1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PC] World of Warcraft [Deel 16]

Discussie in 'Games' gestart door Angelus, 14 jan 2011.

1. Inferius

Inferius Baller.

Leuk Bevonden:
    45
    Lol, hoe lucky ben je als je meteen legs loot dan. 0.3% kans.

2. Brocade

Brocade Active Member

Leuk Bevonden:
    38
    Have to say: Waarbij ik eerst toen MoP live ging, tegen mezelf aan het vloeken was waarom ik eigenlijk mijn paladin ben gaan levelelen naar 90 (dps was ronduit slecht en kon me totaal niet vinden in de nieuwe rotation...).

Nu mijn character op 1 item na (helm) klaar is om te raiden, eindelijk hit/expertise capped is en ik de rotation eindelijk door heb, kom ik op mijn woorden terug en vind ik het serieus heerlijk om met deze toon te spelen. Op bosses komt mijn dps aardig tegen de 50k (soms zelfs 55/60k) dps aan en op trash krijg ik de dps ook aardig onder de knie.

Nu nog even voor mijn helm farmen en dan klaar voor mijn eerste raid. Ik ben benieuwd hoe dat gaat dan :)

3. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.775
    Zo, Pala spec en gylphs ook even aangepast. Die ga ik wel een keertje gebruiken als ik level 90 ben op mijn main. Zo net ook 88 gedinged. Ik haal het niet voor zaterdag 89 te worden denk ik, als Brewfest afloopt, maar ik hoop zeker nog 89 te worden en mee te kunnen doen aan de mount runs op Hallow's End.

En ja, had idd al lang level 90 kunnen zijn, maar word een beetje gestoord van al het grinden, hoewel het minder ergelijk is dan in eerdere expansions. :+

4. Nukem 007

Nukem 007 Tots units fem força

Leuk Bevonden:
    453
    Echt? :eek: Had zelfs ook nog veel geluk met de invite (was de eerste die whisperde), terwijl de hele general chat volstaat met berichten als: 'paying 10k for Sha invite'. *)

5. Juunanagou

Juunanagou Live streamer XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.066
    10k voor een Sha invite wut. :+

Also ik loote vorige week de nieuwe set Gloves en de Season 12 Conquest gloves bij Sha. Sha is echt awesome in drops. :D

En de nieuwe LFR loot systeem is ook top. Deze week 2 items geloot. Terwijl het in Cata 3 weken duurde voor ik uberhaubt 1 item had.

6. Inferius

Inferius Baller.

Leuk Bevonden:
    45
    Op Outland spawned Sha sowieso om de 15-20 minuten, dus betalen voor een invite is echt te gek voor woorden.

7. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.775
    Vertel ons wat, begrijp je punt tot hier volkomen. 8)

8. San

San Active Member

Leuk Bevonden:
    20
    Jemig, net per ongeluk need gedrukt op een item maar ik was zo op de automatische piloot dat ik ook meteen de party leavede. Nu werd er een speler zo boos en mij vertelde dat ik vanaf nu maar een hele goede internet beveiliging nodig had...

Wat zou hij kunnen doen? :confused:

9. Mark_PSV

Mark_PSV Active Member

Leuk Bevonden:
    0
  10. San

San Active Member

Leuk Bevonden:
    20
    Haha thanks, meestal maak ik mijzelf ook altijd nét iets teveel zorgen...

11. Inferius

Inferius Baller.

Leuk Bevonden:
    45
    Jou trollen zoals al gelukt is. :p

12. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.775
    Lang leve de Authenticator. :+

13. San

San Active Member

Leuk Bevonden:
    20
    D'oh, afijn. Gelukkig loop ik geen risico dus!

Daarnaast relevant nieuws, ilvl 461, lekker de LFR doen dus en dat allemaal vanaf dinsdag spelen haha!

14. Brocade

Brocade Active Member

Leuk Bevonden:
    38
    Lol, bij mij is het dus echt andersom. In cata was ik binnen no time geared met mijn spec (zowel tank als dps). Nu lijkt het wel eeuwen te duren eerder ik volledig geared ben. Ik ben nu al bijna 2 weken lvl 90 en nog steeds mis ik 1 item met mijn dps set -_-

15. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.775
    Wil je sinds meer dan een jaar weer een namechange doen, doet die service het niet goed. Dan maar een complete appereance change. :mad::+

Nee, GForce & co., ga niet weer verslaafd raken aan name changes etc etc. :+

16. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    RaF is echt ziek. Speel nu met 2 andere spelers samen. Complete ik een random dungeon ga ik 4 lvls in 1 keer omhoog ^^

17. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.775
    RaF? En op welk level zit je dan? Kan niet anders dan heel laag zijn, want dat heb ik zelf ook wel meegemaakt toen ik nog veel mijn Paladin levelde.

18. Graveheart

Graveheart Groovy XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.548
    Recruit a Friend.

19. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Ging net op andere char Gnomer in op lvl25 en kwam er lvl32 uit. Was nog geen 30min ^^

20. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.775
    Heerlijk. Ik merk het nu ook bij mijn Paladin op level 71. Ik was nog maar net level 70 en 2 instances verder en ik zat op 71. Nu al op een kwart naar 72.

Hulde dat Blizzard dit soort dingen wel aanpast.

En ik tank als een malle op deze levels atm, maar ik zal zeker waken voor onderschatting later.

Heb Omen geinstalleerd en die meet op sommige momenten 92.5 K TPS. 8)

Deel Deze Pagina