1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PC] World of Warcraft [Deel 16]

Discussie in 'Games' gestart door Angelus, 14 jan 2011.

1. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.767
    Zo, eindelijk eens weer zin om verder te gaan met Cata content. Nu bezig in Firelands waar het eindelijk rustig is.

Ik wilde die questline toch al afmaken, maar het was niet te doen in het eerste half jaar na Cata release.

Ook meteen even wat afgemaakt in Deepholm zodat ik wel daar die Portal heb naar Stormwind.

Is er btw in Vash Jir ook een portal naar Stormwind? Ik heb daar alle quests al gedaan, Cata Loremaster al binnen, maar heb nog niet een portal kunnen vinden.

Dit was ook de reden waarom ik de portal in Deepholm nog niet had en omdat ik maanden niks heb gedaan.

2. Brocade

Brocade Active Member

Leuk Bevonden:
    38
    Het kan aan mij liggen hoor maar die portal naar Stormwind en Orgrimmar in Deepholm zijn toch redelijk snel te krijgen? Volgens mij als je in Deepholm aankomt staan die portals er al.

Wat betreft Vashj'r, volgens mij zijn er geen portals (ik kan het ook mis hebben, het is tijden geleden dat ik daar ben geweest :p), maar er is een klein eiland aan het oppervlak met flightpaths voor zowel horde als alliance.

3. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.767
    Dat over Vash Jir klopt inderdaad.

Ik heb Deepholm niet meer gedaan sinds ik de Loremaster daar heb gehaald. Er is namelijk een quesline waarbij je de portala moet veroveren. Weet niet of dat ten tijde van Cata release ook al zo was, of na een patch, maar ik had hem in elk geval nog niet afgerond.

Aangezien ik ook nog wel eens ga campen in Deepholm was het wel handig die portal te hebben.

In Deepholm heb je zelfs een portal van de troon ergens in het noorden van de map naar de tempel in het midden. Erg handig, aangezien het de meest krankzinnige grote zone is. Imo wel de mooiste die ik van Cata gezien heb.

4. Brocade

Brocade Active Member

Leuk Bevonden:
    38
    Volgens mij zijn de portals na een patch er standaard ingezet. In het begin voor de patch kwamen ze idd na een tijdje te voorschijn, maar die quests had je snel afgerond gelukkig :)

Wat je zegt, het is de mooiste zone van Cata :) Ik vond het ook de meest fijne zone om in te levelen. En die portal van de troon is bruikbaar als je de main quest hebt afgerond, nadat je die boss hebt verslagen in de tempel :)

5. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.767
    En handig wil je bijna direct op de vliegroute van die mountboss zitten. ;)

6. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Iemand die weet of de WoW muizen ook fijn werken in Diablo 3? Werken ze verder goed in WoW?

Wat kost de annual pass nu eigenlijk?

Laatst bewerkt: 26 apr 2012
  7. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.767
    Ik heb de wow muis van Cata, met draad. Ik vind hem erg fijn in de hand liggen. Lees wel dat ik grote handen heb en niet alle knoppen gebruik. Het is een echte gamingmouse, dus daar zit je wel goed. Ik heb echter ook over kritiek gelezen, dus doe wel wat verder onderzoek.

Annual Pass werkt heel simpel. Je geeft je gewoon voor minimaal een jaar op en dan schrijven zei elke maand 13 euro van je rekening af. Je krijgt er een mount, Pandaria Beta, Diablo III en dus een jaar gametime voor terug.

Het loont imo wel om je ervoor op te geven nu het nog kan, maar je moet wel zeker weten dat je ook echt nog wel wat wow gaat spelen.

8. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Jammer. Had op wat korting gehoopt zodat D3 bijna gratis zou worden.

Waarom gebruik je niet alle knoppen? Kun je er niet bij? En heb je hem ook bij de beta van D3 gebruikt?

9. Sjorrit

Sjorrit w0t!

Leuk Bevonden:
    22
    Zou een Razor Naga halen

10. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
  11. Sjorrit

Sjorrit w0t!

Leuk Bevonden:
    22
  12. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.767
    Ik gebruik niet alle knoppen omdat ik niet een Hardcore raider / pvp er ben. Ik wou hem voornamelijk omdat ik een vette mouse wilde, niet om de functies.

Hij licht wel op. :)

13. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.767
    Ik heb even op wow head en armory gezocht naar een antwoord op de volgende vraag:

Waarom ik na 14984 guild rep naar exalted geen rep meer krijg uit daily's?

Ik heb er niks over gevonden, maar is het nu zo dat ik gedwongen word dat laatste stukje met de guild te doen of spreken we hier van een fout? :confused:

Ik kwam er achter in Firelands. Hield in eens op, maar naast dat baal ik er ook wel van dat ik opnieuw 375 marks of the world tree kan verzamelen voor ik weer verder kan. :mad:

14. REIKU

REIKU Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    volgens mij moest je dat laatste beetje gewoon in 85 dungeons / heroics doen. en dan lekker die 100% guild tabard aan doen.

15. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.767
    Aan de slag dan maar! :thumbs:

Vind het alleen een beetje jammer dat ik Firelands waarschijnlijk weer een hele tijd laat liggen.

Als ik voor drie dingen nog 375 marks moet verzamelen vind ik dat echt teveel.

16. Brocade

Brocade Active Member

Leuk Bevonden:
    38
    Zit je niet aan je max cap van 3500? Volgens mij had ik daar ooit iets over gelezen dat je maar een maximum van guild reputation kan halen?

Ik kan het ook mis hebben hoor maar volgens mij heb ik dit ergens ooit gelezen.

17. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.767
    Fuck ja, en ik maar denken dat het alleen voor JP en VP was. |:-

Totaal niet aan gedacht. :F:

Edit: Was idd rep cap. :cool:

Laatst bewerkt: 28 apr 2012
  18. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Wat zijn een beetje de beste profs voor PvP?

19. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Ik zou zelf zeggen engineering, maar ik les dat een heleboel items niet altijd blijken te werken. Vooral in arena en RGB.

20. Inferius

Inferius Baller.

Leuk Bevonden:
    45
    Voor alles is het nu gewoon blacksmithing/iets wat +80 stats geeft. Blacksmithing staat overal boven i.v.m. extra slot i.c.m. epic gems.

Deel Deze Pagina