1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PC] World of Warcraft [Deel 16]

Discussie in 'Games' gestart door Angelus, 14 jan 2011.

1. Inferius

Inferius Baller.

Leuk Bevonden:
    45
    Lol caren om items terwijl je leveled. Snap dat het kut is, maar upgrades tijdens het level proces vind je om de haverklap. Niet echt een issue om je druk over te maken, tenzij het max level gear is.

2. Sloober

Sloober Active Member

Leuk Bevonden:
    16
    Welcome to the world... of warcraft.

3. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.775
    Idd. :+

@ Inferius: Je hebt gelijk. Inmiddels heb ik al een paar nieuwe items, maar ondanks dat het geen max level gear is hoef ik het nog niet leuk te vinden. Je zegt zelf inderdaad al dat je snapt dat het kut is.

Ach, tanken als Paladin is echt piss easy en gear kun je krijgen om de haverklap. Met een instance quest ben je zo 2 items verder, 3 in een langere instance, en tussendoor heb je de boss loot ook nog. Met andere woorden, je kunt wel tot 5/6 items per instance krijgen. Ik moet inderdaad niet teveel klagen, maar er is zo weinig fatsoen meer tegenwoordig, ook in de World of Warcraft.

Heb nu wel i level 294, terwijl ik eergisteren nog trinkets had van i level 45 en ik draag nu nog steeds alle heirlooms. 8) Level 82 inmiddels en over de helft naar 83. :)

4. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.775
    Het mooiste nieuwtje voor mij sinds tijden. Drake of the North Wind in 2e run. Awesome mount. Kans van 1% drop rate. Best nice. :9_O_

En level 83 inmiddels op mijn alt, sinds slechts een paar dagen tanken. \o/

Als ik 90 haal zou het pas mijn 2e char op het max level worden. 8)

5. NaiZuro

NaiZuro War, war never changes...

Leuk Bevonden:
    74
    In je 2e run?! Lucky, k ben inmiddels 100+ keer verder :mad:

Jammer dat je Alliance bent Yellow haha

6. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.775
    Ja, zit kennelijk toch aan de goede kant. :+

Ik reken de runs op mijn main niet mee, want volgens mij zat die mount er toen nog niet in. Er worden tijdens expansions ook nog wel eens mounts etc toegevoegd aan bestaande dungeons en/of raids.

Ja, drop kans is 1% had ik begrepen. Opzich heel veel mazzel dat mounts en pets nu cross char zijn. :+

7. NaiZuro

Leuk Bevonden:
    74
    Haha ja blijkbaar, volgensmij zit north wind er sinds Cata in idd.

Heb een paar lage drop mounts maar de north wind helaas nog niet =(

8. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.775
    Dit is voor mij ook wel een record hoor. Mijn meest Lucky shot erna is die van die Blood Elf, Northern Kingdoms BC dungeon. 12 runs, gevolgd door 19 met Baron Rivendare en dik over de 150 voor Anzu, terwijl ik op mijn server mensen gekend hebben die hem in 1x hadden. Sterker nog, minstens 3 mensen op mijn server, terwijl die drop kans nog lager ligt dan wat ik van de week haalde.

9. NaiZuro

Leuk Bevonden:
    74
    Ah dat is inderdaad allemaal redelijk weinig op ravenlord na, die had ik dan toevallig weer in 3 keer ^^ daarnaast heb ik nog de blue proto van Skadi, maar daar heb ik ook wel 100+ over gedaan.. Die witte hawkstrider wil voor mij ook maar niet droppen..

Time lost zelfs ook wel een tijd lopen campen, maar nog geen geluk mee gehad haha

10. Juunanagou

Juunanagou Live streamer XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.066
    Afgelopen week trouwens random achievs aan het hunten voor heroic dungeons in Northend vloog richting de dungeons bij Ulduar kwam bij de waterfall en bam Time Lost Proto Drake spawned voor mijn neus. Direct getagged en Snowfall Lager voor slow fall en nu dus een nieuwe mount erbij iedereen daar was aan het ragen toen ik zei wat er gebeurde. :+

11. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.775
    Daarom camp ik ook nooit meer in Northrend. Ik heb wel een add on voor special bosses, maar als iemand hem voor mijn neus weg kaapt, dan krijg ik moordneigingen. Aan de andere kant kan ik beter wel even checken, mijn server is toch zo dood als wat en 5.4 gaat er wat betreft die Time Lost geen verandering in brengen.

Hoe kun je het trouwens het beste aanpakken? Ik heb geen idee wat ik zou moeten doen als ik dat beest zie. :eek: Zelfde voor die in Deepholm.

