1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PC] World of Warcraft [Deel 16]

Discussie in 'Games' gestart door Angelus, 14 jan 2011.

1. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.775
    Precies, ben daar van de week ook mee begonnen. Het is jammer om na 80 levels afscheid van die gear te moeten nemen.

Dat is wat overdreven, maar omdat je 80 levels lang die gear gedragen hebt is het wel even wennen.

Mede door doe heirlooms bonus kon ik eigenlijks op mijn dooie gemak tijdens dungeons een rotation uitzoeken. Ik tot level 80 aggro als een malle, dus dat kwam allemaal goed uit.

Nu nog niet weer in een dungeon gezeten, vanwege i level, maar dat komt wel weer goed.

Ik ben al lang blij met mezelf dat ik die Paladin helemaal zelf heb opgebouwd, op de nieuwe spec van na MOP na dan. Ik heb tijdens tanken een aggro van gemiddeld 55K ongeveer. Hopelijk kan ik deze lijn door zetten.

Ik moet alleen niet teveel gold uitgeven, want daar moet ik het nog wel even mee doen.

2. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Twijfel wat ik moet gaan spelen. Heb nu Druid op 85 met 2 vrienden met RaF. Echter speel ik alleen Resto en wil ook DPS, maar zowel Feral als Balance vind ik gewoon kut. Zit dus te denken om mijn Paladin of Shaman over te zetten naar Alliance. Wil iig Healer als MS gebruiken en Healer/DPS in PvP. Iemand een reden waarom Paladin of Shaman?

3. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Anyone?

4. Inferius

Inferius Baller.

Leuk Bevonden:
    45
    Appels met peren.

5. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Shaman DPS of Paladin DPS voor PvP dan?

6. Inferius

Inferius Baller.

Leuk Bevonden:
    45
    Nog steeds appels en peren. Maar retridins staan bijna onderaan de food-chain in pvp als je dat wilt horen.

7. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Dat wilde ik horen. Bedankt.

8. Maikel BRL

Maikel BRL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Speel zelf Elemental pvp en pve en dat is op dit moment echt ruk.

9. Inferius

Inferius Baller.

Leuk Bevonden:
    45
    Shamans staan ook niet veel hoger in de foodchain idd. :+ Enhance is nog wel 'ok', maar als elemental word je getrained waar je u tegen zegt. Resto shammies zijn dan wel weer de sterkste healers atm.

10. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.775
    Hoe doen ze het nu met gear in raids en dungeons? Ik zie bij de JP en Valor vendors alleen maar oude meuk.

Ik meende iets te hebben gelezen dat er een nieuwe systeempje is voor tijdens dungeons en raids zelf.

Heb vandaag wel een level 90 zwaard geloot bij Headless, maar het is niet een voor mijn class. Wel 45 vendor gold waard. Jammer genoeg soulbound dus.

11. Maikel BRL

Maikel BRL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Je moet rep halen voor bepaalde factions wil je gear voor valors kopen. Ik heb op dit moment dus ook al 2500 valer staan maar nog geen rep, kwam ik te laat achter |:- Ben er wel mee bezig.

Elemental pvp wordt alweer wat leuker nu ik er zelf na een aantal maanden niet spelen weer een beetje inkom, maar me dmg is echt ruk zonder mijn cooldowns :mad:

12. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.775
    Thanx.

Vandaag even mijn alt een beetje gefinetuned. Ik kan nog niet zoveel met nog een hoop crap gear, maar wel leuk dat je group vraagt of je wilt blijven. Alleen niet gedaan, heb andere dingen. :+

13. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Heb ook nog een Hunter wordt zoek niet echt een OP class voor pvp, maar ook niet een class die kill on sight is. Als Ele Shaman was ik altijd main target in Cata...

Was ook een Warrior aan het lvln maar lees dat die ook nog vrij OP is...moelijk allemaal die keuzes en te weinig tijd om alles uit te proberen.

Als ik mijn Hunter naar Alliance zet kan ik dan nog steeds het beste Human nemen voor PvP?

14. Inferius

Inferius Baller.

Leuk Bevonden:
    45
    Ja wat wil je nou precies horen? :emo: Speel gewoon lekker de class die je het leukst lijkt. Wil je FotM, kies dan hunter.

15. Pim

Pim XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    76
    Hunter is in het begin altijd OP en verliest het later in de expansion. 8)

Verder eens met Infie; elke class is viable als je er goed in bent.

16. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Ik kan nooit keuzes maken...dat is mijn probleem.

17. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.775
    We zitten in hetzelfde schuitje. Als je wilt voorkomen dat Inferius je weer niet begrijpt, is mijn advies erbij te zeggen dat je geen keuzes kan maken.

Ik probeer dat ook zoveel mogelijk te doen hier, dingen aangeven. ;)

18. Juunanagou

Juunanagou Live streamer XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.066
    Als Enh Shaman zit je niet echt hoog in PVP je doet wel decent dps maar het probleem is nog steeds de lack aan CC spells Met een goede healer in je team gaat het me wel goed af tho. Maar solo kan echt horrible zijn.

In PvE doe ik het ook descent heb niet al te beste gear ilevel 470 atm met 3 pvp items. En zit meestal aan de top of 2de plek in dungeons.

Kan niet spreken over Elemental aangezien ik dit nooit heb gedaan.

19. Inferius

Inferius Baller.

Leuk Bevonden:
    45
    Elemental kan in arena echt niks klaar krijgen. Resto is dan gewoon beste keuze, enhance is wel 'ok' in bepaalde setups.

20. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Heb altijd veel meer RBG gespeeld dan Arena.

Deel Deze Pagina