De add on van Sliv is een goede, maar zelf gebruik ik AuctionLite. Het voordeel van die add on is dat je meteen ziet wat het ongeveer waard is op AH, zelfs als je niet eens in de buurt van een AH bent, maar de items gewoon in je inventory zitten.
Het mooie er aan is het volgende: Je hebt twee items met dezelfde naam, bijvoorbeeld Lesser Magic Essence, en die verschillen veel in prijs. Het ene pakketje 50G, het andere 100G, dan neemt AL het gemiddelde direct nadat je hem in de daarvoor bestemde action bar plaatst. Daarna hoef je alleen maar op ok ofzo te klikken en jouw stapeltje staat voor 75G online.
Lees wel dat het verschilt per hoeveelheid, bovenstaande is slechts basic uitgelegd.
Wat betreft het AH playen zelf: Stel jezelf gewoon een regel dat je voor maximaal 100G per keer, of per beurt, gear inkoopt, maakt niet uit welke soort armor, maar liefst zoveel mogelijk. Dan disenchant je de gear en kun je gelijk zien wat het waard is.
Trust me dat van de ongeveer 7 tot 9 uit de 10 gevallen je altijd winst hebt. Ik had een keer zelfs meer dan 360G winst, op 100G inkopen.
Je moet er een beetje feeling voor krijgen, maar dan kun je uiteindelijk hetzelfde bewerkstelligen zoals Sliv al zegt: 10K G winst.
10K G winst is natuurlijk altijd mooi als je gold nodig hebt voor leveling of riding en flight lessons voor een alt ofzo.
Succes!
Laatst bewerkt: 18 sep 2011