Is er een minimum level om bij de black market AH te komen? Ik wil namelijk eens kijken wat er op andere servers verkocht wordt.
Je kan er al vroeg bij komen Als je lvl 87 bent en bijna klaar bent in VotFW en de quests gaat krijgen om in Kun-Lai Summit te gaan levelen. Ze zit in een gebouw op de weg daarnaar toe. Momenteel zit ik even in de Black market AH te kijken en er staan maar 4 items op, van een tabard tot een ilvl 509 cloth item. En je kan niet zien wat er op andere servers verkocht word. De server waar jij op speelt bied items aan op deze AH, niet de spelers
Ik vind het anders best vervelend soms. Vooral als je moet wachten tot een hele 40man raid groep bij elkaar is. Sommige mensen kunnen dan echt vervelend ongeduldig worden. Voor kleine 6 man groepjes kan ik het begrijpen. Maar voor World raids en dergelijke is het toch wel handig. Vooral als je moet opschieten omdat de Horde ook aan het klaar maken is.
Daar heb je gelijk in, maar het nadeel van die Mass Summon, althans op mijn server, is dat de mensen ongelooflijk lui werden. Op het laatst motiveerde mij dat om ze een schop onder hun digitale kont te geven, juist omdat ik eerder zo lui kon zijn. Ik ging nog niet altijd als eerste er heen, maar het is gewoon irritant om te moeten wachten om mensen. Met Open World Raids zal dat wat lastiger gaan, misschien omdat je dat niet kunt plannen op een kalender. Alleen die kalender events weet ook iedereen dat ze op een bepaalde tijd zijn en dan wil ik ook, zeker als ik zou leaden, dat iedereen op tijd is en op de juiste plaats. Van mijn part log je de avond van te voren uit op de plek van de raid. Je moet gewoon op tijd komen, zowel in Real Life, als in WoW als je afspraken maakt. Anders moet je je gewoon niet opgeven, dan scheelt een hoop chagrijnige mensen die willen raiden.
Staan meestal maar 3-4 items. Het is niet een AH waar je geld op kan verdienen sinds je er zelf niks op kan zetten. Goede items en rare items kosten al gauw 100k+ daar.
Ding: 87 en hopelijk krijg ik nu sneller door dat er meer quests zijn dan de storyloremaster quests van Pandaria. Ik doe echt alles, maar heb het idee dat niet alles voor Loremaster gedaan hoeft te worden. Is hier een manier voor om daar achter te komen?
Als je gewoon de quest line volgt krijg je idd de loremaster achievement voor die zone. Heb je bv alles gedaan en denk je nog wat gemist te hebben, kijk dan eens op je map en zoek naar een "quest mark". Zo heb ik daardoor nog wat extra quests kunnen doen.
Ja, maar in de oude gebieden had je immers nog wel wat van die grind quests over. Het is meer dat ik die bedoel, want ik ben niet zonder noodzaak van plan letterlijk elke quest op Pandaria te doen. Dat zeg ik omdat ik nog genoeg te doen heb om 90 te worden. Trouwens: Ergens wel een tactloze zet van Blizzard om MOP vlak voor Brewfest en Hallow's End uit te brengen. Nu kan ik waarschijnlijk nog een jaar wachten voor ik weer een poging kan doen. Ik ga er niet tegen aan racen om nog even te proberen een Brewfest mount te halen of later de Hallow's End mount.
Zullen vast nog wel een aantal balance patchen komen. Goed om te horen dat Shaman prima is. In Cata was je target van iedereen omdat je gratis honor was...
De nodige items vervangen en inmiddels ben ik er ook achter wat HIT en EXP moeten zijn voor een DK. Heb nu iig een hoog genoeg i level voor de dungeons tot level 88. Ik moet zeggen dat ze wel iets uitdagender zijn, maar vind ze nog bepaald niet moeilijk. Iemand die mij al kan vertellen hoe moeilijk of makkelijk de Heroics en de Raids zijn?
Heroics zijn super makkelijk (nog niet gewhiped volgens mij ). De raids zijn op normal vergelijkbaar met tier 11 op het begin. Dus een stuk moeilijker dan DS. We zitten nu vast op Elegon, tering die enrage is best lastig te halen .
Zijn die achievements, mount en pets nu account bount of per server of per faction op server? Wil trouwens voor een vriend de game halen. Zag op play.com een battle chest met Vanilla, TBC en LK. Is die in Nederland niet te krijgen? Of waar kan ik het beste (goedkoopste) de games vinden t/m Cata?
Battle chest is in Nederland te krijgen. AL Bugetgaming geprobeerd? Verstuurd van mijn GT-I9100 met Tapatalk