1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PC] World of Warcraft [Deel 16]

Discussie in 'Games' gestart door Angelus, 14 jan 2011.

  1. Muamba123

    Muamba123 FC TWENTE

    Berichten:
    784
    Leuk Bevonden:
    7
    Is er al meer bekend over de release datum?
    Heb WoW al een tijdje links laten liggen,, maar begint nu toch wel weer te kriebelen:+
     
  2. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.062
    Leuk Bevonden:
    4.706
    Reken maar op November of December. Ik zou Oktober ook niet afschrijven hoor, want ze zijn al een aardig eind met de beta.

    Het is alleen nog niet zeker, maar gezien de vorige releases van expansions mag je best met de laatste 3 maanden van het jaar rekening houden. Als die dan toch eerder komt dan verwacht is dat altijd mooi meegenomen. ;)
     
  3. Pride

    Pride Active Member

    Berichten:
    4.162
    Leuk Bevonden:
    397
    Ik denk niet dat ik hem ga halen... Planetside 2 zou ook nog komen dit jaar en ik vind het te ver gaan met WoW, gaat te lang door imo. Moet wel zeggen altijd met veel plezier gedaan!

    En wie weet, misschien over een tijdje wel weer
     
  4. AssasinOfDeath

    AssasinOfDeath Active Member

    Berichten:
    1.165
    Leuk Bevonden:
    0
    Ben WoW gaan spelen na aandringen van een vriend, sinds gisteravond even lekker 5-8 uur gespeeld:p
    ben een troll rogue (ja de race zit me niet mee) en verdien 3x exp dus lvl 27, wat is nou de rogueu build waarmee je gewoon mensen kan aanvallen en de hele tijd heavy damage kan doen?
    Ik ben nu subiety maar doe alleen met ambusch een attack van 350 en dan regular attacks met Sinister Strike etc. nog maar 90
     
  5. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Op laag lvl maakt build niet veel uit. Ik zou Assassination gaan.
     
  6. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.062
    Leuk Bevonden:
    4.706
    Mooi. Gisteren eindelijke die achterlijke blue pvp 377 items vervangen. Chest van 378 nu met gems en een shoulders 397 nu met gems en een enchant van mezelf.

    I level 381 nu, maar dat komt omdat ik niet veel raid en dungeon doe. De laatste dagen redelijk wat, maar voor de rest niet heel veel.

    Wel verrot dat bij die Echo van die Tauren boss, Bloodhoof, de tank mijn 2 handed weapon neede en die ook won. Hij ging er gelijk vandoor, achterlijke ninja looters. :mad:

    Ik heb dan echt de neiging die dungeon net zo lang te doen tot ik mijn oerlelijke 2 handed sword heb vervangen. Net een kinderzwaard lijkt het. 8)

    Check Menora, Alliance Runetotem, maar eens op Armory. Aub geen gebash.

    Mijn rotation zuigt ook zwaar. :+
     
  7. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Wapen vervangen. Daar doe je de meeste DPS mee.
     
  8. Sjorrit

    Sjorrit w0t!

    Berichten:
    1.820
    Leuk Bevonden:
    22
    Waarom een 5man instance farmen voor een wapen? gewoon LFR doen en de 2hander van Deathwing pakken. Laatst dropten er 3 tegelijk :lol:
     
  9. Pim

    Pim XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.887
    Leuk Bevonden:
    76
    Als je UH wil spelen, copy dan deze kerel. Guildy van me, ranked op elke boss, including een rank4 op Madness (zal inmiddels wel wat gezakt zijn).

    Notice zijn reforges; hit cap wil je halen, expertise cap niet. Heb je blijkbaar niet nodig als DK.

    Buiten dat; probeer Frost eens; een stuk makkelijker dan UH, en een stuk minder erg als je je rotatie een keer verneukt. Lekker 2x 1h uit LFR pakken en gaan met de banaan. In dat geval wel je hit/expertise cappen en verder alles op Haste. Makkie!
     
  10. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.062
    Leuk Bevonden:
    4.706
    Thanx voor de moeite, maar het je weet ook wel dat je het niet had hoeven doen. Ik denk dat ik die build wel overneem, inclusief gylphs etc etc.

    Ik meende trouwens dat bij DK's de hit cap op 8,20% lag en de Exp cap op 26. Dit is mij althans verteld door een guildie/ex guildie. Ik weet niet of het waar is, want mezelf verdiepen in bepaalde wow weetjes is mij altijd al ingewikkeld gebleven, vandaar de vele vragen in het verleden.

