1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PC] World of Warcraft [Deel 16]

Discussie in 'Games' gestart door Angelus, 14 jan 2011.

1. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Dus items/achievements van mij Ally op server X heb ik ook op mijn Horde op server Y?

2. Nukem 007

Nukem 007 Tots units fem força

Leuk Bevonden:
    453
    Zelfde factie in ieder geval wel. Speel zelf alleen Horde of het ook cross faction is weet ik niet. :+

3. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Ergens op een server een Ally aanmaken en je kunt het me vertellen :)

Iemand die het toevallig wel weet?

4. Nukem 007

Leuk Bevonden:
    453
    Ohja, maar ik sta nu al drie kwartier in de queue dus dat gaat even niet. :p

5. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Kan ik trouwens ook recruit-a-friend met 2 spelers te gelijk doen? En als ik een recruit-a-friend mail verstuur naar een vriend kan hij dat dan ook doen als hij bv de battlechest gekocht heeft? Of moet hij dan verplicht vanilla kopen via de link die hij krijgt?

Denk trouwens dat ik voor deze spec ga:

Laatst bewerkt: 8 okt 2012
  6. Brocade

Brocade Active Member

Leuk Bevonden:
    38
    Mounts zijn wel account gebonden, maar een enkele mount kan je niet cross faction gebruiken. Hier een post van Blizzard.

7. NuclearGoat

NuclearGoat PSN: Acrillic

Leuk Bevonden:
    863
    Beter van de cloud serpents. Ben bijna exalted op me main en no way dat ik dat op mijn alt nog een keer ga doen :+.

8. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.775
    Daar heb ik er 5 van. :thumbs:

Net weer een dungeon gedaan om wat sneller te levelen. Ik heb nog een hoop 397 gear, maar al al een aantal 400+ stukken gear. Ik haal ongeveer 15 tot 17K nu met mijn eigen build, geplukt van een of andere speler van het voormalige Knights of Honor. Rotation zelfde als die in Cata. Ik heb alleen het idee dat ik getrolled werd, maar voor de experts: Menora, Runetotem, Alliance @ Armory.

Ik ben nog lang geen level 90, maar tegen die tijd kan ik wel een goede build en dus gylphs ook gebruiken. Ik zoek altijd op spelers met een hoge account/achievement score, maar dat zegt niets meer tegenwoordig en eigenlijks is het gewoon dom.

Niet echt een idee of ik hier iets vreselijks fout doe, maar zoals ik al zei: Check bovenstaande post even via mijn armory.

9. NuclearGoat

NuclearGoat PSN: Acrillic

Leuk Bevonden:
    863
    Je hebt nou geen build meer die het beste is. Je zult nu moeten aanpassen per boss. Zo heb ik in mijn laatste 3 een single target, aoe en een aoe met healing zitten (retri pala).
    Ik zie dat je netjes gereforged hebt naar 7.5% hit en exp, dat is in ieder geval goed. Voor de rest raad ik je aan deze guide door te nemen: http://www.icy-veins.com/unholy-death-knight-wow-pve-dps-guide

Laatst bewerkt: 8 okt 2012
  10. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.775
    En die guide ziet er nog overzichtelijk uit ook, althans de hoofdpagina die je linkte. Toppie!

Dat van die 7,5% heb ik van een guildie, heb je mij weer met mijn verantwoording, maar beter nu dan als ik weer iets te loslippig over dingen word. Ik probeer me er ook op te focussen niet te snel te reageren, en dat gaat imo beter nu ik het huis uit ben en toch een aardig stukje minder tijd voor XBW heb. :+

On topic: Ik krijg meer zin om level 90 te halen op deze manier, maar ik blijf balen over wat ik in een eerdere post zei m.b.t. de release van MOP.

11. heuft

heuft Active Member

Leuk Bevonden:
    53
    weet iemand hoe je dat koken in Valley of the Four Winds kan doen? er is die plek waar veel koks staan, de een gril de ander stoven en zo nog meer. maar ik kan daar niets leren. ik moet bijvoorbeeld eerst een grill master zijn ofzo iets. maar hoe wordt ik dat? moet ik dan eerst de daily quests daar doen?

12. Nukem 007

Leuk Bevonden:
    453
    Level 90. :D

Oh en lol'd. :lol:
    (beetje crappy screenshot maarja).

13. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Hmm geen Subtlety Shaman.

Monk of Warrior? Speel zowel PvE als PvP. Wat raden jullie aan?

14. Inferius

Inferius Baller.

Leuk Bevonden:
    45
    Waar de neuk heb jij het over? Sub shaman? :+

Warrior by far, samen met BM hunters meest OP in pvp en beste tanks in pve, pve dps is normaal vergeleken met de rest.

15. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Check plaatje een paar posts hier boven. Stond zo bij mijn account :)

16. Sjorrit

Sjorrit w0t!

Leuk Bevonden:
    22
    Heb je alle graphics op medium staan ofzo? ziet er niet uit :p (no offence)

EDIT: En zomg @yellow die nog geen max level is en nu al zich druk maakt om gear/build? :')

17. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.775
    Gast, het was net zo leuk in dit topic. :+

En praat maar niet, want het werkt gewoon die guide. :p

18. Nukem 007

Leuk Bevonden:
    453
    Op low zelfs. :+ Graphics maak ik me niet druk om wil gewoon zo soepel mogelijk spelen.

En btw dat was trouwens Athene die mij vraagt hoe honor te grinden. :cool:

19. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Toch niet zo raar dat een noob je dat vraagt?

20. Nukem 007

Leuk Bevonden:
    453
    Haha ja. :+

Inmiddels al twee conquest items kunnen kopen. Arena gedaan met BM hunter, ziek veel damage haha. :cool: Alleen tegen warriors kan ik echt niks (ben disc priest).
    Komende dagen nog wat boe season 12 vervangen door honor items en hopen dat de Firescribe Dagger eens dropt in Mogu'shan Palace. :emo:

Net de Sha of Anger gekilled! Echt tof zo'n world boss met 40 man. Dropte i496 legs voor me, helaas wel pve. :'-(

Laatst bewerkt: 10 okt 2012

Deel Deze Pagina