Trollbane heb ik ook een lange tijd gezeten, maar is inderdaad helemaal dood. Ik weet niet of Offspring nog bestaat? Dat is een van de weinige goede raiding guilds.
Offspring is er idd nog, maar voor de rest dode boel. Ik heb daar 10 characters waarvan 5 level 85. Dure grap om ze allemaal te verhuizen
En je bent nog steeds mijn bitch Doel blijft het clearen van alle content voor Diablo3. Vrees dat er veel mensen weer zullen vertrekken uit WoW.
14 raidbosses verdeelt over 3 raids in MoP, en 2 open-world. Klinkt een ieder geval vele malen beter dan DS. Tier 11 vond ik ook erg sterk, ben benieuwd .
Iemand Tera al geprobeerd? Afgelopen weekend was er een beta waarvan ik een key had gekregen. Vond het wel erg aangenaam spelen. Heel anders dan WoW, je moet namelijk zelf attacks dodgen en spells en aanvallen moet je richten, je hebt daarom ook een cursor ipv dat je een mob aanklikt.
Meer dat stukje over Dragon Soul, met die spell. Ik denk dat het echter te verwachten was, maar het lijkt wel een behoorlijke stevige nerf.
Ja, dat zal wel, je veranderd er niks aan. @ Inferius: Dat bericht was van vandaag, althans zoals ik het las via de launcher links. Ja, ongetwijfeld kun je hetzelfde wel gaan raden als MOP eenmaal gelancheerd is. Beter maken ze die raids standaard generfed, want nerfen doen ze toch wel.
Ja het bericht is wel recent, maar dat ze ieder maand 5% extra zouden nerfen is al langer bekend. M.a.w. het is geen nieuw nieuws.
Die nerf is altijd al zo geweest, komt elke zoveel tijd 5% bij tot 30%. Was in ICC ook zo en zal altijd zo blijven. Je kan er voor kiezen om die nerf uit te zetten trouwens. Dat standaard nerfen doen ze niet want dan gaan de hardcore spelers zeuren, nu is het zo zodra er een nieuwe raid instance is zijn het de beste spelers die als eerste met de gear rondlopen, een paar maanden later heeft de rest van de playerbase een kans om de gear te halen.