1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PC] World of Warcraft [Deel 16]

Discussie in 'Games' gestart door Angelus, 14 jan 2011.

1. mattiejj

mattiejj Registered Muser

Leuk Bevonden:
    15
    HC pugs zijn weer om te huilen..
    Ben mijn Mage aan het gearen, en wat ik langs zie komen..
    Faaltanks met 2 guildies te veel pullen, doodgaan en zeggen: "Mage pulled!" waardoor ik ge/votekicked werd:confused:

en een shaman die Bloodlust op Cooldown gebruikte8)

2. Pride

Pride Active Member

Leuk Bevonden:
    397
    klopt, vooral omdat ik nu ook een Melee ga trainen om dalijk mee te pvpen is dat wel echt crusiaal.

3. Maikel BRL

Maikel BRL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hmm dan moet ik maar me bars gaan veranderen denk ik!

4. Pride

Pride Active Member

Leuk Bevonden:
    397
    awesome:p Ik speel bijna nooit meer zandalari's of HC's met random dungeon finder. 9/10 keer klote groep, als ik niemand kan vinden uit guild of server om mee te spelen dan ga ik gewoon wat anders doen... te veel tijd verspild door naabs daardoor

5. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.767
    Het ergste is precies andersom in een normal of heroic op lage of hoge levels. DPS die daadwerkelijk pulled waardoor een iets under ge gearde tank weinig of geen aggro kan krijgen. Heb ik een keer meegemaakt, al was ik niet undergeared door heirlooms. Zegt een guildie en RL maat die erbij zat: Hij zegt sorry en zal het niet meer doen. Wij hebben hem na wat twijfelen weer toegelaten en weer (expres) falen. Wat een potje godsgruwelijk kwaad was ik toen. 8)

6. Pride

Pride Active Member

Leuk Bevonden:
    397
    Ik pull soms zelf als healer :p ik heb laatst wat Normals gedaan omdat ik JP nodig had. Ik kan op mijn priest Zandalari's en BoT, BWD handig healen. Dus zon normal is peanuts, zelfs als ik geen tank heb lukt het me nog. Dus die gast helemaal over de zeik, ik zeg als er niemand dood gaat is het goed toch?

Toen zei die niks meer:p ik pull eigenliujk nooit, niet op mijn Lock en ook niet op mijn priest maar in een normal wel... sommige gasten doen net of ze niet te veel mogen pulle want er zou maar is iets mis gaan :D

7. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.767
    Ja, maar ik ervaar weer, net als meerdere hier, dat mensen juist teveel pullen ivm te weinig omdat er iets mis zou kunnen gaan. Ik erger me juist aan het woord ''teveel'' dan ''te weinig'' ;)

8. Enslaved NL

Enslaved NL Pancake!!

Leuk Bevonden:
    0
    Cheers man:thumbs:

9. Pride

Pride Active Member

Leuk Bevonden:
    397
    Er kan niet veel misgaan met een normale group, alleen misschien op bazen. Als ik een HC, Zandalari doe en ik whipe op trash omdat mensen als een dooie rond rennen of de verkeerde aanvallen of een CC aanvallen dan ga ik er al uit. Dan halen ze de bazen ook niet.

En vooral bij HC's op mijn priest en warlock, 1 whipe is weg.... nutteloos om te whipe in een HC met de gear die ik heb... ik doe dat dan puur voor wat extra JP of valortjes als zandalari al gecapped is.

En ik snap goed dat iedereen het moet leren maar ik ga niet een HC doen die een uur duurt. Met mijn guild clear ik binnen uur / anderhalf uur BoT...

10. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.767
    Dat is erg netjes, je laatste alinea.

Ik snap je redenen ook wel. Mede door jouw posts hier ben ik ook die dingen gaan letten en wat ik met mijn gear kan. Ik haal nu, zonder de manier van toetsen rammen zoals jullie, al 15K en 10K met alleen Horn of Winter. In ICC gisteren weet ik zeker dat ik 15 tot 22K heb gehaald. Ik sloeg werkelijk alles tegen de vlakte daar en dat had helemaal niks met die makkelijke raid te maken, maar met de enorm goede guildgroup die we hadden.

Om terug te komen: Ik leave ook steeds vaker. Had van de week namelijk een Heroic in SC en ik ergerde me de tyfus, eerst aan de healer, daarna aan een DPS die in een spec van tank en mixed gear rondliep. Jammer dat ik geen GM tools had. :cool:

Maar goed, mijn spel word beter en beter naarmate ik meer speel en me er beter in verdiep. Alleen heb op moment weer een wow dipje en dan heb ik weinig geduld met zaken zoals jij die beschrijft.

Het gaat mij vooral om de fun en zondag hopen we op een ''funny'' manier Bane of the fallen King binnen te halen. Het zou mijn 22ste titel op mijn DK worden.

11. Inferius

Inferius Baller.

Leuk Bevonden:
    45
    Heeft ook niks met jou skills te maken. In ICC heb je een buff dat je 30% meer damage doet lololol.

12. Enslaved NL

Enslaved NL Pancake!!

Leuk Bevonden:
    0
    Sorry Yellow, Maar om deze comment lol ik wel hard :thumbs:

13. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.767
    Hoe de fuck moet ik dat van die ene buff dan meteen weer weten. 8)
    Er zijn er tientallen en de wereld veranderd zowat elke week. :'-(

14. Seh

Seh Guest

Sowieso is oude content niet echt relevant als je over DPS praat imo. :p

15. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.767
    True, maar waar hebben we het ook over. ;)

16. Maikel BRL

Maikel BRL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Die buff is er al minstens een jaar! En je bent daar toch vaker geweest of niet?

17. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.767
    Sinds die tijd niet meer. ;)

18. Legacy

Legacy Dodelijk

Leuk Bevonden:
    0
    Yellow verdiep je toch eens meer in de game ipv hier te posten. ;)

19. Seh

Seh Guest

Waarom?8) Als hij het zo leuk vind om te spelen, wat maakt het dan uit dat hij niet weet waar een 30% dps buff zit e.d?

20. Legacy

Legacy Dodelijk

Leuk Bevonden:
    0
    Dat kan inderdaad, maar 15k/22k doen in ICC op lvl. 85 met een 30% buff is niet echt iets waar je trots op kunt zijn en dan vertellen dat het aan je goede guildgroep lag. :p

Deel Deze Pagina