1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PC] World of Warcraft [Deel 16]

Discussie in 'Games' gestart door Angelus, 14 jan 2011.

1. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.776
    Eens.

@ DutchNeon: Waarom man? Had je in eerste plaats aan de regels gehouden. Ik kan me voorstellen als ik en smisser niet de enige zijn die je voor gek verklaren hier. Eeuwig zonde hoor. =(

2. smisser

smisser Girlpower!

Leuk Bevonden:
    0
    Er zijn ook nog andere alternatieven, maarjah..
    Ik kan me ook wel voorstellen dat je weer opnieuw wil beginnen ... ook al is het zonde van het geld enzevoort.

Als ik wordt geband dan zou ik wel gaan Q_Q en hoor !
    60-70 Euro's erin gegooit ( Speel nog maar 2 weken ofzo :p ) en dan permban O_O
    Damn :p ik zou gek worden hahaha :p

3. DutchNeon

DutchNeon Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik speelde 2.5 jaar op de account die nu verbannen is :p Had ook redelijk wat dingen op m'n main die je nu niet meer kan krijgen of in ieder geval heel moeilijk te krijgen zijn.

Maar toch, opnieuw beginnen weet ik niet zeker. Zit nu ook heel erg te neigen richting EVE Online, gezien ik daar een account heb van 3 maanden oud. Speelde dat namelijk voor WoW.

Echter is opnieuw beginnen wel iets mooi; een soort frisse start. Kan ik een nieuwe class als main nemen en een nieuwe realm en nu 1-85 vanuit Cataclysm ervaren (alts levelen op m'n oude account niet meegerekend).

Maarjah ik botte sinds februari. Archeology is ook het enige wat ik gebot had :p

4. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Succes daar gaat je leven ^^

5. DutchNeon

DutchNeon Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hoe bedoel je? EVE Online is best leuk maar heeft een aardige learning curve. Zal dat weer allemaal moeten leren om m'n Abaddon te kunnen vliegen :p

En met WoW had ik al soort van m'n leven vergooid, in ieder geval volgens de media :p

http://wiki.eveonline.com/en/wiki/Abaddon

6. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Dat bedoel ik. Gaan veel meer uren in zitten dan in WoW ;)

7. DutchNeon

DutchNeon Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dat valt welt mee. Het "levelen" oftewel skills leren voor je characters gaat passief in EVE. Je gooit ze in een queue en je leert de skills zelfs als je offline bent. Echter zijn er er wel skills die bijna een half jaar duren voordat je ze geleerd hebt.

Edit: En om het weer te leren de volgende guide doorlezen

http://www.isktheguide.com/

Laatst bewerkt: 16 mrt 2011
  8. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.776
    @ DutchNeon: Je bent van harte welkom op mijn server, maar als je van PvP houd kun je beter naar Tarren Mill gaan denk ik. Pim, Furies en ik zitten daar ook met een of meerdere chars. Ikzelf zit met mijn main op Runetotem. Op beide realms Alliance.

9. Maikel BRL

Maikel BRL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Een bot is een bot toch? Maakt niet uit voor wat je hem gebruikt, ik ken verder ook mensen die het gebruiken om te lvlen :x

10. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Dat is waar en het stelen van een kauwgombal of een TV is het zelfde. Maar ik vind dat er nog steeds een verschil tussen zit. Hier is het contrast natuurlijk niet zo groot maar ik vind het nog steeds anders (minder erg) als zaken waar je maar een 24, 72 of week ban voor krijgt.

11. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.776
    Ik vond het vissen een ramp om te levelen, net als mijn main professions. Echter wel allemaal zelf gedaan, ook al was kostte het een fortuin. Inmiddels heeft me dat ook alweer een fortuin opgeleverd gezien de prijzen die je kan vragen op AH. Met de winst levelde ik andere professions verder. Ik ken gasten die hebben op meerdere chars alle 6 professions die een char kan hebben op de volle 100 procent geleveld. Die handelen ook alleen maar met hun professions en verder niets. Een guildie van mij is zo'n type geloof ik en die gast heeft al heel wat wow vrienden verloren aan bots. Hij moet er zelf ook niks van hebben.

