1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PC] World of Warcraft [Deel 16]

Discussie in 'Games' gestart door Angelus, 14 jan 2011.

1. Maikel BRL

Maikel BRL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Had de ram al op me hunter sinds 2008, vorig jaar de ram op me priest geloot. Dit jaar de ram op me shaman geloot en de kodo op me druid xD

2. Legacy

Legacy Dodelijk

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb nog steeds geen ram of kodo na al die tijd. :emo:

3. Pride

Pride Active Member

Leuk Bevonden:
    397
  4. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.767
    Same here. :mad:

5. Sliv

Sliv The One and Only

Leuk Bevonden:
    230
    Heb de Kodo dit jaar gekregen. Eerste keer dat ik eigenlijk Direbrew ging halen, derde present geloof ik. Ben er wel blij mee, want het is de enige Kodo die je als Alliance kan krijgen. Ram geef ik niet zo veel om.
    Guild faalt een beetje wat betreft progress op dit moment. Guild Leader is naar een van de topguilds op de server gegaan en heeft 75K uit de GB meegenomen. Een beetje jammer. Twee nieuwe recruits (Holy Pala, Resto Druid) doen het erg goed, een nieuwe Warlock recruit is drama. Ik krijg het gevoel dat ik steeds meer de guild aan het runnen ben terwijl ik niet eens een officer ben want onze Guild Leader en enige serieuze officer slacken nogal hard.

Wel heroic tier legs geloot gister. Soms wordt ik een beetje moe van dit spelletje ;)

Laatst bewerkt: 6 okt 2011
  6. Pride

Pride Active Member

Leuk Bevonden:
    397
    Ben ook naar een nieuwe guild verhuist met veel NLérs. zit nu op 2/7 Firelands:p

7. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.767
    Nice, wel zo prettig om eens met Nederlanders te kunnen chatten.
    Mijn guildies beginnen soms moeilijk te doen als ik in GC eventjes met een mede Nederlander in het Nederlands praat. Lopen ze een klein beetje te janken dat ze het niet kunnen verstaan en moeten wij weer in wisper WIM chat.

Weet je al hoe ze dat bij jouw nieuwe guild doen dan?

Bij ons kan er best streng worden opgetreden als je in een andere taal dan Engels spreekt. Imo een beetje bullshit, ook al is Engels wel de hoofdtaal.

8. Muamba123

Muamba123 FC TWENTE

Leuk Bevonden:
    7
    Ik kan wel begrijpen dat ze graag willen dat je gewoon engels praat, maar ik zou er niet zo moeilijk over doen.
    Ik kan me er nogal aan ergeren als ik in de supermarkt loop en er staan een paar mensen naast je in een of andere oosterse taal te praten.
    Gelukkig is mijn guild volledig nederlands en heb ik nergens last van :p

9. Deoxis

Deoxis Coloris

Leuk Bevonden:
    0
    Vind het zelf verschrikkelijk als mensen hun eigen taal in guild spreken. Vooral als het een internationale guild is. Je sluit in principe gewoon mensen buiten van conversatie in een gesprek dat makkelijk in whispers kan.

10. Legacy

Legacy Dodelijk

Leuk Bevonden:
    0
    Is verboden in mijn guild, het is verschrikkelijk irritant ook.

11. Pim

Pim XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    76
    Juist. Absoluut not done.
    Wij hebben zelf meer dan de helft Zweden, die zich er ook netjes aan houden. Respect enzo jeweetzelluf.

12. Pride

Pride Active Member

Leuk Bevonden:
    397
    Wij praten ook altijd engels. Mits we alleen met nederlanders zitten natuurlijk. ga vanavond wel een gesprek aan met onze GM's. wij hebben er 3. 2 ervan zijn zwaar goed en de ander is een super slechte healer die wel al 2 sets gear in firelands van mij heeft gestolen terwijl hij minder healed als de DK tank?

Ben het hier echt niet mee eens, hij zou nieteens mee mogen, laatstaan dat die ook alle rolls van mij wint echt bs.

13. Deoxis

Deoxis Coloris

Leuk Bevonden:
    0
    Als je net nieuw in een guild bent zou ik niet gelijk beginnen over recht hebben op loot.
    Was ik je GM/Officer en je begon er al zo snel over, dan ben je eruit :p

14. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.767
    Het is niet zo dat ik het niet erg vind, maar als een of twee guildies op die manier het even niet weten moet het niet zo'n probleem zijn.

