nou ik al weer 1,5 maand niet meer. en was ook niet echt veel actief in wow. zonder leuke/goeie guild is er weinig leuks te beleven.
Dat heb ik dus ook. Zit ook op een klote server, en moet 20 euro per char betalen om daar weg te wezen, en dat heb ik er nu zeker niet meer voor over. Speel nu Guild Wars 2, bevalt me prima! Zat te doen en prachtig spel!
Al zeker 2 maanden niet meer, alleen inloggen en die maandelijke brew drinken en wegsmijten, meer niet. Zaterdag nog bij de GM in Leeuwarden geweest met Head Ninja en daar vroegen ze nog of ik de game speelde. Nauwelijke zei ik, omdat ik ook veel bezig ben geweest met SW TOR die een aantal dingetjes nog beter doet ben ik er in een 2e playtime periode wel achter gekomen. En GW 2 kan me nog steeds niet heel erg boeien, weet ook niet waardoor het komt. Misschien dat ik die ooit nog wel weer ga spelen, want er zitten ook zeker toffe aspecten in die game. De reden dat ik het niet speel is juist omdat ik er niet voor betaald heb en in WoW moet ik af en toe wel even inloggen en iets doen.
Even met mijn guild gepraat, een officer uit Nederland. Zit met een dikke wow dip, die misschien wel permanent is deze keer. Ik heb hem gezegd dat ik niet gekickt wilde worden en een paar redenen had opgegeven. Hij zou het noteren voor iedereen. Toch wel aardig, dat er nog mensen zijn die naar dit soort dingen luisteren. Krijgen we dit jaar nog een nieuwe expansion via Blizzcon? Ik meende namelijk dat 5.2 de laatste patch was.
Er zullen ongetwijfeld nog nieuwe patches aankomen. Mij kan je niet wijsmaken dat het al ophoud bij 5.2. En dit jaar zal er geen expansion komem maar wellicht dat ze de nieuwe aankondigen op blizzcon.
Beetje wat Brocade zegt dus. 5.2 is nog lang niet het einde van Mists of Pandaria, zie zeker nog 5.3 (is al aangekondigd) en denk 5.4 ook nog wel verschijnen. Ze moeten sowieso nog heel de alliance versus horde verhaal uitwerken in deze uitbreiding. Aankondiging van nieuwe expansion zie ik op blizzcon wel gebeuren en dan gepland staan voor eind 2014 o.i.d.
Benieuwd wat het gaat brengen. Laten ze aub wel stoppen met die level cap verhogen. Ik vind het nu al insane, dat zal nog stukken erger worden als dps in een poging 95 of 100 te bereiken. Hier kan best een eind aan komen imo, er is content genoeg om je mee te vermaken. Als compensatie dan maar betere rewards.
Level cap wordt altijd verhoogd met een uitbreiding Yellow. Beste manier om nieuwe spells/talents te introduceren en quests een doel te geven.
Ik vind dat opzich wel jammer, want als die hard dps is het levelen een zeer trage en slome zaak. Ik heb immers ook een Paladin Tank en die was 80 voor ik er erg in had en levelt echt heerlijk. Paladin is imo ook de makkelijkste class en ze worden nog veel gevraagd. Warriors waren, dacht ik, in het verleden altijd de grote tanks, maar nu zie ik ze zelfs op mijn kleine realmpje nauwelijks meer. Volgens Blizzard zou er na MOP nog 1 a 2 expansion komen, maar wat denk jij dat er na komt? Warcraft 4 of WoW 2 of misschien een (heel redelijk) f2p systeem?
Ik ben ook zeker blij, want deze Pala heb ik eens een keer niet met jullie help geleveld en gegeared. Al gaat het met heirlooms nog wel een stukje makkelijker, maar een deel moet je al vervangen op level 80.