1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PC] World of Warcraft [Deel 16]

Discussie in 'Games' gestart door Angelus, 14 jan 2011.

1. Pim

Pim XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    76
    Haha aye, we kregen 1x seeds en bijna een wipe omdat we allemaal nog niet verwacht hadden dat de 2e sons weer kwamen.
    Ruim 2 minuten sneller dan normaal. 8)

2. Deoxis

Deoxis Coloris

Leuk Bevonden:
    0
    Status update dan maar:

Heroic rag op 6%, we kappen er nu mee though.

3. Pim

Leuk Bevonden:
    76
    Oh sweet. Jullie raiden morgen ook nog gok ik?

4. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.767
    Vanavond maar even kijken of de raid door gaat. GM deed eergisteren wat moeilijk over mijn raid invite cancel, maar de desbetreffende raidleader had de raid al gecanceled. Ik had me alleen niet weer op moeten geven, want mijn sign up bleek in eens te zijn verwijderd. Imo is onze GM een beetje geirriteerd op moment. Naja, zijn PC was dan ook flink naar de klote afgelopen week. :+

5. Pride

Pride Active Member

Leuk Bevonden:
    397
    Mijn mage is nu level 64 :D en Mage's owne echt alle BG's... gaat nergens over. ik ben frost spec ofcourse en level eigenlijk door ook veel te pvp. Ik heb nog geen match gehad dat ik lager stond als 4de plek. 70% van de tijd sta ik eerste met meeste kills en most damage done. hoogste scoren tot nu toe was 44 om 5 in alterav valley.

Ook in dungeons sta ik dik eerste met dps. ook daar speel ik gewoon in frost.

Wat ik echt leuk vind is dat bijv huntards of warlocks mij als eerste aanvalle en dat ik ze 2shot:p zodra ik 1 aanval heb gedaan ( frostbolt ofc ) worden 2 andere spells bijna altijd instant. echt ideaal gewoon.

6. Pride

Pride Active Member

Leuk Bevonden:
    397
    zit er hier iemand op blade's edge toevallig? ally of horde maakt niet uit heb ok beide mannetjes. zoek arena partner en voor te raiden, mijn maat is pas gestopt:p

7. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.767
    Alleen al de naam van die server. :+
    Ik wil niet weer herinnerd worden aan de ergste quest zone ever. 8)

8. Nukem 007

Nukem 007 Tots units fem força

Leuk Bevonden:
    453
    Ik zit er (wist je ook al), maar ben al 'n paar maanden gestopt. :+

9. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Als Huntard zijn mages en paladin de enigen die ik in 1vs1 verslaan kan.

10. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.767
    Note to myself: Niet met mijn Paladin met G Force Patrick in discussie gaan. :+

11. Pride

Pride Active Member

Leuk Bevonden:
    397
    Ja op level 85 weet ik ofc nog niet met een mage, maar ben nu 65 en ik own eigenlijk iedereen nu behalve druids... fcking shapeshift:p Alleen als Warlock verlies ik ook altijd van hunters op level 85... ook mede doordat sommige pvp hunters gewoon bijna 150K health hebben..

12. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    En omdat je op afstand blijft. Hunter moeten het hebben van range. Als je binnen die range kunt blijven sloop je ze. Ik gebruik vaak direct na Disengage die spell om al je timers te resetten. Kan ik Disengage direct weer gebruiken. Verder zijn Wingclip en Scattorshot handing. Wingclip zit bij mij in een macro met Disengage.

13. Inferius

Inferius Baller.

Leuk Bevonden:
    45
    Had vorige maand m'n pc geformat/bios geupdate en vond het maar raar dat windowed mijn fps zo slecht was. Fullscreen alles op 60 fps (alles ultra) maar windowed werd dat 30 fps.

Was mijn overclock weg, heb nu weer 50% OC'd en voilá 60 fps windowed lololol.

14. Legacy

Legacy Dodelijk

Leuk Bevonden:
    0
    Oude guildleader was ermee gestopt en hij was eigenlijk de enige waarvoor ik nog op Sylvanas bleef. Nu verhuisd naar Outland. \o/

15. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.767
    Een ding met patch 4.3 gaat wel een deel van mijn spelgevoel weghalen.

Trans nog wat, waarbij je een 359 shoulder item een 378 shoulder item look zou kunnen geven. Zelfde met andere gear items.

Jongens: Wat is daar nu aan? Ik werk al tijden toe naar een mooie paar 359 shoulder items, omdat ik mijn huidige lelijk vind worden, maar op deze manier haalt het toch een hoop fun uit de game als je bij voorbaat al een look van 378 kunt geven aan je gear den dergelijke?

Zelf weet ik ook wel dat het geen zin heeft om hier bijvoorbeeld 100G per keer voor te vragen, dat word door goldverkopers wel gesmoord.

Ben het totaal niet eens met dit idee. Graag hoor ik daar jullie mening over.

16. Deoxis

Deoxis Coloris

Leuk Bevonden:
    0
    Je kunt het alleen reformen als je daadwerkelijk de item in je bezit hebt. Eg: Je kunt dus geen T13 equippen als je deze niet hebt.

17. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Je set een T2 look geven?

18. Legacy

Legacy Dodelijk

Leuk Bevonden:
    0
    Dit is juist een van de veranderingen die wel positief zijn. Mage T6. \o/

19. Pim

Leuk Bevonden:
    76
    T2, T2.5 en T6 paladin <3

Ben er niet echt fan van, maar als het er toch komt maar meteen het beste ervan maken.
    Al gok ik dat ik best in T13 heroic zal rondlopen voor mijn enorme e-penis.

20. Deoxis

Deoxis Coloris

Leuk Bevonden:
    0
    T8, 13 of de nieuwe PvP set (god gloeiende die ziet er goed uit)

Deel Deze Pagina