1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PC] World of Warcraft [Deel 16]

Discussie in 'Games' gestart door Angelus, 14 jan 2011.

  1. Pride

    Pride Active Member

    Berichten:
    4.162
    Leuk Bevonden:
    397
    Wat gebruik je als aoe dan in holy zijnde? op sanctuary serenity krijg je een healing ring. En je prayer of healing word wat sterker... en wat meer? ( heb al tijd niet meer als holy gespeeld maar als ik met een Holy priest samen heal dan heal ik hem eruit ).
     
  2. Sliv

    Sliv The One and Only

    Berichten:
    1.327
    Leuk Bevonden:
    230
    Holy Word: Sanctuary + Circle of Healing + Prayer of Mending + Prayer of Healing + Divine Hymn (soms) = win
     
  3. Pride

    Pride Active Member

    Berichten:
    4.162
    Leuk Bevonden:
    397
    Divine Hymn heeft een dikke cooldown en die heb ik ook in Disc. Circle of healing vind ik vrij zwak alleen die sanctuary is sterk en prayer of healing maar daar hou je iedereen ook niet mee up.

    Althans ik niet.. heb het wel geprobeerd maar ik vond het echt niet fijn... misschien is er veel veranderd of deed ik het gewoon fout dat kan maarja:p Disco is imo wel veel fijner healen maar dat is mijn eigen gevoel denk ik ook.
     
  4. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.231
    Leuk Bevonden:
    4.756
    Kutzooi: Curse werkt bij mij niet meer en de client update ook niet. Evenals het installeren van wow add on updates. Iedere keer failed die de installatie.

    Ik had in het verleden ook Curse premium, maar ben die mail van hun kwijt en nu kan ik niet alle updates tegelijk installeren. Met premium kan dat wel.

    Niet dat ik veel speel, maar o wat kan ik er slecht tegen als iets niet werkt. :mad:
     
  5. REIKU

    REIKU Active Member

    Berichten:
    1.035
    Leuk Bevonden:
    0
    dan doe je ze 1 voor 1, is 5 minuten werk.
     
  6. Sliv

    Sliv The One and Only

    Berichten:
    1.327
    Leuk Bevonden:
    230
    Divine Hymn gebruik ik ook pas recentelijk veel hoor, want er is een nieuwe talent die de skill fenomenaal verbetert: 5 targets per heal ipv 3, 100% extra healing en een cooldown van 3 minuten in plaats van 8 minuten.

    Circle of Healing is gewoon een erg krachtige skill, zeker gezien hij instant is. Ik heb hem ook geglyphed, waardoor hij extra targets healt (wel ten koste van extra mana). Het mooie aan Circle of Healing is dat je het tussen PoH's kan timen zodat je extra profijt krijgt van je Echo of Light mastery healing en de extra healing van je Prayer of Healing glyph (elke zichzelf respecterende Holy Priest heeft die glyph) dus dan krijg je effectief gezien meer healing in minder tijd.

    Ik heb zelf Discipline geprobeerd, maar de PoH/Shield/Penance spam was niet echt aan mij besteed. Holy vergt wat meer skill om goed te kunnen, maar geeft me wel veel meer plezier in het raiden.
     
  7. Pim

    Pim XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.887
    Leuk Bevonden:
    76
    Urgh, heroics in DS zijn een pain so far :mad:
    1/8 HC gisteren, nu aant wipen op Hagara.
     
  8. mattiejj

    mattiejj Registered Muser

    Berichten:
    2.371
    Leuk Bevonden:
    15
    Ik heb mijn Protpaladin respecced naar holy, en een vraagje over AoE healen: Hoe kan dit het beste? Holy Radiance/Light of Dawn spammen is niet goed voor mijn mana. :+

    Of is dit gewoon een gearissue?: heb maar 1600 spirit ongeveer.
     
