Sweet jesus, daar zou ik mijn guildies jaloers mee kunnen maken. Nadeel is dat NPC scan voor het hele gebied scant, niet voor het punt waar de NPC jouw pad kruist. Ik kwam daar achter toen ik die grote reus in IceCrown wilde doden. Fokking bitch hoer van eent troll hunter was me voor. Excuses taalgebruik, maar die rare achievements haal ik dus nooit op deze manier, of uberhaupt niet. Voor TLPD hoop ik nog altijd op een flinke dosis geluk en niet met teveel camp stress, zeker niet met Hordies in de buurt.
Is niet waar maar goed. Hangt puur af van de view distance van mobs en zo heeft die reus een huge viewdistance (je kan hem al zien van enorm ver weg). Rares zoals TLPD en Aeonaxx hebben best grote viewdistances terwijl Poseidus een erge kleine heeft en de Mysterious Camel Figurine ook.
@ 2 posts hierboven: Maikel, moet je opzich wel gelijk geven. Het patroon van de nieuwe drakes is wel een stuk beter, maar vind de vormen, lengte enzo, gewoon niet mooi. Ik geef nog altijd de voorkeur aan die Proto Drakes en die van ICC. God, wat zou ik daar graag een van willen hebben. DN: Daar had ik nog niet aan gedacht. De add on is behoorlijk simpel, maar er zijn zat dingen waar je je soms in kunt vergissen. Heb namelijk nooit geweten dat NPC's ook op die manier de aandacht zouden kunnen trekken. Thank god for add on/mod tools.
Guild heeft gister eindelijk ragnaros gekilled, Ze gebruikte de verkeerde tactics. Mijn paladin schiet nu ook lekker op Armory linkje: http://eu.battle.net/wow/en/character/lightbringer/Imprisoning/simple
Ik ben weer terug van vakantie . Warlock is nu volledig season 10, ilvl is 374.( heb 3 ruthless ) en mijn Priest is 361. BoT, BwD en deel van firelands gecleared nu. Ook weer een nieuw mannetje gerolled. Rogue dit keer is level 16. Pvp hierop is echt ownage
moet alleen nog ff mijn heirlooms wapens hebben haha. speel nu nog met frot wapens ben aan het sparen
Nog nooit zo'n slechte group/tank meegemaakt in een Cata HC. Tank als een jan lul en na een fokking fail wipe op nota bena trash leaved een dps en de andere, naast mij, is in eens AFK. Die HC was ook alleen maar bedoeld om even mijn hand weer wat te testen, maar kennelijk had ik me dus de moeite kunnen besparen. Btw: Jullie ook weer zo'n last van spam mails???
jeps... heb ik allang last van.. zelfs in game mensen die de naam Blizzard gebruiken haha level 1 dudes.
Mails krijg ik niet, wel veel van die Blizzardu of Blizzardg die zeggen dat ze je account blokkeren als je niet naar een bepaalde site gaat Ik snap echt niet dat er mensen zijn die daar intrappen
Heb er geprobeerd op te reageren zo van ' o i giiev you me password' vol met spelfouten enzo maar ze reageren er niet op helaas. Heb ook wel eens een flapdrol gehad die zich voor deed als Gm toen ik op een van mijn low lvl alts was. Stond die naast me ofzo, heb het spelletje maar mee gespeeld.
GM's die met een char de realms ingaan zijn per definitie nep, dat heeft een GM op mijn realm eens gezegd. Ze mogen namelijk wel WoW spelen, maar op prive servers vertelde de laatste GM mij.
GM's mogen naast hun werk gewoon WoW spelen hoor. Prive/Private servers zijn verboden. Lijkt me sterk dat een GM dat tegen je verteld heeft. Tijdens werk mogen ze niet spelen nee. Dat is nogal logisch, maar buiten dat om kunnen ze gewoon spelen op "live realms".
Waarschijnlijk bedoelde hij dat de GM als hij of zij wil spelen een andere, zelfbetaalde account nodig heeft.
Het vriendinnetje is ook een tijdje GM geweest toen we in Londen woonden. Speelde naast werk ook gewoon nog hoor. Wel op een 'eigen' account, inderdaad.