1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PC] World of Warcraft [Deel 16]

Discussie in 'Games' gestart door Angelus, 14 jan 2011.

1. Sliv

Sliv The One and Only

Leuk Bevonden:
    230
    Terug in de tijd gaan en een authenticator kopen?

2. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.767
    Ja, maar dan wil ik wel exact weten wat voor voor en nadelen er aan vast zitten.

Ook het soort problemen wat dat ding zou kunnen opleveren.

Mobiel neem ik niet, wil dan een fysieke.

3. Pim

Pim XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    76
    Sorry, dacht het wel.

Authenticator en je hebt nergens meer last van.

4. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.767
    Gekocht. :thumbs:

Nu nog even wachten op de aankoopbevestiging en hopen dat het allemaal tussen de herstelwerkzaamheden op mijn account door kan.

5. Inferius

Inferius Baller.

Leuk Bevonden:
    45
    Lol sukkel.

6. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.767
    Nou nee, had hier dit keer totaal geen invloed op.
    Werd vandaag wakker en toen was het al gebeurd.
    Dus niet te snel met conclusies komen he. ;)

7. Enslaved NL

Enslaved NL Pancake!!

Leuk Bevonden:
    0
    Maar als je de Authenticator nou eerder had gekocht was het niet gebeurt:+.

8. Inferius

Inferius Baller.

Leuk Bevonden:
    45
    Het feit dat je (voor de zoveelste keer) gehacked bent, kom ik juist tot de conclusie dat je iets fout hebt gedaan. Hackers komen niet zomaar aanwaaien. :emo:

9. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.767
    Zoals Enslaved al zegt. Ik had dat ding eerder moeten aanschaffen.

Het probleem is echter al praktisch opgelost en over 8 dagen kan ik met die AH shit aan de slag.

Hij is besteld en voorlopig is het gewoon klaar.

10. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.767
    Probleem opgelost. Account weer terug. Alles meteen veranderd.

Nu is de Authencitator, of hoe je dat maar spelt, ook onderweg en die verwacht ik binnen 8 dagen thuis met standard shipping.

11. Ramon NL

Ramon NL Damn I'm Fast!

Leuk Bevonden:
    0
    En je neemt geen "mobiel" want..? Het is een gratis download en 10 seconden werk.. Ja, ik zou er ook 1 kopen... Hup, cancel dat ding, en downloaden die hap. Die app is er voor nagenoeg iedere smartphone.

12. Sliv

Sliv The One and Only

Leuk Bevonden:
    230
    Daar is zijn tinfoil hat waarschijnlijk niet tegen bestand

13. Legacy

Legacy Dodelijk

Leuk Bevonden:
    0
    Ik was een paar maanden geleden ook ineens gehackt zonder dat ik iets had gedaan, misschien toch onbewust iets gedownload op een of andere manier... Ik weet nog precies dat we het erover hadden en dat ik nog zo mooi zei dat ik in al die jaren nog nooit gehackt was en dat ik ook nog nooit een pw change had gedaan. Daarna natuurlijk wel meteen zo'n dingetje aangeschaft en geen problemen meer gehad.

14. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.767
    Fak jou! :+

@ Ramon NL: Ik neem geen mobiel ding omdat ik nauwelijks wat met mijn mobiel doe. Ten tweede niet helemaal zeker of die ook op een 4 jaar oude K750i werkt van Sony Erikkson.
    Die fysieke komt vanzelf wel en dan is het toch opgelost? ;)

@ Legacy: Precies. Jij zegt hier en daar even precies wat ik net dacht! Uiteraard nu dus eindelijk ook aan dat ding. Even installeren en ik heb een dubbel WW en niemand komt er meer aan. Speel WoW al niet zoveel meer, maar wil ook niet dat ze aan mijn account komen.

15. AssasinOfDeath

AssasinOfDeath Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Snapte ook al niet hoe je kon worden gehackt zonder iets te hebben gedaan:confused:
    Vriend van mij werd gehackt door chinees die dacht dat het account niet meer gebruikt werd en diezelfde chinees ging raiden in Firelands en toen had ie 129 k gold:p

Ps: ben van plan WOW te gaan spelen, maar is het nog waart doordat wow al oudere game is etc.

16. Muamba123

Muamba123 FC TWENTE

Leuk Bevonden:
    7
    Het enige wat ik kan zeggen is: Probeer het is! Het eerste stuk is het nog gratis dus je kunt altijd kijken of je het leuk vindt of niet.

17. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.767
    Ik vind van wel, maar niet echt als je uitdaging zoekt zoals de meeste leden hier.

Je kunt heel gemakkelijk uber worden als je tenminste de dingen een beetje snel op pakt.

Kon me nog wel herinneren dat Dagger hier kwam kijken en hij snel veranderde in een sterke en solide speler. Als je tenminste zijn posts mag geloven.

En nee, ben dat zelf niet zo, maar dat zoek ik al lang niet meer in de game. Dus ook geen zin in een troll.

18. Legacy

Legacy Dodelijk

Leuk Bevonden:
    0
    De uitdaging qua raiden is nog steeds behoorlijk hoog hoor, op heroic dan. Dat de meeste het 'zat' zijn komt omdat de meeste al vanaf vanilla, TBC spelen en dan is de glamour er een beetje vanaf natuurlijk wat ook logisch is. De moeilijkheidsgraad is natuurlijk wel wat gezakt maar er is nu voor een beginner veel meer te beleven dan toen je begon in eerdere xpacks.

Opzich speel ik niet zo veel meer als eerst maar dat komt omdat ik het al een hele tijd speel maar er is nog genoeg te doen wat ik nog kan doen ingame.

19. Deoxis

Deoxis Coloris

Leuk Bevonden:
    0
    De uitdaging van het raiden duurt maximaal 2 weken. Daarna word alles weer generfed.

20. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.767
    Ja, zal met de volgende patch helemaal adem inhouden worden Deoxis. :+

Deel Deze Pagina