Ik ga rond lopen in pala t5, Met de shield uit Gruuls lair, En een matching sword. Power Ranger gogogo.
T13? nu al? Mijn mage is nu 68, heb heel Outland overgeslagen eigenlijk door dungeons en pvp. Het gaat nu heel erg traag maar dat komt omdat ik pvp te leuk vind op een Frost Mage, 1 op 1 own ik iedereen, twinked of niet. Enige waar ik moeite mee heb zijn Druids... Helemaal mooie actie laatst, helaas niet gefilmd. Ik was in gevecht met een Hunter, ik dood hem had nog 10% health over. Komt er ineens een Warrior die charged. Ik Ice Cube, blink weg en doe Mirror Image, die knakker begint zo'n copie te attacke dus ik had hem ook nog eens haha met maar 2% health na die charge. De helft van de mensen 2 shot is gewoon, Frostbolt > Met men pet laten stucke > Ice Lance en done
Vind die pala set echt overrated en snap niet wat iedereen er zo geil aan vind! Beste set is toch wel de priest T13
Nah, levelen en gearen is te easy. Echt geld is er niet meer mee te verdienen. Eventueel voor titels als 'Scarab Lord' ofzo, meer niet echt. @ Infie: We hebben maybe een melee spot in 4.3. Onze rogue heeft besloten aan RL te gaan doen
Ik hoop dat hij slaagt. Levelen is sowieso heel erg easy, gearen in wezen ook. Dat kan alleen een probleem worden als je lang moet wachten op een goede group, maar voor de rest valt dat ook reuze mee. Ik ben nu zelf level 361+ en dat heb ik al vele weken geleden bereikt. Voor de zomervakantie in elk geval. Je moet mijn skills ook niet vergelijken met die van anderen hier en het feit dat ik lang niet zoveel speel als jullie.
Dat zal nog wel meevallen. Er zijn genoeg weken bij dat ik enkel 2x 3.5 uur raid, en verder niet inlog. @ Infie: Basically, yep. Het boeit hem verder ook niet zo, aangezien hij max 50% van de raids beschikbaar is.
Jammer trouwens als je iemand op de ignore pleurt dat die niet zijn hele account ignored. Vieze kuttrolls en elitaire gasten. Lekker stoer doen achter je keyboard met je lelijke hoofd. _0/
Is het nou trouwens al definitief of je crossrealm voor raids in 4.3 kan inviten of moet ik alsnog migraten? Daarnaast raiden jullie nog steeds 2 avonden right? Heb het zelf ook druk met uni.
Heb een keer gehoord dat die tigers alleen al soms een paar honderd euro kosten. De rest van je account dus niet meegerekend.