1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PC] World of Warcraft [Deel 16]

Discussie in 'Games' gestart door Angelus, 14 jan 2011.

1. Inferius

Inferius Baller.

Leuk Bevonden:
    45
    Waarom vergelijk je content met hoeveelheid Gig? Dat is echt de meest tenen krommende vergelijking die ik tot nu toe van je gehoord heb Yellow. Kom op.

2. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.767
    Dom ja, maar toch voelde het voor mij minder als een uitbreiding aan dan bij BC of WOTLK.

We houden er maar over op, Pandaria is de volgende en daar krijgen we hopelijk een vet continent voor terug.

Ben trouwens wel benieuwd naar jullie meningen over waar het komt te liggen. Ik hoop zelf ten noorden van Northrend.

3. Deoxis

Deoxis Coloris

Leuk Bevonden:
    0
    Zuiden, tussen Kalimdor en EK in. Is al min of meer bekend.

4. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Hoezo hoop?

5. Inferius

Inferius Baller.

Leuk Bevonden:
    45
    Het is dat het Pandaria gaat heten, maar in feite is het southrend. :)

6. Ramon NL

Ramon NL Damn I'm Fast!

Leuk Bevonden:
    0
    Het enige wat jij wil is nieuwe achieves, pets en mounts die simpel te farmen zijn, en dat noem je dan "content". Dan speel je de verkeerde game gozer. Als ik in de armory kijk, zie ik dat je main pruts gear heeft. Dan vraag ik me af, je lult hier onderhand 24/7 over WoW, maar wat doe je dan in de game? Je wil niet raiden, je wil niet PvPen, je mist content maar je hebt niet eens Molten Front completed. Ik bedoel, wtf wil je nou?

Je voert geen flikker uit in de game, maar gaat wel lopen klagen over ontbrekende content.

Volgens mij moet jij gewoon iets anders gaan spelen..

7. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Hij speelt voor achievements mainly.

8. Legacy

Legacy Dodelijk

Leuk Bevonden:
    0
    Dan mag je pas klagen bij 13000 pts. ;)

9. Deoxis

Deoxis Coloris

Leuk Bevonden:
    0
    Speaking of 13k points. Ben mijn warrior maar weer gaan spelen. Ook maar eventjes heroic rag op gedaan etc. Voor de gein maar eens fury gaan gearen. Echt pure tijdverdrijf gewoon, weet niet eens waarom ik het aan het doen ben 8)

10. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.767
    Dude, hou gewoon al lang niet meer van raids en pvp. Klaar en je kan je taalgebruik ook wel wat fatsoenlijker gebruiken niet?

Ik heb idd een hekel aan raids en pvp, zo duidelijk dan? Ik denk dat ik al genoeg duidelijk heb gemaakt dat ik niet vind dat het alleen maar om raids en pvp moet draaien.

11. Deoxis

Deoxis Coloris

Leuk Bevonden:
    0
    I'll have to break it to ya. Daar draait WoW om. Endgame.

12. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Imo draait iedere MMO daar om.

13. Deoxis

Deoxis Coloris

Leuk Bevonden:
    0
    Ja min of meer wel.

14. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.767
    Goed dan zijn we het over een ding eens: Dat het allemaal ieders zijn eigen is waar het om draait.

Voor Blizzard etc zal de focus idd liggen op eind content, raids etc, maar zo hoef ik het niet te spelen en me er ook niet op te focussen.

We vergeten allen een ding: Er is meer in WoW te beleven dan alleen raids, pvp of quests. ;)

Ik heb ook geen zin in ruzie, het moet de afgelopen 2, 3 jaar wel duidelijk genoeg zijn gemaakt dat ik niet de WoW expert ben hier, of ik nu speel of niet.

Ik vind het alleen een beetje laag om voor iemand als Ramon er zo fokked op te reageren als die hier nauwelijks wat post.
    Ze zullen ook eens zeggen: Bedankt Yellow, voor je deelname aan dit topic. |:-

Zoals ik al zei heb ik geen zin in een ruzie of heftige discussie, dat laat ik achter me. Het bezoedelt het fijne praten hier, want mensen schijnen kennelijk zich op de een of andere manier; lees een of andere manier, toch aangetrokken te voelen om zich op mij af te reageren. :F:

Beslist geen verwijt richting jouw of zo hoor Deoxis. ;)

15. Inferius

Inferius Baller.

