361 is peanuts. Doe je een dag of 2 over om het te halen, waarschijnlijk minder. net 4 bosses gedaan ook, makkie. Gelukkig luisterde iedereen gewoon, dus het ging goed Vanavond dan de echte raid maar doen, hopen op een 8/8 clear deze week en dan weer casual heroic progressen.
Dus je kan niet op oude raids finden dan? En niet cross realm meende ik hier te lezen? Faal finder dan, sorry hoor. Daar wacht je dan met zijn alleen op 4.3 Maar geniet er van, als je dat kunt.
Het was duidelijk van te voren aangegeven dat het alleen voor DS was, dat jij het dan niet leest, is niet blizzard's fout.
Zó, nu eindelijk een goede reden om te kunnen stoppen -> Uninstall game. Misschien tot later. Skyrim here I come. _0/
Ik heb gewoon heel, maar dan ook heel, erg weinig geraid. Sowieso streefde ik er al niet naar om 391 te halen ofzo.
Nee zijn er veel meer. Ik nam er 1 die een kleine fanbase/spelers heeft en die ook nog redelijk hardcore is. Zelfs die game leeft nu nog steeds. Dat zegt imo genoeg voor games die velen malen groter zijn en die veel meer spelers hebben.
Cross realm kan toch wel? Dat staat in de FAQ op WoW EU iig. Net als de dungeon finder tool kan je via raid finder tool met Real ID friends Raid Finder in gaan. Alleen oude raids kunnen niet gedaan worden met vrienden.
Maat van mij is ook van 360 naar 382 gegaan in 1 middag. Via raidfinder een raid gevonden ( nieuwe ) en in 1 keer gecleared... of het zijn naab raids of epic group die die had...
ghehe dan weet ik dat ook weer naja ik ga nog wel even kijken denk ik hoe het is enz want mijn abbo loopt toch nog tot 12 december, maar daarna stopt het sowieso.
Dat zei ik niet, ik zei dat die 1 nieuwe raid wel in 1 middag gecleared heeft. hoeveel die verder nog gedaan heeft weet ik niet =). Maar wel in 1 middag van 360 naar 382.
O, zat zelf anders ook in een paar minuten werk van 361 naar 364. Ik zou dus ook niet in kunnen zien waarom een hele middag je niet naar 384 kan helpen. Met een goede guildgroup moet dat zeker mogelijk zijn, lijkt me. @ Juunanagou: Ik meende te lezen hier dat het niet kon, maar fijn dat het kennelijk wel kan als dat in de FAQ staat. Ik blijf er echter bij dat ze ook de oude raids hadden moeten doen. Maakt het veel aantrekkelijker imo om Raid Finder tools te gebruiken. Nu moet je 372 zijn en heb je wat? Twee raids. Althans bij mij zijn alleen de nieuwe twee raids zichtbaar in het Raid Finder menu.
Dat heb niets met raiden te maken, Als jij gewoon dungeons spamt heb jij zo 3/5 T12, Firelands neck en al die stuff. Trouwens even een vraahje voor een pala Prot Wat is meer nodig NA mastery Parry of Dodge?
http://eu.battle.net/wow/en/character/runetotem/Menorius/simple Mijn Prot Pala, met Heirlooms. Misschien word je hier iets wijzer van? Ik ga geen uitleggen geven voor de zekerheid.