1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PC] World of Warcraft [Deel 16]

Discussie in 'Games' gestart door Angelus, 14 jan 2011.

1. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Omdat je met BS 2x 50+ gems kan fitten?

Engineering is niks? Nu heb je geen bombs meer met stun toch?

2. Inferius

Inferius Baller.

Leuk Bevonden:
    45
    Jep. Engineering is niks speciaals nee. Ik zou zelf voor enchanting of alchemy gaan als tweede prof als je max stats wilt.

3. mattiejj

mattiejj Registered Muser

Leuk Bevonden:
    15
    Ik vind Tailoring ook aardig, maar dat komt omdat je als frostmage het vooral van burst moet hebben.

4. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Heb nu op Hunter Eng + Ench. Wil Eng al een tijdje wegdoen. Zal eerst ff een paar companions craften en dan een andere prof nemen.

5. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.775
    Yes BETA! \o/

6. Mark_PSV

Mark_PSV Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    En heb je Annual pass ?
    Ik wil namelijk ook zo graag op beta maar ik ehb geen Annual pass

7. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.775
    Ja, heb Annual Pass. ;)

8. Mark_PSV

Mark_PSV Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Jammer maar leuk voor jou. Wil zo graag beta spelen

9. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.775
    Kan hij een bepaald bestand niet lezen, dus niet verder met downloaden. Ik moet ook de virusscanner van AVG afsluiten, maar aangezien ik een Windows 7 noob ben weet ik niet hoe. Ging net zo lekker. :mad:

10. REIKU

REIKU Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ctrl -Alt - Delete ---> taakbeheer. AVG sluiten maar

11. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.775
    Bedankt. Volledige zooi is nu geinstalleerd, maar de Char copy op Battle werkt nog niet. Ook kan ik niet chars verwijderen die van level 85 zijn aangemaakt, terwijl ik wel alles uit de mail gehaald heb. Ik wacht wel even af wanneer dit gefixed is.

Nieuwe talentsysteem is erg wennen, lijkt me nog tamelijk ingewikkeld. Ik hoop ook niet dat Unholy voor tanks gaat worden en Blood voor dps ofzo, als het bij DK's aankomt. Met Cata hadden ze dit geloof ik al veranderd, hopen dat het niet terug veranderd word.

Tevens hoop ik met de release van MOP nog wel naar specs te kunnen zoeken. Of we nog glyphs zullen etc etc etc, dingen die ik nog niet heb kunnen bekijken.

De komende tijd zal ik dat ook weinig kunnen doen, aangezien ik morgen mijn handtekening onder een huurcontract zet.

12. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Denk dat het je veel eenvoudiger geworden is.

13. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.775
    We zullen zien, maar zoals bij mij wel vaker het geval is moet ik met nieuwe dingen altijd wennen. Ik kijk er vanavond denk ik nog wel even naar. Meteen maar even een serie punten er in stoppen en zien wat het doet.

14. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Als ik maxdps kijk zie ik voor een Elemental Shaman bij de comsumables staat dat de +300 spirit flask 200 meer DPS geeft dan de +300 intellect. Dat kan toch niet kloppen?

http://maxdps.com/shaman/elemental.php

Of moet ik de statweight van Hit en Spirit op 0 zetten voor een reƫel beeld? Volgens mij leveren die namelijk helemaal geen DPS increase op...

Laatst bewerkt: 1 mei 2012
  15. Pim

Pim XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    76
    Als spirit gebruikt wordt als hit, zou je onder je hit cap kunnen reforgen.
    In principe kunnen de andere stats inderdaad beter zijn dan de 300int. Ik zou het alleen niet doen.

Edit: Eigen guild is overleden :'-(. Direct mee kunnen gaan met andere guild waardoor ik nu dus wel 8/8 HC heb :)

16. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Maar goed. Als ik aan de hitcap zit dan is int toch mijn belangrijkste stat?

Gear vervangen is altijd klote want als er geen spirit op zit moet er weer hit op zitten als kun je alle stats die je naar mastery gezet hebt weer naar hit zetten...

17. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.775
    Even gekeken naar de talents. We hoeven praktisch niets meer in te vullen straks. Dit vind ik wel relaxed. Nu maar eens uitvogelen hoe het dan met gylphs en rotations gaat werken.

Hebben de beta spelers trouwens al iets gezien van gylphs? Ik heb het nog niet gezien in het menu waar het normaal staat.

18. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.775
    Geweldig: Ik roep een keer Horde in SW Stockades. 15 man op 1 DK af! Belf hield het nog even vol ook. :lol:

19. Legacy

Legacy Dodelijk

Leuk Bevonden:
    0
    Weer even aan het spelen. :'-( Een beetje questen en wat PvPen, ik heb de taal veranderd in Frans om het wat op te krikken. :D

20. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Zelfde verhaal. Beetje aan het pvpen aangezien ik dat weinig gedaan heb. Daar naast Age of Empires Online en vanaf de 15e D3.

Deel Deze Pagina