Volgens mij is er geen "echte" block cap.. ik dacht dat je gewoon voor 102,4% moest gaan, en eventueel het overmatige mastery naar parry/dodge reforgen.
Waarom wow zuigt, zojuist in een Looking For Raid: Dacht dat ze dit al een maand geleden gefixed hadden?
k had de volgende boss al gekilled, dus dan is het afwachten op de loot ipv dpsen Maar ik kan me toch goed herinneren dat ze in een quickfix het erover hadden dat je niet meer dubbele items kon winnen in lfr.. vaag
Moet ik daar onder verstaan dat de items in raid(s) nu alleen aan bepaalde classes gegeven worden als ze droppen? Dat zou wel nice zijn, als het tenminste een manier is om tank items niet aan een dps class kwijt te raken.
Gisteren een questboekje voor de darkmoon Faire voor 8k verkocht Wist niet dat het zo veel waard was.
Hoe kan ik de hulplijn bellen in het nederlands? op de site staat een nummer die ik moet belle voor nederlands maar het menu zegt allemaal europeese landen maar geen nederlands.
Volgens mij is er inderdaad geen Nederlandse hulplijn. Alleen Engels, Frans, Duits (En misschien Spaans en Italiaans?)
Shaman lvl70. Eigenlijk alleen maar gehealed in instances en vrijwel geen enkele quest gedaan. Hoef bijna niks te doen. Earth Shield + Riptide + Healing Stream Totem en klaar. Healer bevalt me wel. Wil er PvP mee gaan doen en dan als 2e spec Elemental. Hoe goed doen die PvP specs het in raids?
Ik vind het echt knap dat er zo'n lage dps bestaat , ik heb vandeweek op mijn mage niks anders staan doen dan scorch scorch scorch en nog is scorch op Ultraxion, en ik haal daar 16k mee. Geen enkele andere spell aangeraakt. Nu heb ik aardige gear, maar wat sommigen klaarspelen in LFR is echt zwaar matig. Aan de andere kant, betere performance is ook niet nodig. Alle damage die je krijgt is outhealable, en de berserktimers haal je alleen wanneer de helft er uit dc'd. Met een guildgroepje kan je volgens mij prima LFR 10-mannen zonder enige problemen tegen te komen.