1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PC] World of Warcraft [Deel 16]

Discussie in 'Games' gestart door Angelus, 14 jan 2011.

1. Deoxis

Deoxis Coloris

Leuk Bevonden:
    0
    Lol. 9/10 van de resto druids heeft echt een schijthekel aan tree form

2. NuclearGoat

NuclearGoat PSN: Acrillic

Leuk Bevonden:
    863
    Je hoeft hem niet te gebruiken, is een minor glyph.

3. Pride

Pride Active Member

Leuk Bevonden:
    397
    Hoe word je die boom dan eigk? zit dat in de skill tree? Ik ben nu 80 en gister even gespeeld maar ik kan eigenlijk alles behalve de boom zeg maar:p

4. Sjorrit

Sjorrit w0t!

Leuk Bevonden:
    22
    Vanaf level 70 kan je met talent points tree of life zijn

Staat dan bij je stance bar

5. Pride

Pride Active Member

Leuk Bevonden:
    397
    tyvm. Gister even op die druid gespeeld en moet zeggen dat het weer kriebelt. echt wel een leuke class:p vooral het veranderen haha.

6. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.767
    Nooit veel geleveld met deze classes, dus even een noobvraag:

Priest in Disc levelen en Hunters in Survival?

/2 en GC geven geen antwoord atm.

Ben benieuwd wat het beste is, specs kan ik zelf wel opzoeken.

Dit is alleen als vraagje tussendoor bedoeld hoor. Ik weet nog niet eens zeker of ik er echt wat mee ga doen. Doe dus aub niet teveel moeite.

Hoef alleen maar antwoord op de bovenste vraag.

Laatst bewerkt: 27 mrt 2012
  7. Sjorrit

Sjorrit w0t!

Leuk Bevonden:
    22
    Priest is levellen als shadow en Hunters beastmastery

ff een random MoP screentje tussen door

8. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.767
    Bedankt.

Die Pandarian ziet er al een stuk beter uit dat repair dwarfin. Wat een verschil. 8)

9. Deoxis

Deoxis Coloris

Leuk Bevonden:
    0
    Dat bedoel ik niet, het is meer een heel erg nutteloze form.
    Het is gewoon een slap excuus voor een druid form in principe.

10. NuclearGoat

NuclearGoat PSN: Acrillic

Leuk Bevonden:
    863
    Ik vind het wel goed dat je nu kan kiezen of je treeform wilt of niet.

11. Sjorrit

Sjorrit w0t!

Leuk Bevonden:
    22
    nog een paar screens

Naast een human female

2h in combat

Male priest

Pandaren mounts

12. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Vind die eerste SS eigenlijk totaal niet passen in de game. Model is veel te kinderlijk.

13. Muamba123

Muamba123 FC TWENTE

Leuk Bevonden:
    7
    Ze zien er inderdaad wel knuffelbeer-achtig uit. Die mounts zijn wel heel vet tho_O_

14. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.767
    Blijkt dat een Real ID uit mijn Guild naar Nordrassil is vertrokken met zijn main in elk geval. Horde kant nog wel.

Zelfs jullie kunnen wel raden waar dat om was. Onze Guild. :cool:

Ga denk ik ook maar ff een char aanmaken op Nordrassil. Ga echt niet mijn main overzetten naar Horde, kijk wel uit.

15. Conscience

Conscience Mr. Fahrenheit

Leuk Bevonden:
    54
    :eek: 11 feb 2005. Dat is een tijd terug. Effe een vraagje aan jou. Ik heb zelf WoW gespeeld halverwege TBC tot een aantal maanden na Cata. Trok het gewoon niet meer, de magie was er vanaf en alles werd zo makkelijk gemaakt. Hoe kijk jij nu tegen WoW van tegenwoordig aan als speler van het eerste uur?

16. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Ik speel ook vanaf de release (beta zelfs). Als je weinig tijd hebt kun je nu veel progressie maken. Ook kun je makkelijker aan gear komen. Enige voordeel wat ik zie. Vanilla had veel meer charme. Echter als je daar geen guild had en vaak niet 4 dagen in de week wilde raiden kon je niks bereiken in de game. Profs, races en classes hebben voor mij in de jaren niks toegevoegd. Wacht eigenlijk al jaren op D3. Voor de hardcore needs heb ik in de jaren veel FFXI gespeeld. Een aantal keer WoW opgepakt, maar eigenlijk binnen een maand weer gestopt. Alle content gezien en eigenlijk alles gedaan. TBC was nog een redelijke expansion. HC's waren in het begin lekker moeilijk. Daarna is alles erg casual geworden en zat er geen uitdaging meer in. LK was op ICC HC een lachertje.

17. Sjorrit

Sjorrit w0t!

Leuk Bevonden:
    22
    Vanilla wow was het tofste maar dat kwam vooral omdat alles nieuw was. Groups voor Dungeons maken duurde uren aangezien ubrs, brs strathole en scholo raid Dungeons waren. Met 40 man raiden was wel tof maar duurden uren en boss fights waren vaak alleen tank en spank.

Het spel is wel simpeler geworden maar dat vind ik niet erg aangezien mijn leven in die 8 jaar ook drukker is geworden.

18. Mr Xen0

Mr Xen0 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Man oh man... Ik weet nog wel de teleurstelling van ik een andere Rogue toen UBRS met minder man te doen was en alle pre-raid wapens daar farmen ineens een stuk makkelijker werd.

Toen had je ook in de BG's ineens vet veel mensen met die epic dagger. :mad:

19. Sjorrit

Sjorrit w0t!

Leuk Bevonden:
    22
    Bedoel je felstriker? Ik had destijds beide Dal'rend wapens op mijn rogue, duurde ook eeuwen voordat ik ze beide had :p Heb toen nog de mats voor heartseeker gefarmed (10x arcanite bars die je moest transmuten wat per bar een cooldown van 24uur op zat!) Dat was nog cool en was je vet blij zelfs met een blauw item waar je weken voor hebt moeten farmen.

Dat gevoel mis ik wel een beetje.

20. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.767
    Ja en in stuk minderen mate dan jullie Vanilla spelers heb ik dat met dingetjes die in de LK tijd nog normaal waren.

Lopen zoeken om quests bijvoorbeeld, maar de heerlijke wow hobby om echt FP's te vinden is er ook niet meer.

Nu maak je willekeurig even een DK aan op een server en je hebt de FP's van Kalimdor en EK er allemaal al bij.

Echt, waar is dan de fun gebleven van het exploren denk ik dan?

Deel Deze Pagina