1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PC] World of Warcraft [Deel 16]

Discussie in 'Games' gestart door Angelus, 14 jan 2011.

1. Seh

Seh Guest

Daar kijk ik wel naar uit. Guild Wars 2, SWTOR en alle andere MMO's kunnen mij niet meer boeien als ik eenmaal de level cap heb gehaald. Ik hoop dat de nieuwe MMO van Blizzard, net als WoW, dit wel weer kan doen.

2. Brocade

Brocade Active Member

Leuk Bevonden:
    38
    Terwijl je je vraag stelde, gaf je ook al het antwoord. Dus zo moeilijk zal het niet zijn ;)

3. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.775
    Shut up! :+

@ Brocade: Jij ook shut up, maar ook: :):

Net gewoon op Battle.net gekeken. Rewards voor de scrolls heb ik kunnen vinden, maar de periode dat ik inactief ben niet. Er staat alleen maar Frozen. Beetje jammer, want ik wilde wachten tot die lieve Brocade mij een scroll kan sturen. :+

Laatst bewerkt: 22 mei 2013
  4. Nukem 007

Nukem 007 Tots units fem força

Leuk Bevonden:
    453
    Account history

5. Brocade

Brocade Active Member

Leuk Bevonden:
    38
    Inloggen op je battle.net account => summary => je WoW account selecteren/klicken => en bij game time kijken. Daar zie je de datum staan wanneer je account verloopt of verlopen is :cool:

En btw, je moet nog wel minimaal 1 maand wachten voordat je een mount kan krijgen :) Ik kan jou iig geen scroll sturen.

Laatst bewerkt: 22 mei 2013
  6. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Of anders The Elder Scrolls Online?

7. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.775
    Verlopen sinds 01/02/2013 N/A 60-day Game CardExpired.

Dus het was wel 4 maanden wachten voor die scroll?

Ik ben ook wel benieuwd wat een subs plan kost elke maand en of je dat ook makkelijk kan cancellen. Als ik me ervoor wil opgeven ga ik direct naar de betaalpagina, maar kan ik de kosten niet zien. Het zal wel 13 euro per maand zijn en via dezelfde weg misschien weer stop te zetten.

Probeer iig die scroll nog maar, want ik weet niet welke manier van datum schrijven er op Battle.net word gebruikt.

8. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.775
    Scroll overgekomen, maar volgens de inlog kan ik hem idd nog niet gebruiken.

Ik moet dan nog maar even wachten tot begin volgende maand.

Laatst bewerkt: 26 mei 2013
  9. Nukem 007

Leuk Bevonden:
    453
    Die boost naar 80 werkt alleen als je account inactief is sinds vóór maart 2012 en geldt sowieso niet voor Monks.

10. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.775
    Vandaar de edit ook. ;)

11. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.775
    @ Brocade: Nog even een vraagje over die scroll die je me gestuurd hebt. Die kan ik toch gewoon bewaren tot ik hem nodig heb of niet? Ik wil hem pas weer proberen rond de 2 van volgende maand, aangezien het dan 4 maanden geleden is dat mijn abo afliep. Ze kijken andersom, rare Amerikanen met hun manier van datum. :+

12. Nukem 007

Leuk Bevonden:
    453
    [yt]IMjo_pxLD7Q[/yt]

:{

13. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.775
    Ik kan die Athene gewoon niet uitstaan. Vreselijk misselijke vent is dat! :x

14. Nukem 007

Leuk Bevonden:
    453
    Hoezo? Hij is echt een baas.

_O_

15. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.775
    Dat is dan weer een andere kant inderdaad. Netjes van hem, maar in de meeste van zijn video's vind ik hem vreselijk irritant overkomen. Patsertje, irritant kereltje gewoon. Ik geef hem het voordeel van de twijfel! :thumbs:

16. Brocade

Brocade Active Member

Leuk Bevonden:
    38
    Athene is en blijft een eindbaas _O_

En btw Yellow. Volgens mij moet je scroll 2 juni gewoon bruikbaar zijn. Mocht dit niet het geval zijn moet je het maar even laten weten :)

17. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.775
    Komt helemaal goed. Ik ga vanavond mijn Travian account verwijderen, dan heb besteed ik mijn geld wel weer aan WoW en misschien een lading Gold. :+

18. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.775
    Ik kan die scroll niet gebruiken. Ik moet een niet standaars wow licentie hebben, en heb die dus wel. Ook moet ik niet actief zijn geweest na maart vorig jaar. En zo zijn er nog wel een paar dingen, zoals te lezen in de faq van Blizzard onder andere. Beetje lame, kan dus gewoon opnieuw gametime gaan halen zonder enige reward. :'-(

Edit: Hier staat waarom:

This account is not eligible to use a Scroll of Resurrection.
    The World of Warcraft account you selected doesn’t meet the qualifications to use a Scroll of Resurrection.
    Reasons for this can include:You may have already redeemed a Scroll of Resurrection on this World of Warcraft account.This World of Warcraft account may not have been inactive for long enough to qualify for a Scroll of Resurrection.You may have selected a World of Warcraft: Starter Edition account.
    For more information, please read the Scroll of Resurrection FAQ.

Laatst bewerkt: 1 jun 2013
  19. Inferius

Inferius Baller.

Leuk Bevonden:
    45
    Je hebt dus al eens een scroll gebruikt lijkt me.

20. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.775
    Nope, never, wel tig verstuurd.

Nou sorry Brocade, dan moet ik maar gewoon subs kopen en die mount laten schieten. :'-(

Deel Deze Pagina