Dat realiseerde ik me net toen ik je post las. Ach, je begrijpt mijn punt in elk geval. Het doel van LFR is mij nu wel duidelijk en een handig opstapje naar meer als ik ooit weer eens echt aan de slag ga. Ik denk gek genoeg dat het met de eerste mooie lentedagen zou zijn. Ik game dan gek genoeg meer, terwijl ik er uit zou moeten. Nu maar even deur uit naar het clubgebouw denk ik.
Dude, ik kleur sneller dan je denkt, en ik ben ook niet bang ofzo om naar buiten te gaan. Het ligt er gewoon aan waar ik op dat moment zin in heb en ik vermoed wow, dat was vorig jaar en het jaar ervoor ook het geval. Ik speel nu echter ruim 3 jaar wisselend wow, dus het kan zijn dat ik er wel helemaal geen zin meer in heb straks. Bovendien heb we in Augustus met het warme weer Sneekweek en daar komt zelfs wow niet aan.
Waarom kom je dan niet even langs? Gastvrij huis en bier om voor te drinken. Games zat, dus als het regent genoeg altenatieven. Jullie XBWers moeten echt eens de Sneekweek bezoeken, dat weegt makkelijk op tegen de rest. On-topic: Morgen ga ik denk ik even LFR proberen, kijken of ik er een beetje snel tussen kom en het een beetje bevalt. Imo blijf ik het wel jammer vinden dat het maar 2 raids zijn. Ik zou ook graag andere raids via LFR willen, dat zou wel vet zijn. Ik bedoel hier niks mee verder, maar kan het zijn dat het in de toekomst nog komt en zoja hoeveel meer?
Op die manier. Nou, best aardig dan nog hoor. Bedankt voor de info. Nu zeker waard om eens te proberen. Ik vind het niet erg om die dingen een beetje op te splitsen. Je hoeft dan niet perse de drang te hebben om verder te gaan. Bovendien heb ik uit pugs ervaren dat die vaak een of twee bosses doen en dan massaal weggaan. ICC o jee.
Als het zomer is heb ik daar geen zin in, als er dan een vriend spontaan langs komt zeg je niet dat je geen tijd hebt omdat je moet gaan wow'en. Sowieso rij ik zomers bijna elke avond wel motor (al zal dit wel minder worden met de huidige benzine prijzen )
Dan raid je zomers toch lekker niet? Je bent niks verplicht en genoeg guilds die summer breaks (en andere vakanties a like) inplannen hoor.
Dat doet de mijne ook. Zelfs bij EG waar ik zo nu en dan een recensie schrijf hebben ze die braeks nog wel. Getuigt in mijn ogen alleen maar van gezond verstand. Ik zal er deze zomer ook wel uit gaan, hopelijk met Pa naar Normandie, maar het kan ook zijn dat ik een nicht in Canada ga bezoeken. Ach, dan is WoW 0,0 belangrijker dan mijn familie.
Ik had FL er ook wel tussen willen zien. Echter dropt daar 378 op normal dus in LFR zou het dan lager zijn dan wat je van JP kunt kopen...
Gister 7/8 met een PUG gedaan, geen wipes. Ik kreeg de i397 off-hand van Ultaxion, zit nu op i390 gemiddeld. Vanavond een groep zoeken voor alleen Madness.
Ja, maar ik kan nog steeds wel een paar items vervangen daarmee. Mijn trinkets o.a. Met MOP kunnen we trouwens weer van voor af aan beginnen met greens en blues, dus dat word vanaf nu gewoon gold opsparen tot ik de uitbreiding kan spelen. Zou je trouwens met de MOP beta ook weer die 30+ gig ofzo helemaal moeten downloaden? Ik zou dat echt laten schieten dan, want heb dan niet genoeg ruimte op mijn schijf. Misschien dat ik nog wel een grotere HDD ga fixen tegen die tijd.