1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PC] World of Warcraft [Deel 16]

Discussie in 'Games' gestart door Angelus, 14 jan 2011.

1. Nukem 007

Nukem 007 Tots units fem força

Leuk Bevonden:
    453
  2. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.767
  3. Duke_Jay

Duke_Jay Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Als MOP uitkomt ga ik denk ik ook weer beginnen. :)
    Zit op Chamber of Aspects, Horde side btw. ;)

4. Nukem 007

Leuk Bevonden:
    453
  5. iMark 007

iMark 007 Active Member

Leuk Bevonden:
    152
    Ik zit in de beta van Mists of Pandaria, maar heb eigenlijk bijna nooit WoW gespeeld. Maar bij het maken van een character kan ik alleen kiezen voor het template van een level 85 character. Dat wil ik juist niet, ik wil gewoon met level 1 beginnen. Kan dat in de beta?

6. Duke_Jay

Duke_Jay Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Nee volgens mij kan dat niet.

7. NuclearGoat

NuclearGoat PSN: Acrillic

Leuk Bevonden:
    863
    Nice, beta key weten te krijgen op insidegamer :).

8. Nukem 007

Leuk Bevonden:
    453
    Waarom speel je een beta als je nooit WoW gespeeld hebt? Ik zie bij contests voor keys vaak ook mensen die nog nooit gespeeld hebben en het zo willen uitproberen. :'-(

9. Legacy

Legacy Dodelijk

Leuk Bevonden:
    0
    Misschien een domme vraag maar geen zin om alles door te spitten, maar achievement account wide wordt dus geintroducteerd met MoP, hoe zit het met titles zoals The Insane of Scarab Lord?

10. Brocade

Brocade Active Member

Leuk Bevonden:
    38
    Ik kan anders gewoon van alles aanmaken.Mijn eigen characters kopieren, nieuwe templates maar ook gewoon nieuwe characters van lvl 1 aanmaken.

11. iMark 007

iMark 007 Active Member

Leuk Bevonden:
    152
    Moet kunnen toch. Ik heb nog 2 weken vakantie en het leek me wel leuk om met een pandabeer te spelen. Lijkt me niet dat je alleen de beta mag spelen als je WoW helemaal kapot hebt gespeeld. Voor zo'n spel heb ik geen tijd, maar in de vakantie even wel. En met een beta komen er ook geen kosten bij kijken.

12. Mark_PSV

Mark_PSV Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Nou ik moet wel zeggen dat ik vind dat Beta's eigenlijk moeten zijn voor de gamers die het spel goed kennen. Want en dat ik heb ik al vaker moeten uitleggen. een beta is niet om ff leuk te spelen. nee een beta is om te TESTEN. als als je iets wilt testen dan zal je ook kennis moetn hebben van het spel en niet de beta spelen om ff leuk een panda beer aan te maken

13. Tyspolir

Tyspolir Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik snap wel dat ze mensen willen die zowel lang spelen als nooit gespeeld hebben omdat die beide wss verschillende dingen opmerken, maar als wow veteraan (vanaf 2004 gespeeld) vind ik wel dat je dan sowieso de beta zou mogen spelen..

14. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Alles werd geshared behalbe class / race specific. Mounts werden ook account bound hoorde ik.

15. Legacy

Legacy Dodelijk

Leuk Bevonden:
    0
    Nog een reden om niet te beginnen... Exclusiviteit is ver te zoeken. :F:

16. Pride

Pride Active Member

Leuk Bevonden:
    397
    +1 fuck dat, *ja wou wel even een pandabeertje aanmaken en even leuk spelen dan kost het geen geld* ... het is een beta, om te testen wat wel en niet goed werkt zodat het uiteindelijke product perfect is. Als er alleen van die knulletjes komen die voor de lol even wat aanmaken om rond te lopen krijg je dus een bagger eind product.

17. iMark 007

iMark 007 Active Member

Leuk Bevonden:
    152
    Ja, want iedereen die een beta speelt gaat allemaal waardevolle info doorspelen. Voor het gros van de mensen gaat het erom dat ze even de game kunnen spelen. En als ze types zoals ik niet in de beta willen hebben, dan moeten ze die codes niet uitdelen als zoete koek.

18. Mark_PSV

Mark_PSV Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Nou de meeste mensen die echt vanaf het begin al op de beta zitten die zitten echt niet op de beta om GRATIS een panda aan te maken hoor. Deze willen graag een game hebben die strax zonder bugs ge released wordt en natuurlijk moet je daarvoor naar lvl 90 levelen maar deze mensen kijken echt iet naar: ''ow het is gratis dus dan laten we de gewone wow maar liggen en gaan we gratis een panda maken''. nogmaals een BETA is: Een van de laatste testversies voor software, voordat het software op de markt komt. Een Beta-versie kan nog wel fouten en bugs bevatten. Deze fouten en / of bugs moeten bij de uiteindelijke versie ( final version) uit het produkt zijn.
    Dit betekent dus dat het er is om te TESTEN en niet om te spelen

19. McKnight_76

McKnight_76 cool

Leuk Bevonden:
    0
    Voor de mensen die dit spel willen uitproberen....WoW trial

20. Nukem 007

Leuk Bevonden:
    453
    Ik snap gewoon niet dat er mensen zijn die het nog nooit gespeeld hebben én toch de beta doen. Kan aan mij liggen hoor, maar ik zou niet eens meedoen aan de beta van een uitbreiding van een spel dat ik niet speel. Als ik het wil proberen doe ik wel een trial. Van die uitbreiding krijg je de eerste tijd toch niks mee als nieuwe speler.

Deel Deze Pagina