1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PC] World of Warcraft [Deel 16]

Discussie in 'Games' gestart door Angelus, 14 jan 2011.

1. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.777
    Ik ga nooit weer DPSen, alleen Anzu doe ik nog wel. :eek:

2. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    90% van alle spelers is DPS, 9% tank en 1% healer ;)

3. Deoxis

Deoxis Coloris

Leuk Bevonden:
    0
    That ^

Random queue heeft gewoon minder tanks omdat mensen niet graag tanken voor retards.
    In het algemeen zijn er veel minder healers though.

4. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.777
    Echt te erg, maar helaas niks aan te doen vrees ik. =(

5. mattiejj

mattiejj Registered Muser

Leuk Bevonden:
    15
    Ach, waar ik last van heb zijn Death Knights die Deathgrip gebruiken en dan zeiken dat ik geen aggro houd.

of Frost mages die de pijp uitgaan omdat ze voordat ik pull al hun cooldowns gebruiken op een boss.

6. Angelus

Angelus Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Of mensen die al een AOE spel gebruiken op het moment dat er gepulled is en de tank nog geen aggro heeft. Daarna uiteraard zeiken hoe slecht de tank wel niet is.

7. smisser

smisser Girlpower!

Leuk Bevonden:
    0
    Dan ga ik maar na mijn DPS ( Druid Feral ) shaman restoration maken xD hahaha.
    Het is ook wel lollig om als druid restoration te gaan maarjah..
    Gisteren had ik dat voor de eerste keer geprobeerd ( Van mijn balans eq .. ben level 50 )
    En ik zat meteen in het verkeerde team -.-
    Tanker zei dat druid sucks, en pullde ALLE mobs en we gingen allemaal dood .. jippie yay :D
    En tja, hij schold me uit en leavde de group :p
    Goeie start of niet ? Hahaha.

8. FinalBob

FinalBob Active Member

Leuk Bevonden:
    927
    Ik wacht altijd een mob groepje of 2 a 3 af voordat ik volledig all-out ga met DPS als DK. Vooral met DnD pas ik altijd op en gebruik ik eigenlijk alleen als we een Pala tank hebben, wat op dit moment wel het beste werkt.

Wel erg prettig hoor als je een tank hebt die de aggro kan houden als je volledig DPS't met AoE en alle CD's :)

9. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.777
    Ik moet hier zo om lachen. :D

Heb dat op mijn realm ook gehad. Ik vraag netjes als tank of iedereen er klaar voor is. Y word er dan geschreven en ik pull. Ik krijg alleen dankzij die mongool DPSers in je groep soms niet op tijd aggro. Begint soms de healer ook nog te mekkeren dat hij moeite heeft mij in leven te houden. Ja !@#$%.

In een Normal Cata Instance haal ik af en toe 19.5K TPS, logisch dat jij met je crappy gear moeite hebt mij in leven te houden. Het was nog een 85 healer ook toen. Stonecore, haat die instance. :mad:

10. smisser

smisser Girlpower!

Leuk Bevonden:
    0
    Lol!!!
    Wahahah.

Ik denk dat ik dat ook is een keer meemaak wanneer ik lvl 80-85 ben :$
    Can't wait... let the nonsence begin xD lol

11. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.777
    Wat mensen hier al eens zeiden. Het komt er op neer dat er veel te veel spelers zijn die op basis van leeftijd de game nog niet eens mogen spelen. Het verneukt het wel voor mensen zoals jij, ik en andere XBWers en spelers online als wij gewoon een normale instance willen zonder gezeik.

In de LK tijd was het voor pugs ook heel normaal als je na de 4e boss al wegging. Wat een jankerds. Ik wilde juist verder, was net zo lekker bezig. Als ik eenmaal op gang ben in een raid of instance, dan wil ik ook echt zo ver mogelijk door. Meestal tot een boss ons blijft wipen.

12. Legacy

Legacy Dodelijk

Leuk Bevonden:
    0
    Blame de LFG tool.

13. smisser

smisser Girlpower!

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind dungeon finder best...
    Maar sommige mensen ... jeetje :p ik ga ze gewoon achter mijn behang plakken!

14. Angelus

Angelus Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik kan me nog helemaal in het begin herinneren dat je er echt een avond voor uit moest trekken om een instance te doen met een pug. Wipes waren normaal en al helemaal als je geen crowd control gebruikte. Heroics bestonden nog niet..

15. Deoxis

Deoxis Coloris

Leuk Bevonden:
    0
    Good old days.
    Toen waren zelfs de assholes nog redelijke spelers.

16. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Haha je had zelfs CC nodig in DM en SM. Tevens was het alleen op je server dus soms kon je een hele dag shouten voor 1 run...

Probleem nu is dat vele tanks en/of healers totaal geen skill en gear hebben maar alleen de queue joinen als tank/healer omdat je dan meteen een party hebt en ze dan hopen door de rest meegetrokken te worden.

17. Seh

Seh Guest

No offense hoor, maar van wat ik tot nu toe gelezen heb in jouw posts lijk je mij niet echt een pro op gebied van WoW of uberhaupt in games.. Mensen zullen waarschijnlijk het zelfde (in een iets andere vorm) over jou zeggen in een instance.

18. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Dat ligt ook aan zijn medische conditie.

19. Seh

Seh Guest

Oh, dat wist ik niet. Excuses voor mijn opermerking dan..;)

20. Angelus

Angelus Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Medische conditie of niet, mij maakt het weinig uit als iemand een beginner is. Zolang hij het maar even vermeld en ook wil leren van de rest van de groep. Het probleem is dat mensen vaak doen alsof ze de instance al kennen en dan de hele groep wipen. Vervolgens zijn er van die mensen met het geduld van 1 seconde die gelijk de hele chat volschrijven: OMG WORST GROUP EVER!

Deel Deze Pagina