    Laatst bewerkt: 11 dec 2011
  9. Pim

    Pim XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.887
    Leuk Bevonden:
    76
    Ehh, het is nooit goed voor je mana, maar je spammed HR/LoD ook niet helemaal voor de lol ;)


    1600 spirit is niet veel inderdaad, het zal een stuk beter gaan met wat meer gear. Lekker LFR en heroics doen dus. Met 378 ilvl wordt het een stuk beter.
    (Zit zelf op 3.8k spirit, HR/LoD spam vind ik ook niet altijd leuk^^)
     
  10. Sliv

    Sliv The One and Only

    Berichten:
    1.327
    Leuk Bevonden:
    230
    Madness of Deathwing neer :)
     
  11. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.231
    Leuk Bevonden:
    4.756
    Zo, jij schiet op of was het voor jou doen (weer) piss easy? :eek:
     
  12. Pim

    Pim XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.887
    Leuk Bevonden:
    76
    Best leuk he?
    Enkel jammer dat je eigenlijk amper tegen DeathChin zelf vecht =/
     
  13. Inferius

    Inferius Baller.

    Berichten:
    3.843
    Leuk Bevonden:
    45
    Zijn nagels vijlen en zijn rug scrubben is ook leuk.
     
  14. Sliv

    Sliv The One and Only

    Berichten:
    1.327
    Leuk Bevonden:
    230
    Ja, het gevecht lijkt heel saai als je er naar kijkt maar wij deden het met 2 healers en het was ontzettend leuk om te healen aangezien ik heel goed mijn cooldowns moest timen en mana-efficient moest healen.

    Na de eerste zeven bosses dacht ik dat Madness of Deathwing een eitje zou zijn, maar dat viel erg mee gelukkig. Eindelijk weer eens voldoening in het neerhalen van een normal mode boss.
     
  15. Deoxis

    Deoxis Coloris

    Berichten:
    1.441
    Leuk Bevonden:
    0
    1/8 heroic (alweer bijna een weekje geleden sinds de raid :eek:), over een maandje stopt mijn sub er mee though. Denk dat een clear er nog wel in zit.
     
    Laatst bewerkt: 12 dec 2011
  16. Nukem 007

    Nukem 007 Tots units fem força

    Berichten:
    1.642
    Leuk Bevonden:
    453
    Weet iemand wat nu de meest gevraagde spec voor Priests is in raids? Ik wil misschien mijn Priest gaan gearen, maar heb nu alleen PvP-gear en ik zou niet weten wat er nu het beste is voor raids. :)
     
  17. Pim

    Pim XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.887
    Leuk Bevonden:
    76
    Ligt eraan wat de andere priests doen, en of je 10 of 25man wil doen.
    1 disc priest per raidgroep is eigenlijk het maximale wat je nodig hebt, vanwege de CD's die je krijgt. Meerdere disc-priests voegen niks toe daarbij.

    Dus; vragen wat ze nodig hebben en van daaruit gearen.
     
  18. Sliv

    Sliv The One and Only

    Berichten:
    1.327
    Leuk Bevonden:
    230
    Het is daarnaast ook heel makkelijk om van Disc naar Holy te speccen en andersom, mocht je het toch in een later stadium anders willen doen. Als je gewoon goed healt, en weinig overhealt, heb je weinig spirit nodig. Ik hoop bijvoorbeeld in Heroic Modes rond met pakweg 3.3 K spirit, terwijl de meeste healers (Holy Priests, in ieder geval) Spirit Stacken als een malle en over de 4K heenzitten. Als je veel intellect gemt en weinig secondary stats (Vooral haste/mastery voor holy en mastery/crit voor Disc) reforged kun je eigenlijk met dezelfde gear uit de voeten. Sowieso zal je veel moeten reforgen want er zijn maar weinig Spirit cloth items in DS die niet onderdoen voor een variant zonder Spirit.

    Echter is Holy by far superieur in de meeste 25 man setups imo, en het voordeel van Holy is dat je er meer dan een van in de raid group hebt zitten (Disc priests werken elkaar namelijk tegen door de gezamelijke Weakened Soul debuff)

    Zelf denk ik echter dat de meest gevraagde spec voor een Priest toch de Shadowpriest is, afgaand op de recruitment pages op WoWProgress in ieder geval. Dat is meestal zo bij de wat grotere, gevestigde guilds. De wat kleinere guilds hebben vaak toch het meeste healers nodig, zo leert mijn ervaring.
     
    Laatst bewerkt: 13 dec 2011
  19. Deoxis

    Deoxis Coloris

    Berichten:
    1.441
    Leuk Bevonden:
    0
    Hagara neer & Warlord
     
  20. Legacy

    Legacy Dodelijk

    Berichten:
    568
    Leuk Bevonden:
    0
    2 weken clean en ik heb echt zeeën van tijd lijkt het wel. :emo:
     

Deel Deze Pagina