Dude, stuur gewoon even een zielig berichtje naar Blizzard en je heb hem zo terug. Als je de naam nog weet komt dat wel goed. Is bij mij ook 2x gelukt, onder het mom van een ongelukje.
Eindelijk wat goede recruits binnen en Yor'sahj heroic neer. Zondag Ultraxion op heroic killen hopelijk.
Ultraxion is een eitje. Weinig nieuwe mechanics behalve dan 2 mensen in de Hour of Twilight en een debuff
Meh, die is nu al down. Kijken gewoon hoever we komen zondag en anders volgende week als de buff weer geincreased wordt.
Meeste bosses zijn helaas een DPS race. Wij zitten nu op DW op normal. DPS is ook niet goed genoeg. P1 halen we nauwelijks dus P2 is niet te doen op het moment.
Ik heb een vraagje over Blackhorn. We wipen daar altijd omdat de sapper en de onslaught vrijwel gelijk komen, hoe lossen jullie dit op?
Porbleem is dat de sappers Smoke Bomb gebruiken zodra ze landen en dan niet te targettten zijn. Zorg dat de DPS een target macro heeft zodat ze snel op te pakken zijn. In 10 man moet de tank ook voor DPS op de sappers zorgen. Stuns en roots werken trouwens ook. In de target macro's kunnen deze verwerkt worden.
Als je geen DK hebt, is charge stun van warriors ook echt heerlijk. Zelf als rogue gebruik ik gewoon kidney shot en mijn attacks dazen de npc's voor 8 seconden waardoor ze sloom lopen.
Ja ik gebruik ook kidney shot en dat werkt vaak ook wel, maar toch krijgen we dan te veel damage bij de onslaught. En dk hebben we helaas niet. Bedankt voor de tips
Hagara gekilled net. Daarna vaak gewiped op Ultraxion, dus ben ik maar gegaan. Had mijn raid lock toch al verpest aan een waardeloze PUG die niet verder kwam na Morchok.
Ultraxion heroic toch nog down voor de buff van a.s. woensdag! Dps was echt erg tight, stond ver boven de rest met 42k terwijl nummer twee 36k had.
Daarnaast is Ultraxion ook een stationair gevecht, dus geen dps decrease door allerlei random loopacties.
Njah, de rotation niet nee. Maar perfect gebruiken van AR/KS gedurende bandits guile etc is wel zeker een dps issue hoor.