1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PC] World of Warcraft [Deel 16]

Discussie in 'Games' gestart door Angelus, 14 jan 2011.

1. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.775
    Nu pas? 8)

Hoevaak, als je dat durft te zeggen??? We willen het allemaal weten hier, toch? :+

2. NuclearGoat

NuclearGoat PSN: Acrillic

Leuk Bevonden:
    863
    Ik heb mijn Rivendare's Deathcharger na 287 runs nogsteeds niet.. Binnekort nog maar eens een stuk of 100 runs er doorheen knallen.

3. Brocade

Brocade Active Member

Leuk Bevonden:
    38
    Ik denk dat als ik alle runs bij elkaar optel, van mijn Paladin/rogue/priest/shaman/mage, ik wel aan de 400 tot 500 pogingen kom... Ik ben al vanaf de start van cataclysm bezig om dat beest te krijgen.

4. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.775
    Even mensen jaloers maken dan:

Anzu: Tegen de 150 of net erover.
    Rivendare: 19, veel te veel, weet het.

En die op dat meest Noorderlijke Eiland van Eastern Kingdoms, BC content, 12 maar. Die Blood Elf mount. :+

5. Legacy

Legacy Dodelijk

Leuk Bevonden:
    0
    Ik dacht meteen aan een oude guildie die toen rond de 500 runs had gedaan en nog steeds geen mount had, die gast werd toen helemaal gek. Haha.

Ik zocht hem net op en de teller staat op 658 en de mount zie ik nu in zijn collectie. _O_

6. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.775
    Over de aanhouder wint gesproken. 8)

7. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Anzu 200+, Rivendare 1 :)

8. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.775
    Die verschillen zijn ook niet best groot soms. :x

9. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.775
    Even een vraagje over die scroll nog. Je moet minstens 3 maanden geen sub hebben om hem te kunnen ontvangen toch?

Waar kan ik precies zien hoelang ik al geen sub meer heb? Gewoon op Battle.net en dan je profiel aanklikken toch?

En de extra's zijn nog altijd alleen die MOP mount toch?

Jammer dat die recruit a friend bonus niet ook bij die scroll zit, dan had ik mijn Monk van level 12 gelijk naar 80 kunnen knallen.

Ben trouwens ook wel benieuwd naar Blizzcon dit jaar en de nieuwe expansion. Er zouden geloof ik nog twee komen en dan is het klaar.

Van mij mag er trouwens ook wel een F2P systeem komen zoals bij The Old Republic. Misschien dat de faction change en al die andere chances dan iets goedkoper worden.

10. heuft

heuft Active Member

Leuk Bevonden:
    53
    nog 2? ik speel het al weer een paar maanden niet meer, en mis het niet echt..ja het oude gevoel bij wow. maar wie weet zijn de expansions wel weer interessant.

en F2P gaat het nooit worden zolang mensen nog steeds graag betalen heb ik het gevoel. ze krijgen bakken met geld elke maand aan trouwe wow spelers.
    maar als het F2P is of goedkoper zou ik wel weer sneller het oppakken zolang ik geen leuke guild heb. en om nou elke maand te betalen en steeds van guild wisselen zie ik ook niet zitten.

11. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.775
    Nee idd, maar gelukkig heeft mijn guild beloofd om mij niet te kicken, ook niet ivm inactiviteit. Ik heb ze uitgelegd waarom, ze snappen het ook wel. Het word ook steeds minder, wat vrij logisch is.

MOP is qua vormgeving briljant, maar de rest is veel van het oude, met minor tweaks aan bepaalde gameplay elementen.

12. Brocade

Brocade Active Member

Leuk Bevonden:
    38
    Mocht WoW ooit F2P worden, denk dan niet dat de rest ook goedkoper word. Faction change, transfer etc word dan alleen maar duurder en duurder. Men moet dan toch ergens aan verdienen.

Met Tera precies hetzelfde. Voorheen moest je per maand betalen, nu het F2P is, zijn alle randzaken nu te koop en betaald men die F2P speelt een vermogen voor bv extra bagspace etc.

13. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.775
    Tsja, maar opzich kun je in The Old Republic met een paar aankopen een heel eind komen, tenzij je 10+ chars hebt ofzo. Voor die andere MMO's kan ik niets zeggen.

Je hebt wel gelijk in wat je zegt, het illustreert de hedendaagse gaming industrie. We zijn er ook deels verantwoordelijk voor, maar walgelijk dat het zo gaat blijft het wel.

14. Sloober

Sloober Active Member

Leuk Bevonden:
    16
    Dat hebben ze al teruggedraaid, zolang mensen blijven spelen blijven er expansions komen..

15. Brocade

Brocade Active Member

Leuk Bevonden:
    38
    Geen idee of dat nu nog zo is. De verkopen vallen tegen, het aantal mensen met een lidmaatschap neemt snel terug, en het spel word ook steeds slechter/makkelijker. Ze moeten echt wat drastisch gaan veranderen met het spel. Anders zie ik het gebeuren dat men binnen 2 expansions met WoW gaan stoppen.

16. Inferius

Inferius Baller.

Leuk Bevonden:
    45
    Zal ook deels afhangen van het succes/concept van hun nieuwe mmo Titan.

17. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.775
    Waar je ook weer voor kunt betalen zeker??? :confused:

18. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.775
    Iemand? Ik was hier namelijk nog benieuwd naar. :eek:

19. Nukem 007

Nukem 007 Tots units fem força

Leuk Bevonden:
    453
    Had je dat binnen 5 dagen zelf niet kunnen vinden?

20. Legacy

Legacy Dodelijk

Leuk Bevonden:
    0
    :lol: _O_

Deel Deze Pagina