Ongeacht dat het stom was, was ik wel bewust van de risico's. Ergens is het wel grappig dat ik nu geen WoW kan spelen maar heb wel erg de neiging om gewoon opnieuw te beginnen. Geld is niet echt een issue. Maarjah, 70 euro voor de nieuwe keys is wel zonde.
-----------------------------------------------------------------
Nu zit ik te twijvelen of ik me keuze laat berusten op patch 4.1. Dat classes generfed worden heb ik niet zo probleem mee, maar nu ik een nieuwe class als main wil laat ik mezelf nogal snel beïnvloeden door patch changes (PvP wise).
Zit erg te neigen richting Priest. Priests als Disc/Shadow voor PvP heeft altijd wel viable comps gehad en ik kan dan eindelijk eens healen op m'n main naast DPS. Tegelijk lijkt Shadow deels op Affliction van Locks. DK is ook een keuze. Voor de ban zat ik eigenlijk alleen nog maar op m'n DK voor PvP (BGs om m'n honor gear te krijgen) waarbij Unholy gewoon zo leuk en sterk is in Bgs. Terwijl m'n Lock m'n main was had ik het gevoel dat ik m'n DK veel beter speelde in PvP.
Paladin weet ik niet. Class heeft me nooit echt geboeid. PvE wise wel maar PvP wise niet echt. Pallys zijn zo makkelijk te kiten. Warrior gaat het niet worden. Heb al meerdere keren een Warrior proberen te levelen. Intercept jumping vond ik gewoon vet maar de rest vond ik maar oninteressant. Tevens ben ik meer een caster liefhebber.
-----------------------------------------------------------------
Mensen misschien nog tips voor een class en misschien een realm?
Liefst een PvP server waarbij de population hoog is, A to H balanced of een beetje Horde favored en goede PvP mogelijkheden op het gebied van arena/bg partners/guilds. PvE mag ook maar ga denk ik nu eens meer focussen op PvP.
Ga trouwens Horde, denk Undead female
Laatst bewerkt: 17 mrt 2011