1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PC] World of Warcraft [Deel 16]

Discussie in 'Games' gestart door Angelus, 14 jan 2011.

1. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.767
    Nice. Ik heb hem ook maar geinstalleerd en als ik een beetje klaar ben met mijn 360 games ga ik er even naar kijken.

Ik zou het opzich wel fijn vinden als Blizzard ook mee ging handelen op de AH. Die prijzen op mijn server zijn echt ziekelijk hoog. Neem een Chopper, gaat voor soms 22K weg. Ok, kost je ook ongeveer 13K om te maken, maar ik vind de prijzen van bepaalde items echt niet normaal meer.

Als je de mount van Arthas hebt, dan zie je die ook gewoon voor 250K op de AH staan. Ik heb eens rondgekeken via Google wat ze er voor vragen in echt geld. Gewoon een paar honderd euro. 8)

Mag ik de ervaren spelers hier vragen of er echt geen manier, fatsoenlijk, is om sommige prijzen een beetje te drukken? Of gokken alle spelers op Goldkopers ofzo?

2. Inferius

Inferius Baller.

Leuk Bevonden:
    45
    Je praat nu over items die schaars zijn. Die zullen altijd 'duur' zijn, simpel. Items zoals een chopper is kwestie van je huiswerk doen. Als jij weet dat jij hem voor 13k kan maken, dan maak jij hem toch lekker voor 13k? En als je hem dan zelf verkoopt maak je nog dikke winst ook.

Zie het probleem niet zo.

3. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.767
    Nee, je heb een punt. Het is alleen dat ik ook wel eens een bag, gewoon simpele Frostweave, voor 400G per stuk zie verdwijnen van AH. Of die Harige Pilton tas die je voor 1000 of 1200G koopt en op AH voor meer dan het dubbele word verkocht. Dit is wat ik bedoel dat het gewoon zieke prijzen zijn.

Ik ben van mening dat die tas van Harige Pilton gewoon account bound of soulbound moet worden. Ja, je hoeft het niet te kopen van AH, maar het is ook niet echt nodig om die mogelijkheid te hebben of te gebruiken.

Ik stoor me er niet vreselijk aan, maar het zijn gewoon dingetjes, kleine, die me wat irriteren op mijn server. Ze moeten het uiteindelijk ook zelf weten.

4. Inferius

Inferius Baller.

Leuk Bevonden:
    45
    Als het vaak en niet eenmalig voor een hoge prijs wordt verkocht is het gewoon schaars. Die frostweave bag gaat bij jou dan voor 400G de deur uit, omdat niemand anders deze maakt/aanbied. Dat is ook gewoon slim spelen. Kijk maar naar enchanting/jewelcrafting mats. Daar undercutten mensen elkaar om de minuut, omdat er zo'n overvloed van is.

5. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Precies. Daarom kopen als ze in overvloed zijn (rond het weekend) en verkopen als er weinig op staan (dinsdag). Dan kun je er het meeste rendement uit halen :)

6. Nukem 007

Nukem 007 Tots units fem força

Leuk Bevonden:
    453
    Dat mensen items voor grote bedragen erop zetten hoeft niet te betekenen dat het ook daadwerkelijk verkocht wordt. ;)
    En mensen die vendor items voor meer dan het dubbele op de AH zetten zijn juist slim. Ik heb nu al 2x een Alliance vendor item naar mijn Horde gestuurd en verkocht voor 3k gold, terwijl je het voor 2 silver kan kopen bij de andere faction. Zijn genoeg mensen die veel gold betalen om even snel achievements te halen. :)

7. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.767
    Die van 359 epic heb ik destijds gehaald via PvP, maar ik had ervoor al veel gold uitgegeven. Die mogelijkheid is er nu eenmaal.

8. Nukem 007

Nukem 007 Tots units fem força

Leuk Bevonden:
    453
    Ja? Daarom zeg ik dat het niet zo gek is dat mensen die Haris Pilton bag voor het dubbele op de AH zetten. ;)

9. Sjorrit

Sjorrit w0t!

Leuk Bevonden:
    22
    Of je doet gewoon dungeons voor gear?

10. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Daar heb je nog een beetje skill voor nodig ;)

11. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.767
    Nou, zo af en toe doe ik dat ook nog wel, maar ik heb gewoon al maanden niet echt de drang meer om daar echt voor te gaan. Ik denk dat voor mij de glans er wel een beetje af is.

12. Sjorrit

Sjorrit w0t!

Leuk Bevonden:
    22
    Dungeons zijn momenteel zo gedesigned, en dan quote ik blizzard, "dat ze in een lunchpauze te doen zijn". Dus dat is max 30min.

13. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.767
    Yep, maar zoals ik al zei heb ik niet echt de drang meer. Als ik een dungeon heb gedaan denk ik: Nee, niet nog een tweede, en dan geloof ik het wel. Dat terwijl ik voor die dungeon dacht: Nu ga ik er minstens 4 doen ofzo. Het kakt gewoon in, dat is het.

14. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Het is ook gewoon farmen voor JP en CP.

15. Sjorrit

Sjorrit w0t!

Leuk Bevonden:
    22
    MMO burn-out?

Yup, maar als je elke dag 1 doet zit je na 5 dagen al tegen de cap aan.

EDIT:

Komt vanaf nu elke dag een screen van MoP op de WoW gallery pagina

Laatst bewerkt: 13 mrt 2012
  16. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.767
    Zo zou je het kunnen noemen. Heb het met SW TOR ook al weken. Misschien is het ook wel omdat er zo insane veel te doen is en je toch wel begint te beseffen dat je het nooit allemaal zult halen. Dit heeft inderdaad wel wat met mijn skills te maken, geef ik eerlijk toe, maar in de tweede plaats ook niet. Soms word het je ook wel eens onmogelijk gemaakt.

Weet wel dat ik een keer hele goede tijden in Orgrimmar heb beleefd, toen we Thrall killde met 32 80érs in 1.58 ongeveer, inclusief tegenstand van Hordies, maar die middag lieten ze ons gewoon ons gang gaan.

Er zitten echt kneuzen tussen soms. Dit soort tijden mis ik wel, maar ik ga er ook niet voor spelen in de hoop het gevoel terug te krijgen. Het moet inderdaad echt vanzelf komen.

17. Muamba123

Muamba123 FC TWENTE

Leuk Bevonden:
    7
    Ah heel vet, begin steeds meer zin te krijgen in MoP. Dat stijltje lijkt me gewoon heel tof. Er is nog geen releasedate bekent toch?

18. Sjorrit

Sjorrit w0t!

Leuk Bevonden:
    22
    Nope, Beta is nog niet eens begonnen dus kan nog een tijdje duren. Zal me niks verbazen dat ze er nog een mini-raid ingooien zoals Ruby Sanctum...

Ik had nog een level 85 resto shaman waar ik mee geraid had in 4.0, direct 2 honor pieces gekocht want die waren veel beter dan wat ik had, vervolgens qeueued voor de nieuwe heroic 5man instances en pfff kon nog maar net 1 boss healen en na elke trashpack zat ik te drinken. Ik heb nu ook geen idee waar ik gear weg kan halen :'-(

Terwijl ik op mijn holy pala altijd eerste sta in LFR...

19. Looney

Looney Active Member

Leuk Bevonden:
    25
    Misschien eens kijken of de wehkamp nog wat leuks in de aanbieding heeft? En als je echt niet genoeg gold hebt kun je een kijkje nemen bij het leger des heils!

20. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Welke nieuwe Heroics bedoel je?

Shaman is ook anders als in 4.0 btw. Haste stacken is niet echt een optie meer.

Deel Deze Pagina