Als het nu herhaaldelijk gebeurt kan ik de acties van jullie GM of Officers helemaal begrijpen.

Heb ook totaal niet zo'n probleem met Engels lezen in een chat dan, dus voor mij geen probleem.

Ik zou eigenlijks ook wel willen dat mijn guild volledig Nederlands was, maar op mijn server spelen niet zo gek veel Nederlanders. Een aardig deel speelt toch wel Horde helaas. Zullen wel Groningers zijn. :+

15. Legacy

Legacy Dodelijk

Leuk Bevonden:
    0
    De meeste Nederlanders die ik tegenkom praten echt schijt ingame en zijn vaak ook heel erg slecht. :) In vanilla wel eens in een 100% NL guild geweest als 'tussenguild', maar dat was echt een ramp. :lol:

16. Ramon NL

Ramon NL Damn I'm Fast!

Leuk Bevonden:
    0
    3 posts hiervoor in deze thread zeg je dat je net in een nieuwe guild zit, en je wil nu al alle loot opeisen? Juist.. Dat soort figuren hebben wij ook in de guild zitten, zodra er iets dropped wat ze kunnen gebruiken items gelijk opeisen, want "Recount". Tja dan ben je verkeerd bezig. Raiden doe je met 10-25 man, dus gun een ander ook wat.

Edit, wij gebruiken overigens gewoon een personal EPGP systeem. Loot wordt op deze manier verdeeld aan de persoon die het meeste aandeel in raiden heeft gehad.

Laatst bewerkt: 7 okt 2011
  17. Deoxis

Deoxis Coloris

Leuk Bevonden:
    0
    Raiden hoor je sowieso niet alleen voor de loot te doen.

18. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.767
    Er is immers nog genoeg anders vets te halen. Titles, achievements, mounts en wellicht gewoon een hoop gold.

Er is imo geen reden om niet blij te zijn als je geen stukje gear wint.

Ik weet nog wel in de LK tijd dat ik 3 ICC 264 items op een avond won. Guildies vet jaloers, maar ik zei ook duidelijk dat ik meestal niet zo'n geluk had.

19. Sliv

Sliv The One and Only

Leuk Bevonden:
    230
    Dat neemt niet weg dat hij best mismanagement onder de healers kan aankaarten. Als er een healer is die minder healt dan een Death Knight dan zou die persoon zich toch serieus moeten afvragen wat hij of zij in Firelands doet.

Dat, of het was geen healer natuurlijk. Dat tweede lijkt me waarschijnlijker. Gelukkig gebruiken wij Loot Council in onze guild. Ik ga dan over de gear die gegeven wordt aan Healers. Wij hebben nu een healer en een dps die zwaar ondermaats presteren t.o.v. de rest, en op die manier onze heroic progress tegenhouden. Dan geef ik dus eerder die loot uit aan de nieuwe Paladin/Druid trials die het erg goed doen maar nog niet zo gegeared zijn. Natuurlijk is het minder democratisch, maar je voorkomt zo wel de loot whoring zoals je die vaak ziet in raiding guilds. Mensen hebben het gevoel recht te hebben op gear als ze vaak raiden, terwijl die mensen die dat doen vaak al zodanig goed gegeared zijn dat het niet nodig is om ze nog meer pieces te geven.

20. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.767
    Log ik net in op WoW, paar dagen niet online geweest: Weg gold, items en weet ik wat allemaal. Heirlooms and gear ook bijna allemaal weg. Mijn char in eens in Netherstorm. 8)

Ga nu niet meteen denken: Yellow weer.

Nee, want ik smijt alle rare e-mails van Bzzzrd meteen weg en heb echt zelden last van andere vage figuren of mails.

Heb al een ticket gemaakt.

Nergens mijn password ingevuld en meteen mijn huidige veranderd. Van de week ook al een keer en toen was er nog niks weg. Ik haat echt al die goldfiguren. :mad:

Edit: Word nog erger: Word ik van de server gekickt, meteen weg wachtwoord. Ik probeer account recovery met geheime vraag. Geheime vraag hetzelfde, maar het antwoord is in eens niet goed. WTF. 8)

Nu weet ik echt even niet meer wat ik moet doen.

Laatst bewerkt: 8 okt 2011

Deel Deze Pagina