12. Leis

Leis Arkham Knight / 2015

Leuk Bevonden:
    7
    Jesus, het is maar een spel. ;)

13. NaiZuro

Leuk Bevonden:
    74
    Op WoW is de haat dan ook zeer groot onder de 500u+ campers op dat soort 'gelukjes'

De time lost hoef je alleen maar als eerste te taggen, gewoon een ranged iets erop gooien, hij vliegt heel laag, dan is die sowieso van jou en kan niemand hem meer afpakken.

Wat betreft die in deepholm, daarvoor moet je er daadwerkelijk naar toe vliegen en met zo'n geel pijltje de draak mounten en de draak killen terwijl je erop zit.

Kaarten en overlays voor je ingame map zijn allemaal makkelijk te vinden via google :)

14. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.775
    Ik camp dan ook op uren dat anderen naar bed zijn. En volgens mij heb jij ook wel geleerd mij niet al te serieus te nemen, dan zeg ik het wel anders. ;)

@ NaiZuro: Ik zal eens kijken voor een ranged bomb ofzo op AH, als daar nog wat te vinden is. Het is bij mij wel zo dat als ik die Time Lost heb of die in Deepholm, ik meestal direct een paar uur extra camp voor die andere.

En zoals jij het zegt met die Time Lost kan ik hem taggen en bidden dat een ander hem killed als ik iets fout doe daarna???

En die deepholm in dus gewoon dichtbij vliegen, aanklikken en je komt op hem te mounten???

Deze 2 zijn inmiddels wel easy solo te doen neem ik aan.

15. NaiZuro

Leuk Bevonden:
    74
    K bedoelde niet letterlijk iets gooien, ik bedoel gewoon een spell o.i.d. die je vanaf de grond op hem kan casten haha (hem dus aanvallen).
    Als je dood gaat kan hij naar mijn weten niet veranderen van tag, dus als iemand anders hem dan verder aanvalt is die alsnog voor jou (weet ik niet 100% zeker maar wel 99,99%)

Zodra jij hem getagged hebt als eerste kan niemand hem meer van je af pakken, hij heeft iets van 700K health en doet dmg van 0,0 dus idd makkelijk te solo'en, zelfde geldt voor die van deepholm en klopt inderdaad wat je zegt, wederom weer zorgen dat je de eerste bent en je zit gebakken \o/

Laatst bewerkt: 22 jul 2013
  16. Juunanagou

Juunanagou Live streamer XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.066
    Ik zou voor Time Lost wel wat snowfall lager kopen of iets dat je slowfall geeft. Paar keer gehad als die andere draak spawnde die zelfde route vliegt dat ik te pletter viel. Time Lost is nu wel easy kill 2 hits en hij is al dood. :)

Ik gooide gewoon een spell mid air trouwens zodat je em direct kan taggen zonder te wachten tot ie dicht bij de grond is.

17. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.775
    Bedankt beide. Moet wel gaan lukken als ik ze ooit spot.

Snowfall Lager ken ik. Is toch een alcoholische drank in de game of niet? Als dat zo is heb ik er al teveel van gehad. :+

Ik denk dat ik nu maar even ga campen, je weet maar nooit. :+

18. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.775
    Paladin inmiddels mooi level 86, schiet aardig op met rested XP. I level van 388 alweer en mogelijk ga ik ook verhuizen van server. Runetotem is hartstikke dood. Ogen van de guild, wat er van over is, is gevallen op Silvermoon. Ik moet alleen nog even met een goede vriendin babbelen hierover, want als die blijft op de huidige server doe ik dat ook, tenzij ze me wil toevoegen op RL friends. Via Facebook heb ik haar al. Hoofdreden om niet te verhuizen is als zij geen real life ID willen en het feit dat ik haar en haar aanstaande echtgenoot al 4,5 jaar ken. Echt van alles met ze meegemaakt en gisteren een heel mooi, leuk en persoonlijk gesprek gehad. Juist om dit soort redenen heb ik al vaker getwijfeld om van server te wisselen. Er zijn gelukkig nog wel leuk mensen in WoW.

Weet iemand trouwens de Alliance - Horde verhoudingen op Silvermoon??? Ik meende dat er ergens een vergelijkingswebsite was, maar ik weet de naam van die website niet. Je kon daar geloof ik alle stats zien van servers.

19. Brocade

Brocade Active Member

Leuk Bevonden:
    38
  20. OniRyo

OniRyo Active Member

Leuk Bevonden:
    257
    Klopt weinig van de website, ik zit nu momenteel op Stormreaver waar je bijna geen Alliance meer ziet, maar wel enorm veel hordes, en toch staat de realmstatus bijna op 50/50 :+

Deel Deze Pagina