Dan moet je gewoon nog langer wachten. Op de vorige pagina staat dat je een maand geleden nog online was dus dan moet je nog twee maanden wachten.
Dat moet bij Starcraft II geweest zijn dan, maar niet bij WoW, beslist niet. Bij mijn account history was het laatste namelijk 01-02-2013. Het maakt ook niet meer uit, Blizzard is, lees ik zelf ook via Google, een beetje vaag over die Scroll. Ik heb inmiddels game time gekocht en geactiveerd. Eens kijken hoe de guild reageert als ik online kom.
Oh wat ik zei klopt ook niet want het is nu niet meer zo dat je een scroll kan ontvangen als je langer dan drie maanden inactief bent. Je kunt nu alleen een scroll krijgen als je dus inactief was voor maart 2012.
Precies, dus het maakt geen reet uit, want iedereen die ik ken is wel actief geweest na die datum. En even mijn guild gecheckt: Hebben ze verdorie 1970 achievement punten, zijn ze kort geleden weer gemerged met Equality op mijn server. Ik kan daar waarschijnlijk niet naar toe omdat het een progress guild is. Ja, dat verhaal heb ik de afgelopen 4,5 jaar ook wel vaker gehoord. Ben benieuwd hoelang die members het dit keer met elkaar volhouden. Heb ook in EQ gezeten en destijds was het een rampenguild. Opzet was goed, aantal members online ook wel, maar hun skills soms nog erger dan ik in mijn begin tijd. En vooral de lakse houding als het op inzet aankomt. Ik haat het namelijk als mensen treuzelen tijdens raids en dergelijke, of dom ouwehoeren. Als ik me opgeef voor een raid wil ik er ook echt en snel voor gaan, anders begin ik vaak als zelf snel te treuzelen of te verlangen naar wat drinken en een peuk. Hmmm... Begint al goed weer. Eens kijken wat ik zelf allemaal wil gaan doen in de game en dan zie ik later wel verder. Die lui van Equality spreek ik vast nog wel een keertje.
Dit spel al niet meer gespeeld sinds oktober vorig jaar, is er in de tussentijd veel veranderd of nieuwe content bijgekomen? Het begint namelijk toch wel weer een beetje te kriebelen om gametime te kopen, vooral in combinatie met vakantie en dit vieze weer haha...
Er zijn genoeg updates met nieuwe content geweest de afgelopen tijd. Volgens mij is zelfs 5.3 al live nu. Maar ik vind het spel steeds en steeds meer saaier worden om te spelen. De laatste maanden logde ik alleen in om slap te lullen in de hoofdsteden en met name in guild chat. Ik heb echt het gevoel alsof blizzard het spoor helemaal bijster is momenteel, alsof ze niet weten wat ze nu weer moeten gaan doen met updates. Het word maar saaier en saaier.
Ik heb inderdaad dingen gelezen over 5.3, maar ook interessante dingen over 5.4 zelfs. Om die redenen ga ik het er ook gewoon op wagen. Er zal voor mij namelijk nog genoeg gear te halen zijn in PVE om zo twee maandjes zoet te zijn.
Ik ben het eens met Brocade. De flow is er al een aardige tijd uit. Na de LK tijd werd het rap minder.
Het einde van de Lich King was inderdaad het einde van World of Warcraft, maar tot en met Firelands heb ik mezelf nog best vermaakt. TBC en WotLK waren imo de beste uitbreidingen, ook al was WotLK casualcraft, het was toch een goede uitbreiding en het voegde veel toe aan de game zelf, heroics, achievements blablabla.
En vooral de wereld vond ik erg goed. Imo beter dan Outland. Dat ze nooit wat gedaan lijken te hebben aan Blade Edge Mountains. Verschrikkelijk als je daar moet levelen zeg, gelukkig zijn er alternatieven. Cata is qua nieuwe gebieden het minst, overduidelijk imo. MOP is qua vormgeving echt subliem, maar qua gameplay vind ik hem minder dan LK en zelfs Cata. Ben benieuwd wat er nog meer komt.
Ik ga het er toch gewoon weer op wagen, kijken wat er van m'n oude guild (Stormwinds Finest) terecht is gekomen op Burning Legion. Wil natuurlijk wel weer een actieve guild hebben namelijk haha, mocht iemand suggesties hebben voor die server of een andere actieve PVE guild op een andere server dan hoor ik het graag.
Wow nu is voornamelijk saaie dailies. Je kunt ook raiden, maar er is geen centrale loot meer is die verdeelt kan worden, maar nu heb je persoonlijk kans op loot.. De kans hierop is (vind ik) klein en de kans bestaat dat je loot ontvangt die je al hebt. Dat komt dus neer op eeuwig dezelfde raids moeten doen met de hoop op die ene headpiece..
Haha voor ik mijn chest piece had voor mn enh shaman. Had ik alweer 3 set pieces gewonnen. Heb die toen maar gebruikt voor een resto set.
Heb mijn level 12 Monk weer weg gedaan. Was ook alleen maar even voor het verhaal. Gold en spullen terug naar mijn main. 2 chars heb ik, maar die gaan hoe dan ook nooit weg. Alleen niet zo gek veel gold. 4,6 K op mijn main en 3,1 K op mijn tankadin alt. En mijn server is zelfs zo erg dood dat ik niets verkocht krijg. Zelfs geen mats voor enchants. Kom op server merge. \o/
LOL: Destroyer's End gehaald, mijn 25ste titel. Helft van de raid dood omdat ik van de Skybreaker afpleurde. Spelen ze het uit met 6 man. Geen wonder ook, tis 85 content tegen 90 spelers met redelijk dikke gear.
Nu ik al een tijdje zonder werk thuis zit, zit ik eraan te denken om WoW weer eens te gaan proberen. Ben gestopt voordat Cataclysm uitkwam, had o.a. een 80 Lock / Priest / Warrior. Is het de moeite om weer te beginnen? Edit ; Laat maar, guestpass gevonden bij m'n Starcraft 2.
ja ik twijfel ook veel de laatste tijd. maar zoveel tijd heb ik ook weer niet om het te spelen, en dan is een maandje gametime erg snel voorbij. dus ik wacht nog wel even.
Need or Greed zuigt echt als je wilt levelen en mensen je items voor je neus weg jatten. Een GM zei net dat het geen echt jatten was, maar meer dat spelers het nu zelf mogen bepalen. Daar heb ik wat aan als je, net als een mede speler, een dps, een item gerolled krijgt waar anderen geen recht op hadden. Jezus, pas dit ook even lekker aan ofzo.