12. DutchNeon

DutchNeon Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ongeacht dat het stom was, was ik wel bewust van de risico's. Ergens is het wel grappig dat ik nu geen WoW kan spelen maar heb wel erg de neiging om gewoon opnieuw te beginnen. Geld is niet echt een issue. Maarjah, 70 euro voor de nieuwe keys is wel zonde.

-----------------------------------------------------------------

Nu zit ik te twijvelen of ik me keuze laat berusten op patch 4.1. Dat classes generfed worden heb ik niet zo probleem mee, maar nu ik een nieuwe class als main wil laat ik mezelf nogal snel beïnvloeden door patch changes (PvP wise).

Zit erg te neigen richting Priest. Priests als Disc/Shadow voor PvP heeft altijd wel viable comps gehad en ik kan dan eindelijk eens healen op m'n main naast DPS. Tegelijk lijkt Shadow deels op Affliction van Locks. DK is ook een keuze. Voor de ban zat ik eigenlijk alleen nog maar op m'n DK voor PvP (BGs om m'n honor gear te krijgen) waarbij Unholy gewoon zo leuk en sterk is in Bgs. Terwijl m'n Lock m'n main was had ik het gevoel dat ik m'n DK veel beter speelde in PvP.

Paladin weet ik niet. Class heeft me nooit echt geboeid. PvE wise wel maar PvP wise niet echt. Pallys zijn zo makkelijk te kiten. Warrior gaat het niet worden. Heb al meerdere keren een Warrior proberen te levelen. Intercept jumping vond ik gewoon vet maar de rest vond ik maar oninteressant. Tevens ben ik meer een caster liefhebber.

-----------------------------------------------------------------

Mensen misschien nog tips voor een class en misschien een realm?
    Liefst een PvP server waarbij de population hoog is, A to H balanced of een beetje Horde favored en goede PvP mogelijkheden op het gebied van arena/bg partners/guilds. PvE mag ook maar ga denk ik nu eens meer focussen op PvP.

Ga trouwens Horde, denk Undead female :)

Laatst bewerkt: 17 mrt 2011
  13. Angelus

Angelus Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Een mage? Het is een caster en op het moment prima in PVP.

14. Seh

Seh Guest

Ik zou even stoppen, weet niet wat voor plaats WoW in je leven inneemt. Maar zo ziet het eruit alsof je blij bent dat je er vanaf bent (verslaving?).8)

15. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.776
    Gisteren mijn 30ste exalted reputation gehaald. Na lange tijd geen rep levelen meer gedaan te hebben op mijn main, gisteren de 30ste dus gehaald. De laatste twee waren Stormpike Guard en Lower City. Op die laatste helaas nog geen Anzu mount en ik ben bang dat ik mijn doel binnen de 20 pogingen ook niet ga halen. Had dat wel met The Oracles en Rivendare mounts.

Ik moet dus helaas nog een aantal keren terug voor de mount van Anzu. :cool:

16. DutchNeon

DutchNeon Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Mwhah. Het is nu meer dat je bijvoorbeeld geen dailies en random hc hoeft te doen. Niet dat het nodig was maar zo kon je wel bijblijven bij je guildies. Was altijd geneigd om bepaalde dingen te doen elke dag in WoW. Ook achievements, raiden en such.

Maarjah, ik speelde WoW wel teveel :p

17. Legacy

Legacy Dodelijk

Leuk Bevonden:
    0
    Wat was je /played? :)

18. Inferius

Inferius Baller.

Leuk Bevonden:
    45
    De mijne is sick, dus daar ga ik niet eens op in. :emo:

19. Legacy

Legacy Dodelijk

Leuk Bevonden:
    0

Valt nog wel mee. *)

Ziektewet sinds november, daarom heb ik nu al best veel dagen gespeeld op lvl 85. :p

20. smisser

smisser Girlpower!

Leuk Bevonden:
    0
    Ik speel nu ongeveer 2 weken
    En heb op /played 3 dagen nog wat uur ben nu al lvl 68 Yay

Deel Deze Pagina