Beetje zoals Runetotem aan het begin van mijn WoW tijd. Alleen later kreeg Alliance ook meer macht, dankzij Cata. Cata haten mensen op mijn server echt.
Zit daar zoveel Alliance dan? Ik word liever niet teveel herinnert aan de naam Outland, mede dankzij een gebied wat ik niet over mijn strot kan krijgen op te noemen.
Blades Edge Mountains is echt het grootste kutgebied ooit in de game. Ga nog liever solo Garrosh te lijf in Orgrimmar. @ Inferius: Nice, maar mogelijk vertrek ik naar Silvermoon dit weekend. *)
No way. Blades Edge had alles. Sfeer, vond de muziek prachtig, quests waren top, omgeving.. Nee... Voor mij blijven de zone's in WotLK (op Howling fjord en Storm Peaks na) de slechtste in WoW
Ik krijg steeds het irritante bericht dat mijn playtime in 27 minuten afloopt. Dit terwijl ik een lopend abo heb. Hij loopt af, maar er gebeurt niets. Ik vind het daarentegen wel irritant. Even een ticket openen of afwachten???
Jezus, wat is Silvermoon een verschil met mijn vorige realm. Zoveel meer vette auctions en heb de eerste buit al binnen na 5 minuten. \o/ Gelukkig guild status en alles mee, maar kostte me wel 40 euro voor 2 chars. Schandalig, maar hopelijk hoef ik niet weer de komende 4,5 jaar.
Lekker cashen op Silvermoon en er zijn gewoon 24/7 een hoop mensen online. Kom maar op patch 5.4, ben er klaar voor!
Heeft een van jullie voor mij misschien ook een goede, simpele add on waarbij je alle Herbalism en Mining Nodes op de maps ziet? Ik weet dat er een is, heb er al eens gehad, maar ben de naam van de add on vergeten. Het is alweer een hele tijd geleden dat ik die voor het laatst gebruikt heb. Ik hoop hem via Curse te kunnen vinden, dus als iemand mij aan de naam kan helpen!? Alvast bedankt! Ik heb het nodig voor nog wat mining leveling en daarna ga ik BS inwisselen voor Herbalism. Ik wil alles nu doen zonder aan mijn AH verslaving toe te geven.
Even checken, maar heb maanden geen wow gespeeld, dus weet niet alles meer. Ik meende namelijk niet, want de add on die ik mij herinneren liet echt de exacte locaties van die nodes en herbs zien waardoor het alleen een kwestie was van er naartoe lopen, rijden, vliegen of zwemmen. Zelfs de nodes op de meer onmogelijke plekken in de game stonden door die add on op de map. Dat je dat nu misschien aan en uit kan schakelen, zoiets had ik gezien, maar het heeft meer met quest targets te maken etc, met dat vergrootglasje rond je mini map zeker??? Daar zat volgens mij niets over nodes en dat soort zaken, maar zal nog even kijken en die dan allemaal aanzetten en zien wat er gebeurt. Niettemin zou ik nog steeds willen weten hoe die add on heet waar ik op doel.
Bedankt! Hopelijk komt die niet irritant in beeld als sommige andere add ons. Dan bedoel ik vooral het gewone scherm, niet de map zelf.
Des te meer reden om Hordies te killen. Vette trailer, Pandaren zijn wel cool. En wat een gestoorde server kan Silvermoon zijn zeg. Anal grappen uithalen met het linken van achievements. Eergisternacht iemand die Anal for the Children riep en diezelfde gozer zei dat ik zou stoppen met WoW en gratis gold weg gaf. Tering wat een verschil met Runetotem, maar heb ook nog nooit zoveel Wisps gehad van verschillende mensen. Ik had die gozer uitgedaagd voor een duel een kwartier na de uitdaging. Hij kwam niet opdagen en bleef Anal grappen maken en zeggen dat bepaalden stopten met wow en gratis gold weg gaven. Gezellig zo, vind het helemaal niet erg, maar je verwacht het totaal niet na zo'n dooie server als Runetotem.