Sowieso nog 1 expansion. Verder zullen ze hun nieuwe MMO Titan nu echt uit de doeken gaan doen en denk dat de toekomst van WoW ook deels daar van af zal hangen. We zullen zien. Warcraft 4 zie ik nog niet gebeuren sinds ze volop met starcraft 2 bezig zijn.
Dan moet je ook levelen via quests en niet via dungeons, gaat sowieso veel sneller. En Blizzard is inderdaad nog minimaal tot 2015 met Starcraft II bezig dus ik zie Warcraft 4 niet zo snel gebeuren.
PM, net terug van verjaardag. Iemand anders misschien die een scroll kan sturen? Inferius kwam er net achter dat zijn GT is verlopen.
Ik kan jou geen scroll sturen. Je bent pas 12 dagen inactief. Volgens mij moet je echt veel langer inactief staan om een scroll te kunnen ontvangen
Deze link kan je gebruiken voor 7 dagen gratis gametime als je nog niet lang genoeg inactief bent geweest om een scroll te gebruiken: https://eu.battle.net/account/creation/wow/signup/landing.html
tis ook meer een lokkertje om oude spelers terug te krijgen denk..en spelers doen veel voor een gratis mount..ha ha.
Level 80 character krijg je nu niet meer alleen als je account voor een bepaalde maand vorig jaar ergens inactief was. Anders kon je gewoon tijdens een actie voor 5 euro accounts kopen en daar na 3 maanden allemaal level 80 op innen.
Ben ook weer begonnen. Ben positief verrast door 5.2. Raid is tof en best knap hoe er op zo'n klein eiland zoveel te doen is.
Aj, kan je zien hoe weinig ik gespeeld heb in de afgelopen maanden. Als je het al spelen kunt noemen, meer inloggen.