1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PC] World of Warcraft [Deel 16]

Discussie in 'Games' gestart door Angelus, 14 jan 2011.

1. Ramon NL

Ramon NL Damn I'm Fast!

Leuk Bevonden:
    0
    pleuris beth hc, we krijgen het maar niet voor mekaar om het redelijk georganiseerd te houden. Onze Hunter heeft moeite met Spiderlings en Broodlings beide te doen. De setup was ook niet echt uber, 2 melee, geen boomkin, geen Shadow priest en geen Elemental Shaman, dus easy range AoE, mushrooms en pushbacks kunnen we wel vergeten, dat zou echt een hoop schelen.

Ik heb zelf Broodlings en Spiderlings geprobeerd als fire mage, maar dat was echt een drama :p. Had er ook geen keybinds voor, maar heb gewoon te weinig tijd naast ze te dps-en ze ook nog te slowen en snaren en broodlings op te vangen, zonder traps gaan ze echt veel te snel.

Onze mogelijkheden zijn, in volgorde van kwaliteit:

Tanks: DK, Druid en Warrior, druid is best gegeared maar kan helaas niet alle dagen
    Healers: Druid, Paladin, disc Priest met een goeie Shadow OS en Shaman
    DPS: Arc/Fire Mage, Demon Warlock, MM/SV Hunter, Unholy DK, Balance Druid, Assas Rogue, Fury Warrior, Frost DK, Elemental Shaman

Hier kunnen we zo'n beetje uitkiezen voor onze 10 hc Raids. DK tank, druid en paladin healers en Mage, Lock en Hunter zijn in principe onze beste mensen die onmisbaar zijn.

Maar geen idee wat we het beste mee kunnen nemen. Balance druid meenemen, of Shadow priest? Spriest doet meer damage, maar healed ook ietsjes beter dan de Shaman, en Balance is handig voor spiderlings. Kwa tanks het liefst de druid denk ik, voor de spinners te taunten.

Dusssssss?

Tanks: DK, Druid
    Healers: Druid, Paladin, Shaman/Priest
    DPS: Mage, Lock, Hunter, Priest/Druid, Unholy DK

andere optie zou zijn Mage weg en Spriest en Druid meenemen, maar das wel een flinke loss aan dps.

2. Deoxis

Deoxis Coloris

Leuk Bevonden:
    0
    Maakt geen ruk uit in dat gevecht. We hebben het echt met tig achterlijke set-ups gedaan. Gewoon blijven oefenen op de tactics en boven alles, probeer een vaste balanced set-up te vinden (raid group met dezelfde 10 mensen, en mensen die ook het meest comfortabel in hun class zitten) i.p.v. dingen gaan veranderen. Op elkaar ingespeeld zijn > super set-up.

3. Pim

Pim XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    76
    Als je toch in perfecte setup wil praten (ervanuitgaande dat gear levels ongeveer gelijk zijn), zou ik het zo doen:

Tanks: Warrior/Andere tank.
    Healers: Druid, Paladin, Shaman
    DPS: maakt niet uit.

Warrior tankt beneden met vigilance op de tank die naar boven gaat. Vigilance = unlimited taunting = OP.
    Andere tank gaat naar boven met de paladin en een dps. Zou zelf niet eens de DK naar boven sturen, aangezien UH gewoon kut is als z'n pet blijft buggen. Lock of mage zou goed werken.

Soaker: hunter of mage. Disengage/master's call om uit de poison te komen. Mage met blink ofc. Liefst hunter voor een paar multishots.
    DPS op spiderlings: druid mushrooms. De hunter maakt ze af met multishot. Na de nerf hoeft een hunter het niet meer solo te doen.

Drones: Alle andere DPS. Druid hoeft voor elke set maar even de mushrooms neer te leggen, waarna hij verder gaat op de drones.

Je hebt dus mobility voor de broodlings, OP aoe voor de spiderlings, unlimited taunts voor de spinners en genoeg dps voor de drones. Evt 2 dps omhoog sturen de eerste keer dat je omhoog gaat, daarna kun je de dps beneden goed gebruiken.

In P2 taunten na de widow's kiss (ik heb guilds het anders zien doen), met direct een standaard cooldown (barkskin/shield block). Bij de 3e keer taunten een echte CD gebruiken (shield wall etc.) Time de raid CD's voor het einde en ga voor heroism/BL rond 50%.

Nadat je haar eenmaal neer hebt is het voor de volgende keren een makkie met retarted setups ;)

4. Muamba123

Muamba123 FC TWENTE

Leuk Bevonden:
    7
    Vlieg ik ff door SW, kijk ik naar boven..hangt dit boven me hoofd8)

5. Pim

Pim XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    76
    Mja, ding blijft ook een uur hangen na de legendary questline 8)

6. REIKU

REIKU Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    The new raid lockout changes for Taiwan and Korea adjust the lockout timers for the patch 4.0 and 4.2 raids. The lockout timers for these raids will now reset twice weekly instead of once. These raid lockout changes are being made to allow players to raid more often and get more chances at epic loot drops. Players will be able to down current Cataclysm raid bosses twice a week, accelerating players’ progression.

