NP. Ik verkies er ook niet voor om veel te raiden en instances te doen. Op deze manier loop ik ook niet mensen in de weg. Komt bij dat ik het questen en levelen van bepaalde dingen nu meer als een bezigheid zie. Ook is mijn guild bezig met een grote reorganisatie en die kan een tijd duren. Prive heb ik ook anderen dingen te doen. Het klopt idd wel wat G Force zegt. Ik probeer mij te beperken tot minimale risico. Neemt niet weg dat ik met mijn main DK wel overweg weet te gaan in instances. Als tank heb ik nog te weinig ervaring om daar echt over te oordelen. Mijn doorstart daarvan werd me ook door de neus geboord ivm een flinke griep en oorontsteking. Dit stukje heeft verder niks met G Force zijn opmerking te maken. Om nog even terug te komen op LFG opmerking: Er zijn mensen die hebben niet eens de juiste gear, soms zelfs van andere soort, en toch zitten ze in een instance. Hier heb ik ook schijt aan als je in een group zit. Gelukkig heb je echter als tank meer kansen op een dag, als healer ook, dan als dps.
Ik zou instances of raids niet niet () doen, omdat je anders andere in de weg zou lopen.. Zelf al ben je niet goed in bepaalde aspecten wat daar gevraagd word, anders leer je het nooit. Mensen die flamen en zelf ook gaan ouwe hoeren moet je gewoon negeren, de mensen die er echt verstand van hebben zullen je vast wel tips geven. Als je instances wil gaan doen, zou ik dat gewoon doen. Boeit jou die paar mensen die je virtueel een keer de tandjes schelden, als je het leuk lijkt om instances de doen moet je dat gewoon doen. Vind ik dan. :b:
Mijn mening is dat de LFG tool alleen voor snelle points is ipv achievements of een serieuze Justice points farm, dat kan je makkelijk in een guild group doen. Ik ga geen 'newbies' flamen of iets, maar ik probeer wel zoveel mogelijk bazen te skippen, waarom zou ik iemand 'boosten' terwijl er mensen zijn waar je dagelijks mee speelt 'guild' en waar de sfeer ook 10x beter is. 9 vd 10 mensen zeggen niet eens Hi als ze joinen. Ja doei, daar ga ik geen tijd aan verspillen.
Zei ik het niet!? Wat sneu nou. @ Seh: Ga ze ook wel weer doen hoor, maar voel op moment niet de behoefte. Kan als DPS en Tank wel Cata heroics doen, maar voor beide wil ik eerst meer ervaring op doen in normals. Als Tank een raid doen wil ik alleen in oude raids op moment, omdat ik dus te weinig ervaring heb. Ik kies er zelf voor om weg te blijven als ik denk dat het me niet lukt, niet omdat ik het niet leuk vind of omdat er jeugd loopt te kutten.
Idd ga eerst normals en makkelijke dingen tanken om ervaring op te doen en je rotatie onder de knie te krijgen. Tanken is wat moeilijker geworden na WotLK.
Klopt, maar heb al wel een paar foutlozen normals gehad. Zelfs eentje waarbij ik niet eens dood ging, terwijl er wel DPSers vielen. Het is ook dat mijn main een DK 85 is en ik daar het meeste op speel. Op een andere manier had ik het wel op mijn buik kunnen schrijven denk ik. Mijn Mage en Paladin van level 80 gebruik ik alleen om af en toe wat mee te doen, maar niet voor raiden. Deze discussie vind ik nog leuk ook.
Het is al tank juist de taak dat anderen niet dood gaan. Als jij dood gaat is dat vaak niet jou schuld. Probeer nog meer runs te doen zonder mensen die dood gaan en ga dan een keer de eenvoudige HCs proberen.
Ach.. daar wordt je beter van Doe het zelf ook als dps, omdat ik verwacht dat de tank zijn class kent en zijn best doet alles op zich te houden. Als je dat niet kan, moet je terug naar normals en oefenen.
