1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PC] World of Warcraft [Deel 16]

Discussie in 'Games' gestart door Angelus, 14 jan 2011.

1. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    In de low lvl brackets viel het wel mee. Maar naarmate je hoger komt mis je gewoon bescherming. <80 merkte je dat je OP bent met heirloom tegenover spelers zonder. Maar idd nu is het zonder vrienden/guild vrij hopeloos. Maar als Ele blijft het ook gewoon kut door beperkte mogelijkheden. Denk dat ik mijn Mage maar verder ga boosten om daar PvP mee te gaan doen. Kan ook nog altijd verder op mijn hunter. Dit zit nog op 3k res en kan ik wat omhoog krikken. Probeer Ele Shaman nog even en kijk of het met 2k+ res nog steeds zo bagger is.

2. Inferius

Inferius Baller.

Leuk Bevonden:
    45
    Als je BG's doet zonder vrienden/guildies, snap ik je comment ook niet? Of ik nu mijn healer of dps pak, zonder vrienden wordt je in 90% van de gevallen gewoon keihard geraped omdat niemand je protect of meehelpt. En natuurlijk helpt resilience ook een hele hoop, denk dat als je tegen de 4k aanzit (ook wel eigenlijk een vereiste) al een stuk beter voelt als Shaman zijnde. :)

3. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Nou als DPS heb ik ook nog de mogelijkheid om een belager te killen. Als healer al helemaal niet. Dus heb je als healer al helemaal anderen nodig om je te beschermen.

Ik ga eens op zoek via de fora naar een RBG group als ik wat betere gear heb gevonden.

4. Inferius

Inferius Baller.

Leuk Bevonden:
    45
    Ja, maar daarvoor ben je een healer. Niet om mensen te killen, maar om DPS die belagers voor je killen te protecten. ;)

5. Sloober

Sloober Active Member

Leuk Bevonden:
    16
    Deze MOET ik dus hebben he :)

6. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Makkelijkste via een alt te halen.

7. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Nog steeds niet uit wat ik wil gaan spelen voor PvP. Opties zijn alleen maar meer geworden. Wil RGB en heel misschien arena, maar de meeste matches zullen RBG en BG worden.

Optie waar ik nu over twijfel zijn:

Frost Mage
    MM Hunter
    Ele / Resto Shaman
    Holy Paladin

Ben met ze nu BG's aan het spelen. Hunter lijkt nog steeds het leukste, maar ook tevens het moeilijkste. Mage zit pas op 52 dus daar kan ik nog niet veel over zeggen.

8. Maikel BRL

Maikel BRL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Speel zoals ik eerder aangaf ook Elemental in BG's, op dit moment ben je gewoon echt de lul als je wordt attacked. Je hebt bijna geen defensive cooldowns. Zit momenteel op 4,5k ress en nog steeds ben je zo down, lijkt me dus ook echt een hel als je nog 2k hebt. Ik haal verder nog steeds het meeste plezier uit Thunderstorm wat je op zoveel verschillende, lees slimme, manieren kunt gebruiken :D

Even wat anders, sinds de nieuwe patch kan je random bg´s doen met battle.net vrienden! Aangezien ik best wel koos vriendloos ben op mijn server ben ik opzoek naar wat mensen die samen bg´s willen doen (Horde side only). Toevoegen kan je me op maikelringe@hotmail.com, ik zal deze week niet zoveel online zijn wegens omstandigheden en speel meestal savonds en in het weekend. Zet er ff in een berichtje bij wie je bent etc etc!

9. Pride

Pride Active Member

Leuk Bevonden:
    397
    DIe resillience is toch ook alleen maar voor dat je meer immuum word voor stuns, kortere tijden etc? Niet hoe snel je down gaat...

10. Sliv

Sliv The One and Only

Leuk Bevonden:
    230
    Het verminderd ook de damage die je krijgt van andere spelers geloof ik.

11. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.776
    resillience lijkt me ook een ander woord voor resistance. Beetje een woord voor in games zeg maar. resillience als in recent(niet correchte spelling) afweren, tegenhouden of blokkeren. Dat laatste slaat dan weer op block, maar resillience lijkt me overduidelijk wat ermee bedoelt word. ;)

12. Maikel BRL

Maikel BRL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dit dus ;) Het verkort dus NIET de tijd dat jij stunned/cc'd bent!

13. Pride

Pride Active Member

Leuk Bevonden:
    397
    Nou daar merkte ik weinig van met mijn Warlock:p

14. Inferius

Inferius Baller.

Leuk Bevonden:
    45
    Resilience heeft nooit stuns korter gemaakt. Vroeger had resilience wel effect op de critical strike chance op jou. :)

15. Pride

Pride Active Member

Leuk Bevonden:
    397
    Ja pvp in WoW is wel leuker als in SW moet ik eerlijk zeggen. Star wars krijgt iedereen gewoon de sterkte van een level 50 dus je zit ook met level 50igers in de game, maar die hebben 4 x zoveel aanvallen als een level 10 dus dat is wel klote geregeld vind ik....

16. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Zodra ik eruit ben wat ik wil spelen krijg je een mail van mij :)

17. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.776
    @ Pim: Hoe kan ik nu die patches en andere files verwijderen zonder schade aan te richten? :confused: Kan namelijk nog wel wat GB's erbij gebruiken dankzij SW TOR.

18. Pride

Pride Active Member

Leuk Bevonden:
    397
    Je gaat naar Control Panel > Verwijder programma's > World of Warcraft. BAM zeker 20 / 30 gig vrij :D

19. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.776
    Helderlicht, dat vroeg ik niet. :F:

20. Pride

Pride Active Member

Leuk Bevonden:
    397
    i know, vond ik gewoon leuk.

:)::+

Deel Deze Pagina