We are testing these new raid lockout changes in Taiwan and Korea first. Our goal is to expand this change to other regions in the future, but we don’t have anything further to announce at this time with regard to North American implementation.
    [mmo-champion]

GIEF!!!

7. Sliv

Sliv The One and Only

Leuk Bevonden:
    230
    Slechte zaak. Zo heb je al helemaal geen tijd meer om een pittige, lange raid op Heroic te clearen.

8. Inferius

Inferius Baller.

Leuk Bevonden:
    45
    Tuurlijk wel, jaar geleden is de raidlockout extender uitgebracht. Je kan weken lang je lockout vastzetten als je wilt hoor.

9. Sliv

Sliv The One and Only

Leuk Bevonden:
    230
    Kan ja. Of mijn officers dat ook gaan doen is echter heel bedenkelijk..

10. Legacy

Legacy Dodelijk

Leuk Bevonden:
    0
    Raids zoals AQ en ZA werden ook om de paar dagen vernieuwd. Goede zaak imo.

11. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.767
    Yes, Horrific Helmet in de pumpkin. :thumbs:

nog 3 items voor Cata Epic. :emo:

Mount hoeft niet perse, ben al blij met mijn ring en helmet dit jaar. :9

12. McKnight_76

McKnight_76 cool

Leuk Bevonden:
    0
    Wait wait whoat?!?!.......Yellow je bent toch niet ziek, hè? :+

13. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.767
    Net als met Anzu heb je misschien wel over 9.000 runs nodig voor je hem (nog niet) hebt. :+

Anzu heb ik ook al opgegeven voor onbepaalde tijd.

Doel is wel nog 359 achievement halen van gear, voor Pandaria uitkomt. Ik had dit al voor de aankondiging besloten.

Item level in Pandaria zal rond de 450 liggen, met 460 of 470 voor heroics en raids denk ik.

14. Maikel BRL

Maikel BRL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    :lol:

Heb je die nog steeds niet? Ga wat pvpen ofzo ;) Ik zit al op 382

15. mattiejj

mattiejj Registered Muser

Leuk Bevonden:
    15
    dude.. die heb ik al tijden, nooit een stuk gear uit de 2 raids die ik heb gedaan gekregen.;)

16. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.767
    Ja, maar dan wel PvE gear en geen PvP.

Ik ben ook al bezig met PvP, maar had van de week niet door dat Alterac weer Call to Arms was. Nog eventjes en ik kan dan via PvP mijn 359 PvE hands kopen.

Nee, heb het inderdaad nog steeds niet. Raid eigenlijks nooit meer.

17. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.767
    Ook maar opgegeven voor de Annual Pass. Ik wil graag Diablo eens proberen en de Beta van Pandaria als die komt.

Daarnaast natuurlijk weer een bazenmount, gratis ook, plus de game time die ik gereserveerd heb voor die Pass.

Opzich wel een vet pakketje en je hoeft er helemaal niet veel voor te doen / betalen.

Heb de regels wel goed doorgelezen. Betaling word pas gedaan als je huidige gametime is afgelopen en ook pas per maand/periode afgetrokken en niet alles in een keer.

18. Muamba123

Muamba123 FC TWENTE

Leuk Bevonden:
    7
    Ik zit nog te twijfelen of ik het zal doen, want ik weet niet hoelang ik nog van plan ben om WoW te blijven spelen. Zou zonde zijn als ik over 2 maand geen zin meer heb..

19. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.767
    Daar zit wat in, maar ik heb het ook gedaan met het oog op het feit dat ik geen zin heb om Gametime aan te schaffen als ik bezig ben met schilderen, settlen of iets anders als ik eenmaal een flatje heb. WoW wil ik sowieso nog niet op bezuinigen, ook niet nu ik veel minder speel.

Wel die HE title gehaald en weer een faal Horde bij ons op de server. Maar een keer dood gegaan in UC toen ik probeerde die pumpkins op Horde rassen te smijten. Ze zijn gewoon lui bij ons. :+

20. Brocade

Brocade Active Member

Leuk Bevonden:
    38
    Ik twijfel zelf ook nog of ik het zal doen.

Maar goed, het klinkt aantrekkelijk en ook goedkoop. 50e voor Diablo, een ingame mount kost 20e. Dus in feite heb je een jaar abbo op wow voor 50e (gezien een jaarabbo rond de 120e kost).

Deel Deze Pagina