Leuk Bevonden:
    45
    Tjah, het is maar hoe je het bekijkt Yellow. Als je bijvoorbeeld kijkt hoeveel je van deze dergelijke defense/hou-toch-op posts hebt gemaakt gedurende lange tijd, kan er ook een lampje branden dat het misschien aan jouw posts ligt.

Maar goed, die rant van Ramon was niet op zijn plaats. Maar dan moet je in dit geval ook niet zeuren over te weinig content als je zelf in geen van allen actief participeert in de gecreƫerde content. :)

16. Deoxis

Deoxis Coloris

Leuk Bevonden:
    0
    Wat ik ermee bedoel te zeggen is, je hebt weinig reden om te klagen. Het spel is er simpelweg niet voor bedoeld, het is flavour. Toevoeging.

Vergelijk het met hoe singleplayer RPG's vaak kleine verhaaltjes in boeken/notes of simpelweg in de omgeving stoppen. Dit valt een beetje te vergelijken met dat, je klaagt erover dat er niet genoeg verhaaltjes in je game zitten.
    Voor MMO's zijn toevoegingen nu eenmaal groter op schaal, maar de focus is daar. En dat is de hoofdreden voor uitbreiding.

Ik kan wel begrijpen dat sommige mensen hier een beetje nijdig over worden, simpelweg om het feit dat al die extra crap die Blizzard tegenwoordig toevoegd (achievements, nieuwe questlines etc). Allemaal erin gegooid worden vanwege het gezeur van de casual spelers, wat de endgame verslechterd.

17. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.767
    Ik zal daar in de toekomst dan eens over mee proberen te praten.

Al het gedane moet we dan maar vergeten en ons weer concentreren op de game die ons al zolang bezig houd.

Voor de rest ben ik wel zo volwassen genoeg omdat eerlijk met jullie uit te praten. Ik hou niet van onafgemaakte gesprekken/discussies.

Dus bij deze mijn verontschuldigingen, zo ben ik dan ook weer wel. :thumbs:

18. Cocopuff

Cocopuff Active Member

Leuk Bevonden:
    33
    Niet normaal, zie ik voor het eerst Ashes droppen! verlies ik de mount!

19. Ramon NL

Ramon NL Damn I'm Fast!

Leuk Bevonden:
    0

Ik lees mee. Ik weet wie je bent sinds de forums van P2G (en das al erg lang geleden), en sindsdien weet je me nog in bijna iedere post te verbazen met stupide reacties, tja sorry, het is gewoon zo. En zo af en toe moet ik gewoon ff reageren.

Als je WoW graag wil spelen, ik hou je niet tegen. Maar je klaagt over dingen die er niet zijn. Het is als klagen over Call of Duty MW3 dat er te weinig racing content te vinden is in dat spel. Mja.. duh.

Het is een MMORPG, oftewel, het idee is dat je gaat samen spelen. Dungeons, Raids, Arena, Battlegrounds. Als dat niks voor jou is, waarom speel je dan een MMO?

Dan hebben ze voor mensen zoals jij de game volgepropt met quests, daily grinds, mount/pet grinds waar je wel even mee bezig bent eer dat je alles completed hebt, inclusief verhaal er aan. Ik kijk in jou armory, en ik zie dat je niet alles completed hebt. Er is na 1 jaar cata op je main nog genoeg questing en whatever te doen. Je hebt heel Tol Barad Peninsula volgens mij niet eens gezien.

Van mij mag je Cata kut vinden, of heel WoW, vind ik ook regelmatig, maar ajb, onderbouw het dan niet maar die kansloze kul, want je lult maar met anderen mee, en je weet zelf niet eens waarom.

Afijn, gewoon blijven spelen

20. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.767
    Prima toch? ;)

Deel Deze Pagina