True Ben zelf ook onlangs begonnen met het tanken van instances. De afgelopen week veel normal runs gedaan. En daar wat ervaring opgedaan. En sinds gisteren mijn eerste HC en daarin zit op gebied van tanken best een aardig verschil zoals ik het zelf heb ervaren. Als tank is het me echt opgevallen hoe chaotisch het soms kan zijn als je op een groep mobs de agro moet houden terwijl iedereen nuked voor het leven Dit terwijl ik als dps daar totaal niet op let. Maar goed, zodoende leert men Ik ben nu eerst met de wat makkelijkere HC's bezig (Vortex Pinnacle bv). En als ik dat redelijk onder de knie krijg ga ik wat andere HC's doen. Kijken hoe me dat afgaat. Daarnaast ook wat meer info zoeken wbt het gemmen van mijn gear, heb het denk ik wel aardig op orde maar mis nog wat expertise. En wil daarom blue slots gaan vervangen met expertise gems. Daarnaast kan ik vandaag of morgen ook mijn legs aanpassen voor tank ipv dps gear. Dat zal ook ongetwijfeld het 1 en ander verbeteren. http://eu.battle.net/wow/en/character/xavius/monean/advanced
Even een (noob) vraagje tussendoor. Ik wil graag weten waar ik in Stormwind level 85 wapens voor Honor Points kan kopen? Het gaat om mijn DK en daar wil ik het wapen graag van vervangen. Heb gehoord dat het in bepaalde BG's zelf moet, maar weet niet welke en ook niet hoe ik daar precies moet komen zonder aan de BG mee te doen. Edit: NVM. Iemand op mijn server zei dat het alleen met die andere PvP Points kon.
En nu komt het leuke; weg met al je hit en expertise, hatsekidee, out the window! http://elitistjerks.com/f76/t110338...tion_field_manual_updated_feb_9_2011_4_0_6_a/ Dit is eigenlijk heilig, gogo lezen (ik heb zelf 0,64% hit en 19 expertise )
Hehe, en dan dacht ik al aardig op weg te zijn... Maar goed, thanks for the link Heb ik straks iig weer wat leesvoer
ff een noobvraag ik ben op zoek naar de hitcap voor rogues, maar het blijkt dat je verschillende soorten hebt. wat houden die precies in? zo heb je white en yellow, en nog 1, waar ik ff niet op kan komen.
Het is wel de Tank's fout als hij doodgaat en dit had kunnen voorkomen dmv een CD. Ik erger me nogal dood aan Tanks die geen CDs gebruiken en maar hopen dat je hun spam healt. Goed CDs gebruiken (roteren) is ook iets wat een Tank moet doen. Bij overgearing snap ik het wel als het niet moeilijk voor een healer is.
White = normal hits. Yellow = aanvallen als Mutilate, Backstab. Nu speel ik al een poos niet meer maar volgens mij zit er ook een hit cap ivm poisons. Kan iemand die nog wel speelt vast wel op antwoorden. Edit; http://wow.joystiq.com/tag/poison-hit-cap/ Gogo read, sowieso altijd een goede site vond ik.
CD kun je niet iedere pull gebruiken. Sommige hebben een lange tijd en die wil je vaak pas bij de baas gebruiken.
Even buiten CD om, of iets anders in die trent: Mocht je er dingen als Army of Death mee bedoelen, dan mag ik die in mijn guild niet eens gebruiken. Helemaal niet, de domme af als je het mij vraagt. Mag zelfs mijn eigen pet niet op Defensive zetten, maar op passive. Ik heb van alle top 10 spelers in de guild de slechte gears en gems, moet daar nog aan werken, dus hoe kan ik in vredesnaam dan meer aggro of threat halen dan onze vaste tanks. Ik denk dus dat het per group of guild verschilt wie wat kan opvangen als de ander iets meer aggro of threat heeft. Logisch ook, want het verschil per group op mijn realm is soms gigantisch.