Glyphs anders ook niet echt meer. Kun je de setup van een medespeler dan nog wel op Armory afkijken etc, of niet?
Met andere woorden: Iedereen kan het nu zelf wel? Ach, voor mij zijn het voorlopige maar tijdelijke set ups. Btw: Wie van jullie heeft veel moeite gedaan voor 2x Reigns of the Raven Lord? Nu heb ik hem ook op mijn alt omdat de mounts over het account verspreid zijn.
Kijk eens goed bij een char die voor de patch de mount niet had. Check mounts en zoek hem op en mounten maar. Achievements idem dito etc etc etc. Da fuk. En ik ben ook Kingslayer op mijn level 70 alt.
Ja, alleen niet voor class mounts en daar heb ik er 2 van. 115 op mijn main, maar 113 op mijn alt. Heb maar 2 chars. Als je met Alchemy die draak bedoelt waar je in kunt veranderen, dan denk ik ja, maar zal het zo voor de zekerheid nog even nakijken. Heb die draak zelf ook. Edit: Sandstone Drake kan ook.
Had het eerder over de Raptor. Zijn achievements nu ook account linked? Zo wel makkelijker zijn. Vaak zoeken ze een healer of tank terwijl ik DPS wil gaan en niet op een andere char wil spelen. Als de achievements nu linked zijn maakt het me geen reet uit welke char ik dan kom. Ik meen er toen iets van gelezen te hebben samen met de gelinkte mounts.
Raptor is geen Alchemy mount. Tenminste ik neem aan dat je die Fossilized Raptor bedoelt? Die heb ik zelf dus ik kijk straks wel eens. Het lijkt me dat die ook gewoon account wide is nu.
Kan trouwens best wel zijn dat die wel gewoon op je andere chars te rijden is. Het is namelijk geen class mount en voor zover ik weet zijn alleen class mounts nog charbound.
Nee, zijn allemaal zo gemaakt door de patch. Hoeft niet in te loggen. Zijn nu dus gelinkt aan je account ipv je chars apart.