1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PC] World of Warcraft [Deel 16]

Discussie in 'Games' gestart door Angelus, 14 jan 2011.

1. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.775
    Ja, die quests inderdaad. Je hebt al toegang tot de dungeon, maar de quests komen soms pas een level later. Ik wil eigenlijks alleen maar de dungeons spelen die op dat moment quests hebben. Als het niet anders kan, omdat er teveel XP nodig is per level, dan herhaal ik wel.

@ GForce: Ja, maar die is verwijderd toen ik een lang geleden een keer een hack had. Er is zoveel mee geklooid toen dat ik alleen Gold voor verloren items kreeg en eigenlijks alleen mijn Heirlooms terug kreeg. Deze Paladin is nu een stuk beter al omdat ik het tanken tot dusverre prima onder controle heb. Wel veel AoE, maar dat maakt op moment geen ruk uit.

2. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Paladin is voor AoE tanken zeker nice. Makkelijk ook nog. Hammer of the Righteous, Concecration, Holy Wrath. Low lvl instance tanken is echt easy mode op Pala.

Speel nu met 2 vrienden RaF. 1 Pala Tank en dan andere Mage. Ik speel al Druid healer. Tank heeft nog nooit WoW gespeeld, maar verliest nooit agro.

3. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.775
    Ik verlies ook nooit agrro, nu nog niet althans. Ik hield zelfs bijna full aggro toen ik met level 76 samen met een level 80 in een instance zat. Gelukkig had hij verstand van zijn roll waardoor het niet zo'n ramp was dat ik af en toe aggro verloor, wat door het levelverschil kwam.

4. Nukem 007

Nukem 007 Tots units fem força

Leuk Bevonden:
    453
    Ben er even klaar mee. Priest is helemaal klaar qua gear, maar kan gewoon helemaal niks en zit pas op 1.2k rating. :'-(

Ik hoor het wel als ze disc een buff geven ipv nog meer nerfen. _0/

5. Inferius

Inferius Baller.

Leuk Bevonden:
    45
    Het is gewoon die belachelijke burst van warriors en BM hunters joh. Ik ben ook full geared resto druid, maar voel me tegen sommige setups echt een natte dweil.

6. Nukem 007

Leuk Bevonden:
    453
    Dat ook. Maar in vergelijking met andere healing specs is disc waarschijnlijkst het slechtst; mana regen zuigt, nu was dit vroeger ook al zo maar toen had je nog manaburn om te compenseren, dispell heeft een cooldown, shields krijgen nerfs, slechte offensive abilities.

7. Inferius

Inferius Baller.

Leuk Bevonden:
    45
    Heb je mana regen nodig dan? Ik heb zojuist al mijn spirit maar gereforged naar een main stat, want eer dat ik OOM ben is de partij o.i.d. toch al lang afgelopen. Alle healing classes dispel heeft een cooldown (waar ik zelfs blij mee ben met de change). Over shields kan ik niet mee praten sinds druids die niet hebben. ;)

8. mattiejj

mattiejj Registered Muser

Leuk Bevonden:
    15
    Kan je spirit reforgen naar een main stat? :eek:

9. Inferius

Inferius Baller.

Leuk Bevonden:
    45
    Jup. Maar volgens mij verwoorde ik het verkeerd, want je kan spirit alleen reforgen naar haste/hit/mastery etc, niet naar strenght/agi/int. :)

10. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.775
    Met mijn Paladin aan het levelen. Oculus doe ik dus nooit weer he. Echt iedere verdomde keer falen ze op de laatste boss. Healer neemt geen green drake, dps neemt een tank drake en een andere dps nam een healer drake. Da fuck. Ik uitleggen en pas na een healer kick en 3 fails snapten ze het. :F:

11. Looney

Looney Active Member

Leuk Bevonden:
    25
  12. Nukem 007

Leuk Bevonden:
    453
    Ik bedoel dat priests het snelste oom gaan. Als ik eens de burst zou overleven heb ik nog weinig kans of ik moet gaan drinken maar daar is niet altijd tijd voor.

Ik vind het gewoon jammer dat ik veel goede abilities verloren ben en er niks goeds voor teruggekregen heb.

13. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Hebt helemaal geen groene nodig. Zeker op normal niet. Daar solo ik de laatste boss voor lvl80.

14. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.775
    Dan moet het echt iets anders zijn, want er wordt gewoon verdacht veel gefaald. Laat maar zitten, want op korte termijn ben ik niet van plan de instance nog weer te doen.

Ook vandaag op precies hetzelfde tijdstip 8 nepmails, van DB III en Runescape gehad. Het blijft lachen die stumpers. :emo:

15. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Denk eerder dat de mensen gewoon niet weten wat ze moeten doen bij die boss.

16. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.775
    Zit wat in, maar zeg het dan gewoon. Een instance later zei iemand namelijk netjes dat het zijn 1e keer was en daar heb je meer aan als mede raider/dungeon speler.

Gisteren mijn main ook 89 gedinged, joepie. :+ Kan ik eindelijk nog wat proeven van Hallow's End, wipe je 3x op die boss. 8)

Vandaag misschien verder met mijn Tankadin, maar ik ben nog met wat andere aantrekkelijke games bezig en ik zal een keer een pumpkin van Hallow's End openen. :cool:

17. Nukem 007

Leuk Bevonden:
    453
  18. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.775
    Nice, maar niet als je hem al hebt en er bijna 4 jaar geleden nog 29,99 voor betaalde. :+

19. Nukem 007

Leuk Bevonden:
    453
    Juist wel, mooi jezelf recruiten. :cool: Vorig jaar ook eens gedaan toen er zo'n aanbieding was.

20. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.775
    Krijg je dan ook alle dingen die bij het recuiten horen? :eek:

Wat moet je er precies voor doen? :9

Deel Deze Pagina