1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PC] World of Warcraft [Deel 16]

Discussie in 'Games' gestart door Angelus, 14 jan 2011.

1. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.767
    Klaar nu? :cool:

2. McKnight_76

McKnight_76 cool

Leuk Bevonden:
    0

Haha......Yellow you bloody mount whore!! :):

3. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.767
    Volgens mij kan ik gezien de kosten van een trip naar Blizzcon nog beter een Gold Website opzoeken. :+

Nee, tuurlijk zou ik die mount wel willen, maar zo ondanks alles nog steeds niet naar Blizzcon willen.

Ik weet niet of het ieder jaar op dezelfde plek word gehouden, maar als het een keer in Nederland zou komen ben ik weg. :+

4. Brocade

Brocade Active Member

Leuk Bevonden:
    38
    Why????? :x

Mensen die lol hebben op die manier dat zij het willen hebben? Wie doen ze er in vredesnaam "kwaad" mee... Bedoel, als het NL elftal speelt verkleed 80% van de bevolking in het Oranje. Laat de "nerdjes" lekker in hun waarde, verkleden als een character en laat ze lol hebben @ blizzcon.

Leven en laten leven heet dat.

Laatst bewerkt: 15 sep 2011
  5. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.767
    Ik bedoelde ermee te zeggen, in mijn vorige post, dat ik er dan wel heen zou gaan. Gezien de vorige posts had ik dat even beter moeten toelichten.

Als het nog steeds in de states word gehouden, dan is zelfs een illegale goldwebsite nog goedkoper, maar ook daar went ik me niet aan.

6. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.767
    Zo. Doet even goede zaken. Heb de nodige items ingekocht voor 100G. Nu zit ik met de dizz items die ik er voor terug kreeg al ruim boven de 200G.

Per item wat ik koop binnen de max van 100G betaal ik gem. 5G 20 items dizzen en voor die moeite dus een lekkere winst ervoor terug krijgen.

Ik voel me als AH player herboren. :+

7. Maikel BRL

Maikel BRL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Kan je me uitleggen hoe je dit doet? Heb ook een enchanting char en moet ook geld maken!

8. Sliv

Sliv The One and Only

Leuk Bevonden:
    230
    Gewoon items kopen waarvan de disenchant-waarde gemiddeld hoger is dan de aankoopwaarde in de Auction House. Auctioneer is een handige addon waarmee je dat kan zien. Ik ben zelf ook aardig op weg nu, niet met disenchants though. Moet nog een heleboel flasks, ore en gems verkopen, maar als ik ze van de hand heb gedaan zit ik denk ik wel tegen een 10 K g profit aan. :)

Laatst bewerkt: 18 sep 2011
  9. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.767
    De add on van Sliv is een goede, maar zelf gebruik ik AuctionLite. Het voordeel van die add on is dat je meteen ziet wat het ongeveer waard is op AH, zelfs als je niet eens in de buurt van een AH bent, maar de items gewoon in je inventory zitten.

Het mooie er aan is het volgende: Je hebt twee items met dezelfde naam, bijvoorbeeld Lesser Magic Essence, en die verschillen veel in prijs. Het ene pakketje 50G, het andere 100G, dan neemt AL het gemiddelde direct nadat je hem in de daarvoor bestemde action bar plaatst. Daarna hoef je alleen maar op ok ofzo te klikken en jouw stapeltje staat voor 75G online.

Lees wel dat het verschilt per hoeveelheid, bovenstaande is slechts basic uitgelegd.

Wat betreft het AH playen zelf: Stel jezelf gewoon een regel dat je voor maximaal 100G per keer, of per beurt, gear inkoopt, maakt niet uit welke soort armor, maar liefst zoveel mogelijk. Dan disenchant je de gear en kun je gelijk zien wat het waard is.

Trust me dat van de ongeveer 7 tot 9 uit de 10 gevallen je altijd winst hebt. Ik had een keer zelfs meer dan 360G winst, op 100G inkopen.

Je moet er een beetje feeling voor krijgen, maar dan kun je uiteindelijk hetzelfde bewerkstelligen zoals Sliv al zegt: 10K G winst.

10K G winst is natuurlijk altijd mooi als je gold nodig hebt voor leveling of riding en flight lessons voor een alt ofzo. ;)

Succes!

Laatst bewerkt: 18 sep 2011
  10. Maikel BRL

Maikel BRL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Heb het gedownload etc en ga er eens mee spelen!

11. Pride

Pride Active Member

Leuk Bevonden:
    397
    zo, vandaag en morgen eindelijk weer normale dag op de zaak dus ik kan weer op XBW kijken:p

Update van mijn Chars:

Warlock heeft wat betere pvp gear gekregen, ook is mijn rating in 3 vs 3 nu 1900. ilvl is 375.

Priest heeft ook betere gear, ilvl is nu 362 moet alleen nog echt mijn schoulders. BoT al paar keer gecleared maar hij dropt niet of ik verlies de roll. Nu had ik zelf een groep gemaakt, alles gecleared behalve Cho Chall. die dude is kut met een pug groep. Hoop hem voor woensdag nogmaals te hebben geprobeerd.

Mijn DK: nogsteeds ilvl 333, speel er niet meer op, al een heel tijd niet meer gewoon snel level 85 gemaakt en thats it. wou hem als tank gebruiken maar vond mijn Priest toch leuker om te healen.

Nieuwe aanwinst mijn Mage :D. Vorige week op mijn gemak begonnen, zal morgen avond denk ik de level 60 halen :D. ( Frost mage's are awesome :D )

12. Pim

Pim XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    76
    Meer op www.mmo-champion.com

13. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.767
    Dat laatste over Northrend leveling is welkom, maar tergelijkertijd ook wel erg, erg laat en vervelend voor veteranen. :eek:

14. Pride

Pride Active Member

Leuk Bevonden:
    397
    iemand al enig idee wanneer deze patch uitkomt? lijkt me fijn voordat ik met me mage de 70 haal haha :p

15. Maikel BRL

Maikel BRL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Tipje voor de mensen die gold nodig hebben, brewfest boss drops onvg 20g per run en duurt 1 minuutje! makkelijk te farmen dus!

16. Pride

Pride Active Member

Leuk Bevonden:
    397
    hoevaak kun je die doen dan p/w ? lijkt me sterk dat dat de hele tijd kan? en met hoeveel man moet je die downe?

17. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.767
    Duurt het ook 1 minuutje als DPS, wachtend dan? :+

Ben het van vorig jaar vergeten, maar heb erg zin in Brewfest.

Pompuuh met die Boevuuh! :9

18. Maikel BRL

Maikel BRL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Met 5 man, en je kan blijven queuen. Wachttijd als dps is miss 1 minuut, maar als die down is gewoon gelijk requeuen!

19. Pride

Pride Active Member

Leuk Bevonden:
    397
    Iemand enig idee hoe ik wat sneller aan Shoulders kan komen 359 of hoger? BoT al te vaak gerunned en verlies altijd of hij dropt niet.... ToT4w word op onze server vrijwel nooit gedaan dus is ook niet echt een optie en bwd als pug is meestal faal bij de 3rde baas of bij de eerste 2 mobs..

20. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.767
    Hoeveel Gold heb je? Misschien via AH? Op mijn server worden ze soms wel redelijk goedkoop aangeboden, voor minder dan 30K. :cool:

Deel Deze Pagina