1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PC] World of Warcraft [Deel 16]

Discussie in 'Games' gestart door Angelus, 14 jan 2011.

1. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.767
    http://www.warcraftmounts.com/

Aub, daar kan je elke mount uit de game vinden en elke die er aan zit te komen. Ook de mounts die niet meer in de game te unlocken zijn staan er op. :thumbs:

2. Muamba123

Muamba123 FC TWENTE

Leuk Bevonden:
    7
    Prima site idd! Als je links op ''Horde'' klikt en een beetje scrollt zie je alle wolves staan:thumbs:

3. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
  4. Muamba123

Muamba123 FC TWENTE

Leuk Bevonden:
    7
  5. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Ja 75 RBGs winnen.

6. Muamba123

Muamba123 FC TWENTE

Leuk Bevonden:
    7
    Ja oke, maar je zei een paar posts eerder dat je juist niet de pvp-reward bedoelde:+

7. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Ja bedoelde niet de pvp mount die je kon kopen. Misschien was ik daar niet helemaal duidelijk in.

8. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.767
    Mooie mount btw, maar PvP is niet echt aan mij besteed en RBG's al helemaal niet. 8)

Er zijn echt nog takken van het spel die ik nog nooit verkend heb, voornamelijk PvP. RBG's en Arena's bijvoorbeeld, misschien 1 keertje gedaan.

Ik haat een tegenstander die onvoorspelbaar is.

9. Pim

Pim XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    76
    Als je vaak PvP'd zul je zien dat iedereen ontzettend voorspelbaar is hoor :+

10. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.767
    Ja, maar nog altijd minder dan een Raid Boss. :+

11. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.767
    Mijn hele server lijkt wel op vakantie en gisteren om 15:00 uur was alleen ik van mijn guild online en nu weer. Damn, dat van meer dan 230 chars ofzo. Het gaat sowieso al niet zo lekker op mijn server en guild de laatste tijd. Een aantal zijn al pissed gestopt vanwege MOP, weer een aantal omdat het veel te makkelijk werd. Als ik de Vanilla spelers mag geloven gebeurt dat al sinds de eerste patches/uitbreidingen, maar dat weet ik niet zeker.

12. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Uh nee, veel mensen zijn gewoon d3 gaan spelen. Daarnaast is er ook al maanden geen nieuwe content gekomen en misschien, maar dan ook heel misschien het een vakantie periode...?

13. Muamba123

Muamba123 FC TWENTE

Leuk Bevonden:
    7
    Het is inderdaad gewoon een combinatie van veel dingen, maar ik denk dat er met Pandaland weer genoeg members bijkomen.

14. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.767
    Dit denk ik dus ook, maar ik denk niet dat het echt met DB III te maken heeft. Ik hoor mensen er wel over dat ze het toch een tegenvallende game vinden, maar dat zijn slechts grepen uit commentaar. En ja, de vakantieperiode voor heel Europa.

15. Sliv

Sliv The One and Only

Leuk Bevonden:
    230
    Ik denk eerder dat het gebrek aan nieuwe content en met name het gedateerd raken van de game spelers doet verlaten.

16. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Spelen nog steeds veel mensen D3. Veel daarvan kwamen van WoW af.

17. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.767
    Ja, en zo heb je er ook die dat hebben met SWTOR. ;)

18. Muamba123

Muamba123 FC TWENTE

Leuk Bevonden:
    7
    Ik denk dat diablo een grotere invloed heeft op WoW dan jij denkt.
    Ik zag laatst ergens zo'n soort onderzoekje waar uit bleek dat de wow-economy duidelijk veranderde na de release van D3, ik zal de bron nog ff proberen op te zoeken.

EDIT. http://www.powerwordgold.net/2012/05/proof-that-diablo-iii-is-affecting-wow.html

Laatst bewerkt: 14 jul 2012
  19. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.767
    Dat vind ik wel jammer, maar er zijn er bij mij op de server die geloven dat MOP er wel verandering in gaat brengen en niet alleen in de eerste maanden na de release.

We zullen zien, want ik vind het wel jammer en zeker nu ook de zomervakantietijd weer is aangebroken.

20. Muamba123

Muamba123 FC TWENTE

Leuk Bevonden:
    7
    Daar ben ik ook wel van overtuigd, ik denk dat blizzard ook wel in de gaten heeft dat ze iets moeten doen om weer meer members te krijgen. Dus ik verwacht ook wel de nodige reclamecampagnes, wat er bij cataclysm overigens ook wel was.

Deel Deze Pagina