1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PC] World of Warcraft [Deel 16]

Discussie in 'Games' gestart door Angelus, 14 jan 2011.

1. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Ze praten over cooldowns die zonder voor damage mitigation of stamina increase etc. Dus niet CDs waardoor je maar hate krijgt.

2. DutchNeon

DutchNeon Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb ook een tank en dat weet ik. Daarom zei ik ook als ze doodgaan en dat ze het hadden kunnen voorkomen dmv een def. CD. Tevens heb je maar weinig pulls in raids naast trash. Dan is het roteren van CDs op bepaalde momenten van belang (bosses).

Zo schat ik bij 5mans healers in en begin dan op bepaalde percentages van m'n HP met CDs of als het grote pulls zijn (waarbij DKs de luxe hebbe van AMS :) ).

Edit: Army of the Dead kan je makkelijk op raid bosses gebruiken als DPS boost. Als tank kan je het als def. CD gebruiken en dit dan weer in combinatie met Death Pact (als bijv Raise Dead op cooldown is). Je kan het zelfs als def. CD in een 5man gebruiken als je zelf (als tank) of de tank (bijna) doodgaat, gezien de ghouls de damage tijdelijk zelf nemen ipv de tank.

Laatst bewerkt: 11 mrt 2011
  3. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Hij heeft het ook oevr 5-man (normals) en daar maak je wat meer pulls.

4. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Nu de FFXI server voor onbepaalde tijd down zijn i.v.m. de aarbeving denk ik eraan om deze weer tijdelijk op te pakken. Wil alleen schievements gaan hunten denk ik. Kan ik daarvoor beter Paladin of Hunter gebruiken? Zijn ook nog een aantal dungeon achievemements die ik moet.

5. Inferius

Inferius Baller.

Leuk Bevonden:
    45
    Prot pala for sure.

6. DutchNeon

DutchNeon Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Perm ban van WoW :p botting.

Zien of ik m'n account trug krijg maar denk het niet. Ook soort van opluchting, alhoewel dat wel gek klinkt. Heel misschien opnieuw beginnen maar denk het niet gezien wat ik op m'n main had behaald en daar niet opnieuw zin in heb.

Waarschijnlijk weer terug naar EVE Online of geen MMORPG meer.

7. mattiejj

mattiejj Registered Muser

Leuk Bevonden:
    15
    :x

8. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Haha wat had je gedaan dan?

9. Conquistador

Conquistador XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5
    Gebot misschien :p

10. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Ja maar wat precies dan? Zie niet echt het nut van botten in deze game. Gold verdien je net zo makkelijk op de AH. Of hij moet een AH bot gebruikt hebben ;)

11. DutchNeon

DutchNeon Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Archeology. Had na ~100 Tol'Vir artifacts een beetje gehad om zelf die mount te krijgen. Zelfs met de bot heb ik em niet gekregen :p

Had daarnaast 30K over wat accounts verspreid dus geld was geen probleem en botte daar ook niet voor.

Laatst bewerkt: 16 mrt 2011
  12. Pim

Pim XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    76
    Harr harr.

13. Legacy

Legacy Dodelijk

Leuk Bevonden:
    0
    Gelukkig, weer een 'valsspeler' minder. \o/

Ik ben ook met de mount bezig en noway dat ik een bot ga gebruiken, ik heb nu zo'n 60 Tol'Vir Artifacts gedaan.

14. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Perm ban vind ik sowieso wat overdreven. Je wordt van de mount niet beter en je benadeeld andere spelers toch niet? Maand was beter geweest IMO, maar ben het met anderen eens. Vals spelen hoort gewoon niet...

15. Legacy

Legacy Dodelijk

Leuk Bevonden:
    0
    Nouja het wordt overal duidelijk aangegeven, dat is dus een risico wat je neemt.

16. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.777
    Gast uit mijn eerste guild die gebruikte een fishing bot en ik geloof dat die tijden geleden al gepakt is. In een dag ofzo naar 450 fishing destijds. Je vraagt er inderdaad om als je gepakt word.

17. DutchNeon

DutchNeon Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Perm ban is vanwege een banwave van de Archeology bot. Dan zijn ze altijd wat veller in bans dan normaal (normaal krijg je een 72hr suspension + last warning voor botting). En ja, ik wist de risicos. Ik zit hier dan ook niet te Q_Qen.

Maar goed, ga waarschijnlijk gewoon opnieuw beginnen maar moet nu een nieuwe main class kiezen. Wil geen Lock meer als main :p Ook andere realm, gezien Al'Akir zo verslechterd is sinds begin WotLK.

Zit te denken aan Priest of DK (tanking op DK vond ik erg leuk) maar wil ook beetje PVP gericht kijken (Arena, bgs etc). Realm weet ik nog niet.

In de tussentijd Mount & Blade: Warband spelen voordat ik besluit om opnieuw te beginnen.

18. smisser

smisser Girlpower!

Leuk Bevonden:
    0
    Anders ga je voor protection paladin.

* Ik zou persoonlijk op dit moment nooit een bot willen gebruiken omdat alles toch al een beetje te simpel is ! *

Je bedoelt toch wel de officiele waar je voor hebt betaald?
    En permban is dat account gericht of character?

19. DutchNeon

DutchNeon Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Perm ban is account gericht. Moet dus nieuwe keys kopen als ik opnieuw wil beginnen :p

20. smisser

smisser Girlpower!

Leuk Bevonden:
    0
    Je bent gek xD |:- :x

Deel Deze Pagina