    Ik was van plan even Oblivion te spelen, maar ik heb weer wat werk zie ik en kan alleen nog met Maddness ongeveer 250 valor verdienen, want zit al bijna aan mijn cap deze week.
     
  11. Pim

    Pim XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.887
    Leuk Bevonden:
    76
    Melee hit: 8%
    Spell hit: 17%
    Expertise: 26
     
  12. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.062
    Leuk Bevonden:
    4.706
    Bedankt Pim. Zou je de desbetreffende guildie eens kunnen vragen wat voor dps rotation hij gebruikt???

    Er zijn soms momenten waarop ik niet weet wat ik moet doen en dan ram ik vooral op elke beschikbare skill. Ik weet heel goed dat dat fout is, maar ik kom er nooit echt achter wat het fijnste werkt.

    Geloof me maar dat ik EJ en DK builds ook wel nagekeken heb, daar gebruik ik er nu zelfs een van, maar ik heb nooit het idee gehad dat het echt aansloot op mijn build.

    Geloof me maar dat ik die Armory pagina van je guildie ook tot na de MOP release nog wel in de gaten zal houden. ;)

    Edit: Ik neem aan dat ik in Frost Presence verder ga, of moet ik toch Unholy presence op Unholy spec doen?
     
    Laatst bewerkt: 26 mei 2012
  13. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    http://elitistjerks.com/f72/t129905-advanced_unholy_dps_unholy_relaxation_4_3_a/
     
  14. Nukem 007

    Nukem 007 Tots units fem força

    Berichten:
    1.642
    Leuk Bevonden:
    453
    Crimson Deathcharger voor 33k gekocht. :) Ga hem niet gebruiken. Ik wacht totdat de prijs weer wat hoger is en verkoop hem dan.
     
  15. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.062
    Leuk Bevonden:
    4.706
    Bedankt, maar ik snap niet heel erg veel van het verhaal. Voor mij, en zie dat aub niet als een facepalm, is een kant en klare rotation ipv een lang verhaal/guide een stuk handiger.

    Niet dat ik het niet waardeer, maar het werkt voor mij gewoon beter. Mijn huidige rotation werkt op de nieuwe spec van Pim al beter dan de oude. Ik denk dat ik het voorlopig hier wel mee kan doen.
     
  16. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Ik speel geen Dk dus een rotation kan ik je niet geven. Zie zo nu en dan wat in mijn parties, maar ik denk dat je het beter kunt vragen aan iemand die het zelf speelt. Zoek gewoon in IF or SW Unholy DK's met iLvL rond de 400. Ik mag aannemen dat die weten wat ze doen als ze DS HC clearen.

    Glyphs, talents en Rotation kunnen trouwens van je gear afhangen. Meestal ook door de 2p/4p set bonussen.
     
  17. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.062
    Leuk Bevonden:
    4.706
    Tot nu toe gaat het wel lekker, al kan ik het niet controleren.

    Vergeet trouwens ook niet dat ik niet heel veel raid, vandaar dat ik ook tegen Pim zei dat die niet zoveel moeite had hoeven doen, misschien was het ook wel niet veel.

    Trouwens: 2 handed weapon van Echo of Baine gewonnen! \o/
     
  18. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Heb je een dps meter? Dan zie je wat andere classes voor een DPS doen in HoT. Als je daar ver onder zit doe je iets verkeerd. Anders ben je op de goede weg. Ik denk dat je zelf wel een beetje weet welke attacks je iig moet gebruiken toch?
     
  19. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.062
    Leuk Bevonden:
    4.706
    Ja hoor, dat zit wel goed.

    Ik heb geen DPS meter als recount. Ik vind die add on wat te lastig allemaal. Moet echt iets hebben volgens het hap, slik weg principe. Geen instellingen of zoiets mee klooien dus.

    Iig bedankt, heeft net allemaal wel geholpen in een dungeon.

    Btw: Kun je in SW geen fatsoenlijke cloaks krijgen met JP? Ik moet er een van boven 365 hebben, maar dan zal ik wel valor moeten gaan zeker?
     
    Laatst bewerkt: 27 mei 2012
  20. Nukem 007

    Nukem 007 Tots units fem força

    Berichten:
    1.642
    Leuk Bevonden:
    453
    Oh, vandaag al verkocht voor 43k. :cool:
     

Deel Deze Pagina