1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PC] World of Warcraft [Deel 16]

Discussie in 'Games' gestart door Angelus, 14 jan 2011.

  1. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.062
    Leuk Bevonden:
    4.706
    Ja, jij weet dat ik een hoer ben. I know, heb er nog maar 613 ofzo. Anyway, gewoon veel te duur.

    Zag er laatst namelijk een paar op AH staan. Die gasten vragen op mijn main server gewoon 8K. 8)
     
  2. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    8k voor wat?
     
  3. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.062
    Leuk Bevonden:
    4.706
    Die Haris Pilton tas. Ze kopen er een of twee van in in Outland, zetten hem dan te koop voor dat bedrag op AH.
     
  4. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Hmm waren kopen die gasten hem dan niet gewoon zelf voor 1200g?
     
  5. Inferius

    Inferius Baller.

    Berichten:
    3.843
    Leuk Bevonden:
    45
    Waarom? :F:
     
  6. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.062
    Leuk Bevonden:
    4.706
    Ik doel inderdaad op de verkoop van die tassen via AH. Ik weet niet of die ook echt gekocht worden via AH, maar zou het knap stom en vooral erg lui vinden. Toen ik het gold had heb ik er een gekocht voor mijn main in Outland, daarna ook niet weer. Lui die hem via AH kopen zijn gewoon :F: bezig.

    @ Inferius: Precies mijn gedachten. ;) Het gebeurt helaas. Zal vanavond of morgen eens op Tarren Mil AH kijken, maar misschien zijn Pim of Furies mij wel voor.
     
  7. Maikel BRL

    Maikel BRL Active Member

    Berichten:
    893
    Leuk Bevonden:
    0
    Die zijn vast bezig met andere dingen |:-
     
  8. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Zou je denken? ;)
     
  9. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.062
    Leuk Bevonden:
    4.706
    Ik zie ze elke dag online, soms op de raarste tijden. Dus die vlieger gaat niet op sinds ik die DK aanmaakte. ;)
     
  10. smisser

    smisser Girlpower!

    Berichten:
    318
    Leuk Bevonden:
    0
    RP: Roleplaying is een ander soort van spelen. Je leeft je meer in in je character en spreekt vaak vanuit je character in plaats van uit de speler. Veel spelers kiezen een klasse of race en verzinnen er een verhaal omheen. Ingame zijn er vele items die je qua uiterlijk kan gebruiken.

    Dat houdt in, dat je eigenlijk een tauren irl bent?!??!
    :eek: OH MY GOSH :D
    Haahha :p
    Vet grappig, dit moet ik proberen.
     
  11. Angelus

    Angelus Active Member

    Berichten:
    833
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb serieus een vriend en die denkt soms dat hij een orc is.. mensen kijken hem nogal raar aan :)
     
  12. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.062
    Leuk Bevonden:
    4.706
    ROFL!!! :lol: OMFG nog aan toe. :emo:

    Met alle respect voor jullie vriendschap Angelus :thumbs:, maar die gast moet zich echt laten nakijken. ;)
     
  13. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Tja af en toe moet je dan loeien en je character is je verhalen gebruiken. Verder zie je vaak meer volwassen spelers op die servers. De meeste kinderen vind je op PvP servers.
     
  14. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.062
    Leuk Bevonden:
    4.706
    Dan ga ik nog veel lol hebben met mijn DK op Tarren Mill.
    Heb nog niet ontdekt wat voor soort gasten het zijn, maar moet ik me met kinderen CODkotertjes voorstellen ongeveer of erger???
     
  15. Muamba123

    Muamba123 FC TWENTE

    Berichten:
    784
    Leuk Bevonden:
    7
    Gelukkig heb je in WoW geen chat, dat je ze allemaal hoort schreeuwen:+
    Maar ik heb er vrijwel geen last van, en speel toch al vrij lang op een pvp server. Waar ik last van heb zijn tanks of healers die zomaar zonder reden een instance leaven, nadat je 40min in de queue gezeten hebt.
     
  16. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.062
    Leuk Bevonden:
    4.706
    Reden voor mij geweest om het tanken weer op te pakken. Laatste tijd doe ik er alleen niks mee, maar dat is om persoonlijke redenen. Het is cross realm allemaal is mij hier verteld, maar als tank en healer ben je wel zowat 100x zo snel in een instance dan als DPS. Rampzalig hoelang je in die rol moet wachten.

    Iemand die mij misschien kan vertellen waarom je als DPS zo krankzinnig lang moet wachten t.o.v. van tanks en healers???
     
  17. Legacy

    Legacy Dodelijk

    Berichten:
    568
    Leuk Bevonden:
    0
    En toch speel ik liever op een PvPrealm. Een keer gezien dat 2 Gnomes gingen trouwen terwijl er Night Elves moves gingen tonen op de tafels. :'-(
     
  18. Angelus

    Angelus Active Member

    Berichten:
    833
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat denk je? :+
     
  19. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.062
    Leuk Bevonden:
    4.706
    Mijn excuses, maar ik kan er even niet opkomen. Ik zou zelf het aantal DPSers in vergelijking met tanks en healers in de weegschaal gooien, maar durf niet te gokken of dat goed is. Niet dat dit een nooberig opmerking is, weet het gewoon niet. Dit laatste om het even duidelijk te maken.
     
  20. Maikel BRL

    Maikel BRL Active Member

    Berichten:
    893
    Leuk Bevonden:
    0
    DPS > Healer > Tank, in grote. 30 speccs in keuze, waarvan 5 healer speccs en 4 tank speccs, overige 21 is alleen maar dps specc dus!
     

Deel Deze Pagina