1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PC] World of Warcraft [Deel 16]

Discussie in 'Games' gestart door Angelus, 14 jan 2011.

1. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.775
    Op Armory wel ja, voor zover ik mijn eigen heb nagekeken. Ik zou zeggen, log eens in op Battle.net en kijk zelf. Armory is nog wel under construction, maar over een paar dagen moet het ergste wel voorbij zijn.

Ik geef je bij deze voor de zekerheid mijn armory even, dan kun je even rondneuzen:
    http://eu.battle.net/wow/en/character/runetotem/menora/simple

Er staat hier alleen dat het nog niet beschikbaar is, maar ik zei al dat de boel nog under construction. Geef het een aantal dagen, en anders moet je het vlak voor de launch van MOP nog eens proberen.

Na die tijd gaat Armory ook weer under construction voor de hoofd toevoegingen van de expansion.

2. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Zie daar niet dat achievements gelinked zijn. Geldt die BoA ook voor andere factie or server?

3. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.775
    Dat weet ik niet, ben namelijk full Alliance en speel ook niet op andere servers. Ik zou Google eens proberen, want ik ken namelijk niet alle details uit mijn hoofd.

4. Maikel BRL

Maikel BRL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Kan iemand mij een Scroll of Resscuraction sturen? Wie het eerst komt....

Edit:

Zie nu net dit ' To be eligible to receive a Scroll of Resurrection, your friend must have a full (non-Starter Edition) World of Warcraft account, and their account must have been inactive (without an active subscription) on or before March 4th, 2012.' Jammer dat mijn account inactive is sinds 14 maart |:-

Laatst bewerkt: 1 sep 2012
  5. heuft

heuft Active Member

Leuk Bevonden:
    53
    fijn, had ik alles weer een beetje op de rit, krijg je een update. alles weer weg en gereset..ha ha.

6. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.775
    Elke twee jaar zo ongeveer. ;)

7. Pride

Pride Active Member

Leuk Bevonden:
    397
    Mannen, account van een maat van mij is gelocked op battle.net. Er word gezegd dat zijn account gelocked is door suspicious activitie. Maar hij kan wel gewoon spelen... Nu proberen we zijn wachtwoord te veranderen maar zijn secret question is veranderd... wat is hier aan te doen? Blizzard neemt niet op als we die bellen.

8. heuft

heuft Active Member

Leuk Bevonden:
    53
    ja maar ik had het net een week geleden geinstalleerd op mijn nieuwste pc..had beter nog een weekje kunnen wachten..ha ha.

zoek nog steeds een anders realm, met leuke Horde guild.

9. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.775
    Zuur. :+

Probeer Nordrassil eens. Zitten veel Hordies daar en realm gaat redelijk op in Alliance - Horde verhoudingen. Weet niet of er super guilds zitten, maar misschien dat je dat via Wow head of Armory kunt uitvogelen. ;)

10. NuclearGoat

NuclearGoat PSN: Acrillic

Leuk Bevonden:
    863
    Pffff, 206 runs Strat en heb tot nu toe 2x die Runeblade. Nogsteeds niet de Deathcharger :mad:.

11. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Had mount op 1e run :)

12. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.775
    Die LK mount? Gewoon kopen van AH. :cool:

13. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Baron Mount heeft ie het over ;)

14. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.775
    En die had jij op je eerste run? 8)

Verdorie, 19 keer bij mij. Die van Magister Terrace in 12, die met die Blood Elf endboss.

Guildies van destijds waren echt woedend dat ik hem eerder had. Gezonde woede. :+

15. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Tja Anzu heb ik per char wel bijna 100x gedaan. Dus rond de 300ste run had ik die pas. Compenseert weer ;)

16. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.775
    Nou, beetje maar, want ik deed er ook 150+ over. ;)

17. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.775
    Krijgen we in MOP nou ook een eigen Tabard zoals de Banners in Diablo III?

Ik zit echt al sinds ik in een guild zit te springen om een eigen tabard. Had een lange tijd geleden eens een topic geopend daarover, op het suggestions forum.

Wil graag oude vrienden eren door hun familie guild tabard over te nemen. Ik weet dat ze er geen problemen mee hebben, daarom zou ik het ook zo vet vinden.

18. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Hoelang moet je niet spelen voor een scroll?

19. Muamba123

Muamba123 FC TWENTE

Leuk Bevonden:
    7
    3 maand

20. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.775
    Bleegh. Door die laatste patch in eens (even) geen zin meer om te spelen. Misschien komt het met de expansion wel weer.

Echter erger ik me gruwelijk aan die achterlijke pet battles toevoeging, maar dat zal ik voor lief moet nemen neem ik aan als ik de expansion wil spelen. :emo:

Deel Deze Pagina