens een char mag verwelkomen op Runetotem, Alliance. Ik kan jullie zelfs aan een guild helpen, waar je eerst als social kunt levelen en als je de gear hebt en dat wilt en kunt raiden als raider in de guild. Laat je niet afschrikken door mijn commentaar over mijn guild soms. Die gasten drinken vooral teveel tijdens raids heb ik gehoord. Ik hou er zelf alleen totaal niet van als ik ga raiden. Ik wil focus, discipline etc. Het gebeurt lang niet altijd hoor, maar je kan het wel verwachten. Sowieso lijkt het me wel leuk om een aantal XBW'ers te mogen verwelkomen.
Dat is waar, ik zie ook dat mijn antwoord niet geheel past bij de quote, want in random en RBG zou ik imo voor meer res gaan. Is RMP nog steeds OP? Laatste seizoen eigenlijk niet eens meer gespeeld, maar zo goed ben ik nou ook niet. (niet eens 2k in 3v3 ). Kittycleave wint volgens mijn op elk vlak. Er wordt ook zoveel naar gevraagd in de /2.
RMP is er nog wel, maar alles behalve overheersend. Op dit moment is RLS dé combo to beat. Daarnaast op low/mid stakes is feral/x/x echt te debiel rapend voor worden.
Ik vind pvp ook erg leuk, maar als je geen resi hebt is dit inderdaad het geval. Ik ben nog niet zo lang bezig met mijn rogue met pvp, ik heb ong. 1k res nou. Maar ik kreeg gister wel een crit van 55k, dus dat wil wel zeggen hoe belangrijk resilience is. En wat is RMP en RLS? :$
Hij bedoelt natuurlijk OP hem. Daarnaast worden crits niet meer gereduced met resilience, dus dat is ook weer een issue.
Niet specifiek nee, maar de normal hit wel, dus de crit is ook lager. Moet je het wel volledig vertellen
Nou zo meteen verband van mijn hand er af en dan even kijken of ik weer echt wat WoW kan doen. Ik heb die pagina met rotation een paar pagina's terug, met Earth Shield etc, even opgeslagen in mijn favorieten. Ben benieuwd hoe het zonder verband gaat, maar er moet toch nog wat omheen straks. Met dit drukverband kon ik bijna niks.
Lekker boeiend! Irriteer me eraan dat er gewoon géén RBG's lopen op mijn server. Gladiator experience, maar niemand die (fatsoenlijk) pvp'd op mijn server. Blegh.
Wat ik vanmiddag meemaakte was echt niet normaal meer. We moesten tegen een team met 7 rogue's, 2 pala's en een warr. Dan weet je vanaf het begin al dat je gaat verliezen Er zijn ook veel premade groups, is ook lastig tegen te spelen. Met een tank, een healer en een paar DPS..
Op mijn realm worden rogues anders niet al teveel meer gevraagd. Maar goed, dan kunnen we er ook te weinig goede van hebben, of gewoon teveel, dat merk ik bij andere classes ook wel eens. Mages teveel op mijn realm bijvoorbeeld.